Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει. Συνεχώς ξεψυχάει.
Δημήτρης Χορν
Μετά την σαφή συμπαράταξη, στο πλαίσιο της ΕΕ, Γερμανίας, Ισπανίας, Ιταλίας με την Τουρκία λόγω οικονομικών συμφερόντων, που αναπτύσσει το δικό της Ραϊχ, είναι σαφές πλέον ότι δεν υπάρχουν περιθώρια για ψευδαισθήσεις, αυταπάτες και καθυστερήσεις. Η ελληνική πολιτική Ηγεσία, Κυβέρνηση και Αντιπολίτευση, πρέπει να συνέλθουν, να παύσουν τις ανούσιες αψιμαχίες, και ν΄αντιμετωπίσουν από κοινού την κατάσταση.
Το 2020 υπήρξε το χειρότερο, μεταπολεμικά, παγκοσμίως. Annus Horribilis. Η χώρα επλήγη περισσότερο γιατί η πανδημία την βρήκε σε οικονομική καταστολή, οξύ μεταναστευτικό πρόβλημα και, το χειρότερο, υπό την ορατή και ψηλαφητή απειλή του Τουρκικού Ραϊχ. Μόλις προχθές οι Τούρκοι (κ. Ακάρ) απαιτούσαν αποστρατικοποίηση των νήσων (ΣΣ για να τ΄αρπάξουν αμαχητί) και αναθεώρηση της Συνθήκης της Λωζάνης.
Πρέπει να γίνουμε, επιτέλους, ρεαλιστές και να πάψουμε τα ταξίδια μας σε ροζ σύννεφα. Θα ήταν άδικος κανείς αν δεν αναγνώριζε τις προσπάθειες της Κυβέρνησης για ενίσχυση των ΕΔ. Διακρίνονται, όμως, από έλλειψη ορθολογισμού και εκτίμησης χρόνου. Προβλέπουν υλοποίηση της ενίσχυσης μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα. Εξαιρώ την προμήθεια των Rafale που και αυτά, όπως διαγράφεται το πρόγραμμα παραλαβής τους, φαίνεται ν΄ακολουθούν την ταχύτητα χελώνας.
Υπάρχουν ευθυνόφοβοι που ζητούν να ελεγχθεί η σύμβαση από Βουλή, Ελεγκτικό Συνέδριο ή ακόμη και από την…Ιερά Σύνοδο. Δικαιολογούνται ότι αυτή η διαδικασία προβλέπεται από τον γελοίο Νόμο Βενιζέλου. Μα γιατί δεν τον αναθεώρησαν επί 18 μήνες που βρίσκονται στην Εξουσία; Μα γιατί τώρα, ναι τώρα, δεν αφιερώνουν μια ημέρα στη Βουλή να ψηφίσουν τον νέο νόμο που έχει ετοιμάσει ο ΓΓ/ΥΕΘΑ;
Νομίζω ότι πρέπει να βλέπουμε ως ορόσημο το 2023, έτος εκλογών στην Τουρκία τις οποίες, πιθανόν, να χάσει ο κ. Ερντογάν. Μία ελπίδα έχει για να επανεκλεγεί. Να έχει επιτύχει κάτι σημαντικό με την Ελλάδα. Είναι πιθανότατο ότι θα το επιχειρήσει. Κάτι που πρέπει ν΄αποτρέψουμε.
Άρα εμείς πρέπει να γεμίσουμε της ήδη υπάρχουσες φυσιγγιοθήκες μας όσο πληρέστερα μπορούμε παραβλέποντας γραφειοκρατίες και τυπολατρίες. Φυσικά, καλώς εχόντων των πραγμάτων, και της ΕΑΒ επιτρεπούσης, θα έχουμε διαθέσιμα το 2025 τα γηραιά ΡΡ-3 του ΠΝ, αρκετά F-16, C-130, MIRAGE 2005 κα. Και φρεγάτες, ασφαλώς, που μπορεί να περιμένουν, υπομονετικά εκσυγχρονισμό περί το 2024-25. Τώρα, σήμερα, τι κάνουμε;
Αφήνουμε τις αμυντικές Βιομηχανίες να βουλιάζουν ακόμα περισσότερο.
Ρίχνουμε το βάρος σε θέματα ήσσονος ενδιαφέροντος όπως, ο αγωγός καυσίμων, η προμήθεια οχημάτων καυσίμων κ.α από πιστώσεις που έπρεπε να έχουν διοχετευθεί στον εκσυγχρονισμό των F-16.
