GuidePedia

Σκληρή επίθεση κατά της Aegean αλλά με πολύ σοβαρές αιχμές και κατά της κυβέρνησης, εξαπέλυσε ο Ανδρέας Βγενόπουλος κατά τη συνέντευξη Τύπου για την Olympic Air. Δεν απέκλεισε την δημιουργία ενός μεικτού σχήματος ιδιώτη - κράτους

Μίλησε για νοθευμένο ανταγωνισμό αναφέροντας ότι ύστερα από μνημόνιο που υπεγράφη μεταξύ τουρκικών αρμόδιων υπηρεσιών και αντιπροσωπείας του ελληνικού ΥΠΕΞ και της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, «ακυρώθηκε» ουσιαστικά το προνομιακό δικαίωμα της Ολυμπιακής για πτήσεις στην Κωνσταντινούπολη, ρύθμιση που απέβη προς όφελος της AEGEAN.
Το μνημόνιο, ισχυρίστηκε ο κ. Βγενόπουλoς, δεν ανακοινώθηκε ποτέ και έγινε εν αγνoία του Υπουργείου Μεταφορών. «Το έμαθε όμως ο κύριος Βασιλάκης (σ.σ πρόεδρος του ΔΣ της AEGEAN) προσέθεσε o κ. Βγενόπουλος.

Σε ερώτηση του Εθνοςonline για το πώς πραγματικά ζημίωνε η Ολυμπιακή το δημόσιο ταμείο, ο κ. Βγενόπουλος δεν θέλησε να μπει σε λεπτομέρειες. Σχολίασε όμως: «Ηταν το πιο ακριβό χόμπι των Ελλήνων. Βλέπαμε τα αεροπλάνα να πετούν και δεν ξέραμε πόσο μας κοστίζουν....

Παράθυρο για κρατική συμμετοχή

Ο Ανδρέας Βγενόπουλος άφησε επίσης ανοιχτό παράθυρο για κρατική συμμετοχή στην νέα Ολυμπιακή. Δεν απέκλεισε την δημιουργία ενός μεικτού σχήματος ιδιώτη - κράτους και επανέλαβε τη "δέσμευση" της MIG για το ενδεχόμενο επανακρατικοποίησης της Ολυμπιακής.

"Πρώτο κίνητρο είναι το εθνικό συμφέρον" είπε χαρακτηριστικά και σημείωσε ότι θα δοθεί περιθώριο τριών μηνών στη νέα κυβέρνηση σε περίπτωση που επιθυμεί την αγορά μετοχών, ωστόσο, τόνισε ότι δεν έχει υπάρξει κάποια νεότερη επαφή για αγορά ποσοστού.

Ο στόλος και οι προορισμοί

Από 1η Οκτωβρίου ανοίγει τα φτερά της η Olympic Αir, ο διάδοχος της Ολυμπιακής αεροπορίας.

Όπως έγινε γνωστό, ο στόλος σύμφωνα με τον ισχύοντα προγραμματισμό θα αποτελείται από 32 αεροσκάφη από τα οποία τα 21 θα ξεκινήσουν το πτητικό τους πρόγραμμα από την 1η Οκτωβρίου ενώ τα υπόλοιπα θα προστίθενται και θα ενσωματώνονται στο στόλο σταδιακά.

Πιο συγκεκριμένα, ο στόλος των αεροσκαφών που σε πρώτη φάση θα έχει στη διάθεσή της η Olympic Airways θα αποτελείται από 16 Airbus 319 και 320, δέκα Bombardier Q400, πέντε Bombardier Dash 100 και ένα ΑΤΡ -42.

Η Olympic Air θα καλύπτει τα δρομολόγια εσωτερικού πετώντας από και προς Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Αλεξ/πολη, Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο, Σάμο, Κω, Ρόδο, Σύρο, Μύκονο, Σαντορίνη, Ηράκλειο, Χανιά, Κεφαλονιά, Ζάκυνθο, Πρέβεζα, Ιωάννινα, Κέρκυρα. Επίσης έχει προσφερθεί να καλύψει το σύνολο των άγονων γραμμών για Σκύρο, Σκιάθο, Ικαρία, Κάλυμνο, Λέρο, Αστυπάλαια, Καστελόριζο, Κάσο, Σητεία, Πάρο, Νάξο, Μήλο, Κύθηρα και Καλαμάτα.

Όσον αφορά το εξωτερικό η εταιρεία θα πραγματοποιεί πτήσεις προς Λονδίνο, Παρίσι, Βρυξέλλες, Άμστερνταμ, Βελιγράδι, Βουκουρέστι, Βιέννη, Μιλάνο, Ρώμη, Κωv/πoλη, Λάρνακα, Βηρυτό, Κάιρο, Αλεξάνδρεια, Σόφια, Τίρανα, Τελ Αβίβ.

Παράλληλα η Olympic Air, βασει του σχεδίου στρατηγικής της, καταρτίζει συμφωνίες με μεγάλες αεροπορικές εταιρείες για πτήσεις κοινού κωδικού προς Νέα Υόρκη, Τορόντο, Μόντρεαλ, Αυστραλία, Γιοχάνεσμπουργκ, Ατλάντα, Abu Dhabi.

Ήδη έχει υπογραφεί συμφωνία με την Delta Airlines για πτήσεις προς Νέα Υόρκη ενώ βρίσκεται σε στάδιο τελικής επεξεργασίας η συνεργασία με την Air France, την KLM και την Etihad Airways.

Αναφορικά με τα προβλήματα συνεννόησης επιβατών και πληρώματος που θα ανακύψουν στην περίπτωση μετακίνησης με τις συμβεβλημένες αεροπορικές εταιρίες, ο κ. Βγενόπουλος, αστειευόμενος, σημείωσε ότι "δεν ζούμε στην εποχή της Γεωργίας Βασιλειάδου" και πως οι περισσότεροι έχουν γνώσεις Αγγλικής. Ωστόσο, τόνισε ότι σε ότι αφορά προορισμούς της Ομογένειας υπάρχει πρόβλεψη για στελέχωση με ελληνόφωνους.

Ο κ. Βγενόπουλος ανέφερε επίσης ότι θα συνεχίσουν να ισχύουν τα προνόμια σε εκπτωτικά εισιτήρια συνταξιούχων εργαζομένων της Ολυμπιακής.
 
Top