Έτοιμες αλλά με τους δικούς τους και σκληρούς όρους για τη μοιρασιά της «πίτας» των περίπου 230.000 συμβολαίων ζωής της «Ασπίς» δηλώνουν πέντε ασφαλιστικές εταιρίες.
Είναι οι Ιντεραμέρικαν, Εθνική, Αγροτική, Alico και Inrternational Life.
Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Ιντεραμέρικαν και αντιπρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδας Γ. Κώτσαλος κατά τη διάρκεια της χθεσινής συνεδρίασης της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΈΑΕΕ οι πέντε προαναφερόμενες εταιρίες αποφάσισαν να ορίσουν έναν εκπρόσωπο, ο οποίος και θα συνδράμει με προτάσείς του στο έργο του Επόπτη Χαρτοφυλακίου Ζωής που έχει τοποθετηθεί στην «Ασπίς»....
Πάντως, ο κ. Κώτσαλος έδειξε επί της ουσίας τις προθέσεις των εταιριών ως προς τους όρους απόκτησης των «φακέλων». Το έκανε διερωτώμενος πόσα είναι τελικά αυτά τα συμβόλαια; Με τι όρους έχουν γίνει; Ταυτόχρονα, σημείωσε ότι υπάρχουν ασάφειες και ως προς τις εγγυήσεις που δίνει το Δημόσιο.
Στο θέμα των αυτοκινήτων που είναι περί τα 840.000 ο κ. Κώτσαλος υποστήριξε επί της ουσίας ότι τόσο η Ιντεραμέρικαν όσο και η Εθνική δεν είναι διατεθειμένες να μπουν στην διεκδίκηση των συμβολαίων με όρους υποτιμολόγησης κινούμενες στη λογική μονό και μόνο για την αύξηση των μεριδίων τους. Με τον τρόπο αυτό κατέστησε σαφές πως κι εκεί θα υπάρχει πιθανότατα αλλαγή των όρων στα ασφαλιστήρια.
Είναι οι Ιντεραμέρικαν, Εθνική, Αγροτική, Alico και Inrternational Life.
Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Ιντεραμέρικαν και αντιπρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδας Γ. Κώτσαλος κατά τη διάρκεια της χθεσινής συνεδρίασης της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΈΑΕΕ οι πέντε προαναφερόμενες εταιρίες αποφάσισαν να ορίσουν έναν εκπρόσωπο, ο οποίος και θα συνδράμει με προτάσείς του στο έργο του Επόπτη Χαρτοφυλακίου Ζωής που έχει τοποθετηθεί στην «Ασπίς»....
Πάντως, ο κ. Κώτσαλος έδειξε επί της ουσίας τις προθέσεις των εταιριών ως προς τους όρους απόκτησης των «φακέλων». Το έκανε διερωτώμενος πόσα είναι τελικά αυτά τα συμβόλαια; Με τι όρους έχουν γίνει; Ταυτόχρονα, σημείωσε ότι υπάρχουν ασάφειες και ως προς τις εγγυήσεις που δίνει το Δημόσιο.
Στο θέμα των αυτοκινήτων που είναι περί τα 840.000 ο κ. Κώτσαλος υποστήριξε επί της ουσίας ότι τόσο η Ιντεραμέρικαν όσο και η Εθνική δεν είναι διατεθειμένες να μπουν στην διεκδίκηση των συμβολαίων με όρους υποτιμολόγησης κινούμενες στη λογική μονό και μόνο για την αύξηση των μεριδίων τους. Με τον τρόπο αυτό κατέστησε σαφές πως κι εκεί θα υπάρχει πιθανότατα αλλαγή των όρων στα ασφαλιστήρια.
Δημοσίευση σχολίου