Κινούμεθα με αργούς ρυθμούς για την αξιοποίηση των υπαρχόντων μέσων.
Μία άποψη (εκσυγχρονισμός F-16)
Πτέραρχος εα, εκ των πλέον διακεκριμένων, μου έστειλε ένα σημείωμα για τον εκσυγχρονισμό των F-16 της ΠΑ το οποίο δημοσιεύω, εν σύνοψει. Το όνομα του είναι σε διάθεση της στήλης. Γράφει:
Η αρχική απόφαση της ΠΑ ήταν ν΄αναβαθμιστούν τα παλαιότερα μαχητικά και όχι της τελευταίας παρτίδας (Σπηλιωτόπουλος) με δυνατότητα εγγύς, περίπου, των προς αναβάθμιση! Έτσι η ΠΑ θα διέθετε 150 α/φ με λίαν υψηλές αποτρεπτικές δυνατότητες, αντί των 84. Η απόφαση άλλαξε και αναβαθμίζονται πρώτα τα πλέον σύγχρονα, παραλειπομένων των παλαιότερων! Για τους μη ειδικούς η απόφαση αυτή θεωρείται άκρως περίεργη και ανεξήγητη. Οι επαϊοντες ας μας διορθώσουν. Το ερώτημα που προκύπτει είναι : Γιατί άλλαξε η αρχική απόφαση της ΠΑ; Υπάρχει εμπεριστατωμένη, μονταρισμένη εισήγηση της ΠΑ προς την Κυβέρνηση; Σε ποια φάση της μελέτης του προγράμματος έγινε αυτή η κρίσιμη αλλαγή;
Έχει γραφτεί ότι το υφιστάμενο σύστημα αυτοπροστασίας δεν συνεργάζεται με τα νέα συστήματα που θα τοποθετηθούν στα α/φ. Υπάρχει έγγραφο της αμερικάνικης ΠΑ ότι η οποιαδήποτε μελλοντική λύση, που υποχρεωτικά θα προκύψει, θα κοστίσει από 250-400 εκ.$ επιπλέον; Ποιές οικονομικές και τεχνικές εγγυήσεις εξασφάλισε η ΠΑ από την ανάδοχο εταιρεία;
Το πρόγραμμα καθυστερεί κοντά δύο (2) έτη. Τα βέλη κατευθύνονται προς την ΕΑΒ, που λειτουργεί ως υποκατασκευαστής της L-M. Η ανάδοχος εταιρεία L-M δεν έπρεπε να αξιολόγηση τις δυνατότητες της ΕΑΒ πριν της αναθέσει το έργο; Εάν η ΕΑΒ είχε αδυναμίες τελικά το ΥΕΘΑ εξασφαλίσθηκε νομικά και τεχνικά για το τελικό αποτέλεσμα, τις καθυστερήσεις;
Μετά από όλα αυτά και πριν “αλέκτωρ λαλήσαι” ανακοινώθηκε ότι πάλι άλλαξε το concept. Θα διατηθουν ακόμη 700εκ$ για να εκσυγχρονιστούν και τα παλαιά. Σε β΄ φάση βέβαια.
Νομίζω ότι απαιτούνται πλήρες εξηγήσεις και και την ουσία του πράγματος, δηλ την όσον το δυνατόν ταχύτερη αξιοποίηση και αντιμετώπιση της απειλής, τι παλινωδίες, αλλά και το “φόρτωμα” των φορολογουμένων και αγωνιόντων πολιτών με άλλο χαράτσι.
Αυτά λέει ο κ. Πτέραρχος, στα όποια, δυστυχώς, εγώ δεν μπορώ να απαντήσω.
