Οι Τούρκοι σε κάθε ευκαιρία δεν παραλείπουν να ανφέρονται υποτιμιτικά για την Ελλάδα και να επισημαίνουν σχεδόν αλλαζονικά τα μεγάλα οικονομικά της προβλήματα.
Τελευταίο κρούσμα αυτής της αντίληψης οι πληροφορίες –που αν βέβαια ευσταθούν δημιουργούν μέγα θέμα- σύμφωνα με τις οποίες οι Ολυμπιακές Αερογραμμές πάνε τα αεροσκάφη τους για συντήρηση στη Τουρκία!Σύμφωνα με πληροφορίες ειδησεογραφικής ιστοσελίδας που αναπαράγονται από τα «Τουρκικά Νέα» του «Αντιφωνητή» στη Θράκη, οι γείτονες υποστηρίζουν:
“Η Ελλάδα που για να βγει από την οικονομική κρίση στην οποία έπεσε, έχει βγάλει πολλά περιουσιακά της στοιχεία, μεταξύ των οποίων και νησιά, πρώτα θα χάσει τον έλεγχο των αεροπλάνων της. Η εταιρία εθνικός αερομεταφορέας Ολυμπιακές Αερογραμμές που φέρει και τη σημαία της, έφερε 5 αεροπλάνα της στο αεροδρόμιο Σαμπιχά Γκιοκτσέν για συντήρηση. Μεταξύ των αεροπλάνων υπάρχουν και 2 Boeing 737-400, και το μεγαλύτερο μέρος της συντήρησης θα γίνει από την εταιρία MyTechnic. Τον μήνα Νοέμβριο το 60% του Κέντρου επισκευών και συντήρησης της MyTechnic, αγοράστηκε από τον κινεζικό όμιλο ΗΝΑ. Αρμόδιοι της εταιρίας MyTechnic σχολίασαν ως προετοιμασία πώλησης το γεγονός ότι οι Ολυμπιακές Αερογραμμές αντί της κλασικής συντήρησης που κοστίζει 250-300 χιλιάδες δολάρια, προτίμησαν ένα είδος συντήρησης που φτάνει το 1 εκ δολάρια ανά σκάφος. Οι αρμόδιοι αυτοί θυμίζοντας πως άλλοτε αυτή η συντήρηση γινόταν στην Ελλάδα, σύνδεσαν την προτίμηση στη Τουρκία, με την επάρκεια των πιστοποιητικών συντήρησης. Το κέντρο συντήρησης αεροπλάνων MyTechnic που ιδρύθηκε πριν δύο χρόνια από τον Νταγλάρ Τσιζμετζή είναι γνωστό ως το πρώτο φιλικό προς το περιβάλλον του είδους του”.
ΠΗΓΗ
Τελευταίο κρούσμα αυτής της αντίληψης οι πληροφορίες –που αν βέβαια ευσταθούν δημιουργούν μέγα θέμα- σύμφωνα με τις οποίες οι Ολυμπιακές Αερογραμμές πάνε τα αεροσκάφη τους για συντήρηση στη Τουρκία!Σύμφωνα με πληροφορίες ειδησεογραφικής ιστοσελίδας που αναπαράγονται από τα «Τουρκικά Νέα» του «Αντιφωνητή» στη Θράκη, οι γείτονες υποστηρίζουν:
“Η Ελλάδα που για να βγει από την οικονομική κρίση στην οποία έπεσε, έχει βγάλει πολλά περιουσιακά της στοιχεία, μεταξύ των οποίων και νησιά, πρώτα θα χάσει τον έλεγχο των αεροπλάνων της. Η εταιρία εθνικός αερομεταφορέας Ολυμπιακές Αερογραμμές που φέρει και τη σημαία της, έφερε 5 αεροπλάνα της στο αεροδρόμιο Σαμπιχά Γκιοκτσέν για συντήρηση. Μεταξύ των αεροπλάνων υπάρχουν και 2 Boeing 737-400, και το μεγαλύτερο μέρος της συντήρησης θα γίνει από την εταιρία MyTechnic. Τον μήνα Νοέμβριο το 60% του Κέντρου επισκευών και συντήρησης της MyTechnic, αγοράστηκε από τον κινεζικό όμιλο ΗΝΑ. Αρμόδιοι της εταιρίας MyTechnic σχολίασαν ως προετοιμασία πώλησης το γεγονός ότι οι Ολυμπιακές Αερογραμμές αντί της κλασικής συντήρησης που κοστίζει 250-300 χιλιάδες δολάρια, προτίμησαν ένα είδος συντήρησης που φτάνει το 1 εκ δολάρια ανά σκάφος. Οι αρμόδιοι αυτοί θυμίζοντας πως άλλοτε αυτή η συντήρηση γινόταν στην Ελλάδα, σύνδεσαν την προτίμηση στη Τουρκία, με την επάρκεια των πιστοποιητικών συντήρησης. Το κέντρο συντήρησης αεροπλάνων MyTechnic που ιδρύθηκε πριν δύο χρόνια από τον Νταγλάρ Τσιζμετζή είναι γνωστό ως το πρώτο φιλικό προς το περιβάλλον του είδους του”.
ΠΗΓΗ
Δημοσίευση σχολίου