GuidePedia

0
Ο άνθρωπος που φέρεται να δολοφόνησε εν ψυχρώ τον ελληνοκύπριο Σολωμού Σολωμού, Κενάν Ακίν, ζει ανενόχλητος στα κατεχόμενα με τη βουλευτική του σύνταξη και συνεχίζει να προκαλεί. Δηλώνει αθώος για την εν ψυχρώ δολοφονία του Σολωμού Σολωμού, λέγοντας ότι «μπορεί να έχω σηκώσει όπλο, αλλά δεν πυροβόλησα». Τονίζει ότι δεν υπάρχει λόγος να ζητήσει συγγνώμη από την οικογένεια του Σολωμού, γιατί δεν τον σκότωσε εκείνος: «Έχω καθαρή τη συνείδησή μου...... Αν το είχα κάνει θα είχα παραδοθεί».  Τέλος, αναφερόμενος στο ένταλμα σύλληψης της Ιντερπόλ που εκκρεμεί εναντίον του, επισημαίνει ότι δε φοβάται καθώς «αυτή είναι μια βλακεία της Ιντερπόλ», λέει χαρακτηριστικά.
Αποσπάσματα συνέντευξης του ανθρώπου που κατηγορείται για τη δολοφονία του Σολωμού Σολωμού στον Μανώλη Κωστίδη για τον «Τύπο της Κυριακής»

 -Θα γνωρίζετε προφανώς τις τελευταίες καταδικαστικές αποφάσεις του ΕΔΑΔ για τη δολοφονία Ελληνοκύπριου και τον τραυματισμό μιας Ελληνοκύπριας στη Δερύνεια. Εσείς ήσασταν εκεί. Έχετε κάποια ανησυχία; Υπάρχει κάποια ενόχληση από κάποιους;


"Όχι, δεν έχω καμία επαφή με το γεγονός και καμία ενόχληση. Είμαι καλά. Δεν φοβάμαι για κάτι, δεν είμαι ένοχος. Μπορεί να φαίνομαι ότι έχω σηκώσει όπλο, αλλά δεν πυροβόλησα."

-Έχει γίνει βαλλιστική έρευνα στο όπλο σας;


"Βέβαια, έχει γίνει στην Ασφάλεια της Κύπρου (σ.σ: Κατεχόμενα). Είμαι έτοιμος να τους δώσω το όπλο μου να δουν. Αν δεν εμπιστεύονται τις Αρχές μας, ας πάρουν το όπλο που κουβαλώ μαζί μου να κάνουν βαλλιστική έρευνα. Θα δουν ότι ο Σολωμού δεν πέθανε από τη δική μου σφαίρα. Το ξέρουν, αλλά μου κάνουν αυτή την επίθεση για πολιτικούς λόγους."

-Τότε γιατί τραβήξατε το όπλο; Τι είχατε για στόχο;


"Όταν τράβηξα το όπλο δεν πρόλαβα να πατήσω τη σκανδάλη, ο Σολωμού είχε ήδη σκοτωθεί."

-Τότε γιατί βγάλατε το όπλο και σημαδέψατε τον Σολωμού;


"Είναι φυσική αντίδραση. Πήγε να υποστείλει τη σημαία μας. Αν ένας Τούρκος προσπαθούσε να κάνει το ίδιο, κάποιος Έλληνας θα έκανε ό, τι έκανα εγώ."

-Τότε γιατί σας ψάχνει η Ιντερπόλ; Κάνει λάθος;


"Αφού βασίστηκαν στα στοιχεία που έδωσαν οι Ελληνοκύπριοι... Φαίνεται ότι για πάντα θα υπάρχει αυτή η απόφαση."

-Δεν φοβάστε για το ένταλμα σύλληψης της Ιντερπόλ;


"Όχι, αυτή είναι μια βλακεία της Ιντερπόλ. Με έναν ισχυρισμό που δεν αποδείχτηκε δικαστικώς, δεν έγινε βαλλιστική έρευνα."

-Μήπως στο μέλλον σάς συλλάβουν στην Τουρκία;


"Δεν νομίζω, εκεί να υπάρχει πρόβλημα. Η Τουρκία δεν αναγνωρίζει αυτή την απόφαση της Ιντερπόλ."

-Είχατε θέσει υποψηφιότητα στις εκλογές. Τι έγινε;


"Έχασα με 192 ψήφους."

-Τώρα που χάσατε με τι ασχολείστε;


"Είμαι συνταξιούχος. Ήμουν 20 χρόνια βουλευτής και παίρνω τη σύνταξη μου. Δεν είναι και ικανοποιητική, βέβαια..."

-Μήπως πρέπει να πείτε μία ‘συγγνώμη’ στην οικογένεια Σολωμού;


"Εγώ δεν μπορώ να πω κάτι τέτοιο. Αν ζητήσω συγγνώμη, είναι σαν να παραδέχομαι την ενοχή μου. Εγώ εκφράζω τη λύπη μου, ο Θεός να τους δίνει υπομονή αλλά με τίποτα δε μπορώ να πω συγγνώμη, καθώς το παιδί τους δεν το σκότωσα εγώ. Αν το είχα κάνει, θα είχα παραδοθεί. Η συνείδησή μου είναι ήσυχη. Δεν βλέπω τον εαυτό μου ως δολοφόνο. Αν το είχα κάνει εγώ, δεν θα μπορούσα να κυκλοφορήσω μέσα στο πλήθος από τις τύψεις μου.»
 

Δημοσίευση σχολίου

 
Top