Occasione data, ιδού και μία δική μου, αφελής ίσως, απορία:
Η γιγαντιαία LOCKHEED-MARTIN αφου έλαβε το “βαπτισμα” του εκσυγχρονισμού των F-16, επέλεξε ως βασικό εγχώριο συνεργάτη την ΕΑΒ. Θα μου πείτε ότι ο “αρραβώνας” ήταν υποχρεωτικός άπαξ και η ΕΑΒ είναι κρατική εταιρεία και έπρεπε να πάρει έργο. Συμφωνώ. Παράλληλα, όμως, η L-M δεν θα έπρεπε να ενημερώσει την Κυβέρνηση ή το ΥΕΘΑ ότι η ΕΑΒ στην κατάσταση που βρίσκεται είναι αμφιβόλου φερεγγυότητας και καθόλου σε θέση να ανταποκριθεί στο βαρύ έργο ώστε να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα του προγράμματος; Να “αφυπνίσει” το αραχνιασμένα Ελληνικό Κράτος: Διορίστε managers και όχι κομματικούς λεγεωνάριους, ελέγξτε τους ακραίους συνδικαλιστές, κάνετε προσλήψεις τεχνιτών και όχι κομματικών αργόμισθων. Το έκανε; Ίσως. Δεν γνωρίζω. Οφειλε να το κάνει όμως. Η κατάσταση της ΕΑΒ “βολεύει” την L-M διότι σε κάθε καθυστέρηση ή υστέρηση του προγράμματος “δείχνει” την ΕΑΒ. Να σας θυμίσω ότι, ξανά, L-M και ΕΑΒ ανέλαβαν τον, αμφιλεγόμενο, εκσυγχρονισμό των γηραιών ΡΡ-3 του ΠΝ (2015). Το πρώτο έπρεπε να παραδοθεί το 2020. Ο κ. Παναγιώτοπουλος ανήγγειλε στην Βουλή ότι η εμφάνιση του πρώτου θα γίνει στις αρχές του 2024. Αν γίνει. Η L-M “κοιτάζει” πάλι προς την ΕΑΒ και μάλλον έχει δίκιο. Με π…ς δεν βάφονται αυγά κ. Υπουργέ.
Περί φρεγατών και πλοίων (Αμερικανικών)
Στο έγκυρο αμερικανικό περιοδικό του αμυντικού χώρου DEFENSE NEWS (15 Δεκ 20) μακροσκελές κείμενο του κ. David Larter αναφέρεται στις φρεγάτες τύπου LCS (της LOCKHEED-MARTIN) οι οποίες παρουσιάζουν πρόβλημα στο σύστημα προώσεως (propulsion).
Η δυσλειτουργία παρατηρήθηκε στα πλοία Little Rock και Detroit (17 στο σύνολο του τύπου).
Αποφασίστηκε η επανεξέταση του συστήματος δεδομένου ότι επηρεάζει όλα τα πολεμικά πλοία τύπου MC2 Amanda Battles/US NAVY.
Το κείμενο είναι, κατα βάση, τεχνικού περιεχομένου, αρκετά δύσκολο να το αναλύσω, γι΄αυτό οι ενδιαφερόμενοι ας το δουν, εφόσον το επιθυμούν. Enough.
Και περί κορβετών (τούρκικων)
Εστί ουν κορβέτα πολεμικό πλοίο μικρότερο από φρεγάτα.
Η Τουρκία πωλεί στην γειτονική της Ουκρανία τέσσερεις (4), ναυπηγημένες στην Τουρκία, made in Turque δηλαδή stelth κορβέτες, κόστους, περίπου, 1 δις$.
Η σύμβαση υπεγράφη την 15 Δεκ 2020 από τους κ. Antry Taran, Ουκρανό ΥΕΘΑ και κ. Ισμαήλ Ντεμίρ, Τούρκο Γεν. Δντη Εξοπλισμών. Προσεχώς θα αναφέρω μερικές πληροφορίες για τον δεύτερο.
Εν των μεταξύ η Τουρκία έχει πουλήσει ακόμη τέσσερεις (4) ίδιες κορβέτες στο Πακιστάν.
Δεν θέλω ν΄ακούσω καμμία κακία δηλ κάποιον Ναύαρχο εα να λέει ότι εμείς εδώ διαλύσαμε τα περίφημα Ναυπηγεία Νιάρχου και ότι δεν καταφέρνουμε να εκσυγχρονίσουμε τέσσερεις (4) φρεγάτες ΜΕΚΟ. Σαλονίσιες κακοπιστίες…
Και το κερασάκι (τούρκικο)
Η TUCAS ENGINE INDUSTRIES ανακοίνωσε (15 δεκ 2020) ότι παρέδωσε την ΤΑΙ ( Τουρκική ΕΑΒ) τον κινητήρα TS1400 (turbshaft), 100% τουρκική κατασκευής, για να δοκιμαστεί.
