GuidePedia

0
«Άλλο Αβραμόπουλος, άλλο Ψωμιάδης. Δεν μπήκα στην κούρσα της διαδοχής για να πλήξω ή να ωφελήσω κάποιον», σχολίασε ο υποψήφιος για την προεδρία της ΝΔ Παναγιώτης Ψωμιάδης με αφορμή την απόφαση Αβραμόπουλου να στηρίξει τον Αντ.Σαμαρά.
Ο κ. Ψωμιάδης δήλωσε ότι εξακολουθεί να αγωνίζεται για την ενότητα της επόμενης μέρας και κάλεσε τους φίλους της Νέας Δημοκρατίας να αντισταθούν.....
στις πιέσεις και να στηρίξουν μια καθαρή και δυνατή φωνή, «τη φωνή του Παναγιώτη Ψωμιάδη».
Σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό Real FM ο κ. Ψωμιάδης είπε ότι δεν πρόκειται να στηρίξει κανέναν από τους δύο υποψήφιους, στην περίπτωση που υπάρξει δεύτερος γύρος, και σημείωσε:
«Εγώ τα δαχτυλίδια τα έχω καταγγείλει γιατί δαχτυλίδια φοράνε οι πρίγκιπες και έχω καταγγείλει τους πρίγκιπες στη ΝΔ. Εγώ δεν είμαι με τους γαλαζοαίματους, είμαι με τον απλό Νεοδημοκράτη.
« Δεν κατέβηκα να στηρίξω τη μία ή την άλλη πλευρά. Κατέβηκα να εκφράσω το λόγο, τη φωνή του απλού Νεοδημοκράτη, τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο. Τη δεύτερη Κυριακή θα προτείνω στον κόσμο, που δεν είναι πρόβατα, να ψηφίσουν ΝΔ, την ενότητα και μία καλύτερη μέρα σύσφιγξης των σχέσεων.»
Την Τετάρτη ο κ. Ψωμιάδης θα κάνει περιοδείες στους νομούς Πιερίας, Ημαθίας και Πέλλας, όπου θα έχει συναντήσεις με στελέχη και φίλους της ΝΔ.

Δημοσίευση σχολίου

 
Top