Ο κινητήρας αυτός προορίζεται ν΄αντικαταστήσει τον LHTEC TS8000 (R. Roys-Honeywell) του τούρκικου ελικοπτέρου GORBEY. Η TUCAS εργάσθηκε επί τρία (3) χρόνια για να κατασκευάσει αυτόν τον κινητήρα.
Εδώ κι΄ενταύθα ανακοινώνεται και ξανακοινώνεται από το 2014 ο εκσυγχρονισμός των φρεγατών ΜΕΚΟ και των ελικοπτέρων APACHE.
Προς τον εξοχότατο Υπουργό Δημόσιας Αταξίας
Κύριο Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Θα πληροφορηθήκατε, νομίζω, ότι στην Ιταλία δημιουργήθηκε ζήτημα με την σύζυγο του Πρωθυπουργού κ. Τζιουζέπε Κόντι η οποία χρησιμοποίησε για υπηρεσία της στέλεχος ασφαλείας του συζύγου της,
Εδώ, βέβαια, είναι Μπαλκάνια δεν είναι παίξε γέλασε και αστυνομικοί πληρωνόμενοι από τους πολίτες-χαχόλους διατίθενται αφθόνως σε κυρίες ,συζύγους, χήρες κλπ.
Όπως πληροφορούμαι δε, και εύχομαι να πρόκειται περί παραπληροφόρησης, ουδόλως επεχείρησε να στεναχωρήσει τους προστατευόμενους και “απειλούμενους” νομενκλατούριους αποσπόντας μέρος των αστυνομικών για να βοηθήσουν τους συναδέλφους τους που υποφέρουν στους δρόμους.
Και του χρόνου κ. Υπουργέ! Η Δημοκρατία των ολίγων θριαμβεύει!
Παπαντωνίου περιπέτειες
Η στήλη υποβάλλει ευχές για την ονομαστική γιορτή στον τ. ΥΕΘΑ.
Επαναλαμβάνω ότι δεν είμαι ανακριτής και ούτε δικαστής.
Ο τ. Υπουργός είχε προφυλακιστεί επί 17μηνό γιατί εκκρεμούσε εις βάρος του κατηγορία για ξέπλυμα χρήματος-μίζας (περί τα 2,5 εκ. Ευρώ) από τον εκσυγχρονισμό των φρεγατών S (2003) από την γαλλική THALES.
Έχει ξεκινήσει συμπληρωματική ανάκριση και, όπως πληροφορούμαι, ο κ. Γιάννος Παπαντωνίου θα κληθεί για νέα κατάθεση ομού με άλλους συγκατηγορούμενους (μέλη επιτροπών κα).
Μετά 17 χρόνια από την τέλεση του αδικήματος, αν ετελέσθη, το ενδιαφέρον της υπόθεσης έχει εξατμισθεί!
Προσωπικά, εκφράζω την γνώμη ότι, αν το αδίκημα πραγματοποιήθηκε, το ποσό των 2,5 εκ $ μου φαίνεται λίγο.
Δόγμα VON BISMARK: Καλό είναι ν΄αναβάλεις την κήρυξη πολέμου, τον γάμο, την καταβολή χρέους και τη δίκη.
Το ελληνικό Πολιτικό σύστημα φροντίζει ώστε η δικαιοσύνη ν΄αποδίδει δικαιοσύνη με φοβερά αργούς ρυθμούς.
Σημειώνω απλά ότι ως λαδώνουσα εταιρεία εμφανίζεται η γαλλική THALES που συμμετέχει στην κατασκευή των RAFALE. Αν το δικαστήριο εκδώσει επιβαρυντική απόφαση για τον τ. ΥΕΘΑ τότε η σημερινή Κυβέρνηση θα συνεργασθεί με μια εταιρεία που εκμαυλίζει Έλληνες Αξιωματούχους. Δεν θα πρέπει να τους ζητήσει αποζημίωση;
Θα μου πείτε που ζεις σύντροφε και ψάχνεις τέτοιες λεπτομέρειες; Πάμε για άλλα…
Ολίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει
Κύριοι της Κυβέρνησης. Προκαλείτε.
Μία ανακοίνωση ρουτίνας του ΓΕΕΘΑ μου ερέθισε το ενδιαφέρον “Ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ Στρατηγός κ. Κων. Φλώρος δέχθηκε (18/12) στο γραφείο τον τον Πρόεδρο των ΕΛΠΕ κ Γιάννη Παπαθανασίου, ο οποίος του έθεσε θέμα παραχώρησης τμήματος παλαιού Στρατοπέδου για επέκταση εγκαταστάσεων της εταιρείας”.
Φυσιολογικά, ουδέν το αξιοπερίεργο εκτός της απορίας γιατί ο κ. Πρόεδρος δεν επισκέφθηκε τον ΥΕΘΑ ή ΥΦΕΘΑ οι οποίοι ήταν οι πλέον αρμόδιοι για το θέμα.
Θα εύρισκα, επαναλαμβάνω, ως ρουτινιέρικο το θέμα αν προ 15νθήμερου δεν είχα παρουσιάσει στην στήλη μου το παρακάτω σχόλιο το οποίο κόπιαρα από το CAPITAL.GR του κ. Μαυρίδη, ο οποίος είναι φίλος της Κυβέρνησης:
Ήταν η εποχή που οι Ευρωπαίοι προσπαθούσαν ματαίως να πείσουν την Κυβέρνηση του κ. Κ. Καραμανλή (του επονομαζόμενου χαλαρού ή Νταβατζηδοκτόνου) ότι η χώρα βαδίζει, με μαθηματική βεβαιότητα, στην καταστροφή. Η οικονομία της είχε εκτροχιαστεί πλήρως. Ο τότε ΥΠΟΙΚ, κορυφαίος οικονομολόγος, κ. Γιάννης Παπαθανασίου κρατούσε πρακτικά των συνομιλιών του με του δανειστές πάνω σε χαρτοπετσέτες και πάνω σε αυτές έγραφε ψευδή νούμερα για να τους διαβεβαιώσει ότι το χρέος δεν ξεπερνά το 6,8% του ΑΕΠ ενώ είχε σκαρφαλώσει στο 12,9%. Έχει αλλάξει κάτι άραγε έκτοτε, από τότε; Μάθαμε κάτι για τη χρεωκοπία; Εδώ λήγει το σχόλιο.
Προσθέτω απλά ότι την στιγμή που ο ένας κρατούσε σημειώσεις σε χαρτοπετσέτες, έλεγε ψέμματα στους δανειστές και στον Πρωθυπουργό, ένας άλλος αστήρ, ο τότε ΥΠΕΣ κ. Π. Παυλόπουλος διόριζε 80 000 οπαδούς στο Δημόσιο καταπατώντας τους Νόμους. Ο δεύτερος έγινε ΠτΔ, τη ευγενεί φροντίδι του κ. Τσίπρα και ο πρώτος διορίσθηκε στα ΕΛΠΕ, ως Πρόεδρος, με παχυλό μισθό και προνόμια
Η Χώρα, βεβαίως, οι άθλιοι Έλληνες χαχόλοι, μπήκαν στην χρεοκοπία και την απεμπόληση της ακεραιότητας της Χώρας και τη διάλυση της Άμυνας.
Σε μία στοιχειώδη ευνοούμενη χώρα αμφότεροι θα είχαν διωχθεί ή, το ολιγώτερο, θα είχαν αποσυρθεί, ταπεινά, ζητώντας συγνώμη. Παρέα με άλλους υπόλογους.
Εδώ, όμως, “είναι Μπαλκάνια, δεν είναι παίξε γέλασε”, τιμώνται και αμείβονται, αξιοκρατικά, μερικοί που μας έφεραν σ΄αυτή την κατάντια.
Θεωρώ ότι η Κυβέρνηση και η πολιτική Ηγεσία του ΥΕΘΑ παγίδευσαν, εξέθεσαν τον Α/ΓΕΕΘΑ, ένα έντιμο, ακούραστο και ικανό ηγέτη, τον οποίο οφείλουν να προφυλάσσουν, με το να τον υποχρεώσουν να δεχθεί ένα “κατάλοιπο” μίας φαύλης εποχής. Οι πολιτικοί το κάνουν συστηματικά για να δώσουν μια εικόνα της Παγκαλείου θεωρίας “όλοι μαζί τα φάγαμε… όλοι είμαστε ίδιοι..”
Και από την άλλη μεριά, για να ολοκληρωθεί η υπονόμευση του κύρους του Αρχιστράτηγου, καθοδηγούν Κυβερνητικό Τύπο να τον συκοφαντεί. Ιδού για του λόγου το αληθές (Παραπολιτικά 02/02/2020). Τελειώνει ο Φλώρος…Αντίστροφα έχει αρχίσει να μετρά ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ Κων/νος Φλώρος στο Πεντάγωνο, όπου δεν τον βρίσκει εύκολα κανείς. Επικρατεί βαρύ το κλίμα για τον Στρατηγό…πρόκειται περί ενός επιπόλαιου τύπου που ανταγωνίζεται σε δημόσιες σχέσεις τον Υφυπουργό Αλκιβιάδη Στεφανή. “Ντροπή σας ώρε, αδελφοφάδες. Βρήκατε την ώρα να λασπώσετε;
Ανασχηματισμός
‘Η αναδόμηση κατά Ανδρέα Παπανδρέου.
Ο Μακαρίτης Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ σε όσους Υπουργούς “καθάριζε” έστελνε και επιστολή “….έγραψες ιστορία…”. Μιλάμε για μεγάλη πλάκα.
Ανασχηματισμός Μητσοτάκη : Ωδυνεν όρος και ετεκεν μυν.
Όλα τα ευρωπαϊκά Κράτη, μηδέ της…Αγκόλας, εξαιρούμενης, ξέσπασαν σε ακράτητα γέλια. Μια πτωχευμένη χώρα, με φθίνοντα πληθυσμό 10εκ, με χωλαίνουσα οικονομία και πληγές στην εθνική Αμυνα παρατάσσει Κυβέρνηση 58 Υπουργών Υφυπουργών και 300 Βουλευτές…
Δεν έριξε μια ματιά στην Ιταλία και Ισπανία ο κ. Πρωθυπουργός;
Στους μη γνωρίζοντες υπενθυμίζω ότι ένας απλός Υφυπουργός “έχει ανάγκη” αρκετών Γραφείων, λιμουζίνας με δύο (2) οδηγούς, “συμβούλων”, γραμματέων και πλήθους, ως επί τον πλείστον αργόμισθων μετακλητών. Καθώς και αυξανόμενη Ασφάλεια.
Ευχές για επιτυχία.
Η Πολιτική Ηγεσία του ΥΕΑ ακλόνητη. (Προσπάθησαν μερικοί να “φάνε” τον ΥΦΕΘΑ αλλά δεν τα κατάφεραν. Φαντάζομαι την πίκρα τους…). Είναι ώρα να δώσουν τα ρέστα τους.
Ένα τεκμηριωμένο κείμενο
Με τίτλο Η αποτελεσματικότητα των συμμαχιών του Στρατηγού εα κ Δημ. Μπονώρα (ΝΕΑ 18 δεκ). Ο αρθογράφος αναλύει λεπτομερώς την ανάγκη συμμαχιών της Χώρας υπό τις σημερινές συνθήκες αλλά τονίζει ότι οι συμμαχίες αυτές θα αποβούν ωφέλιμες εφόσον η Χώρα εκδηλώνει σταθερή αποφασιστικότητα να διαθέτει ισχυρές ΕΔ και πολιτική βούληση να τις χρησιμοποιήσει.
Χαρμολύπη
Η ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ) που αυτοί που την ίδρυσαν φιλοδοξούσαν να στήσουν μια Εθνική Εταιρεία παραγωγής οχημάτων και άλλων μέσων κίνησης και μάχης των ΕΔ, με εξαγωγές, που κατάφεραν να χρεωκοπήσουν και να διαλύσουν άθλιοι κομματικοί με πρωταγωνιστές τους Υπουργούς Άμυνας.
Έκλεισε, υποβαθμισμένη το 2014, και οι χείρας που της έβαλαν λουκέτο σήμερα μας κουνούν το δάχτυλο!!
Πωλήθηκε, τελικά, σε Ισραηλινές εταιρείες. Έπαψε να είναι ελληνική, για να λέμε την αλήθεια.
Λύπη για την απώλεια, χαρά γιατί είναι καλύτερα να την κουμαντάρουν ξένοι παρά να της σπαράσσουν τα σπλάχνα εγχώριοι γκάνγκστερς. Καλές δουλειές.
Υπόψη ότι η αντίστοιχη Τουρκική εφοδιάζει τις Τουρκικές ΕΔ με οχήματα (100% made in Turque) αλλά και εξάγει χιλιάδες.
Δημοσίευση σχολίου