GuidePedia

0
Μαρτυρία - σοκ για ομαδικό βιασμό σε σχολείο Αναβιώνει στο Τριμελές Δικαστήριο της Χαλκίδας η υπόθεση του ομαδικού βιασμού της 16χρονης μαθήτριας στην Αμάρυνθο τον Οκτώβριο του 2006, που είχε συγκλονίσει το πανελλήνιο.
Οι μαθητές-πρωταγωνιστές της συγκλονιστικής υπόθεσης, που πήρε ανεξέλεγκτες διαστάσεις και προκάλεσε ακόμη και την παρέμβαση του Προέδρου της Δημοκρατίας Κάρολου Παπούλια και του μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, σχεδόν τρία χρόνια μετά βρέθηκαν και πάλι αντιμέτωποι στη δικαστική αίθουσα..... η οποία από τις 26 Νοεμβρίου, οπότε ξεκίνησε η εκδίκαση κεκλεισμένων των θυρών, τρίζει συθέμελα από τις ανατριχιαστικές αποκαλύψεις.

Στο εδώλιο του κατηγορουμένου κάθονται τέσσερα αγόρια, εναντίον των οποίων έχει ασκηθεί ποινική δίωξη για βιασμό, και δύο κορίτσια που αντιμετωπίζουν την κατηγορία της συνέργειας σε βιασμό.

Η δίκη ξεκίνησε με την κατάθεση της 19χρονης σήμερα κοπέλας από τη Βουλγαρία, η οποία έχοντας στο πλευρό της τη μητέρα της κλήθηκε να εξιστορήσει στους δικαστές τα όσα εφιαλτικά υποστηρίζει ότι έζησε εκείνο το μεσημέρι του Οκτωβρίου μέσα στις τουαλέτες του λυκείου.

«Εγώ ήμουν αριστούχα μαθήτρια και το μόνο που με ένοιαζε ήταν να σπουδάσω, να γίνω κάτι και στον ελεύθερο χρόνο μου δούλευα σερβιτόρα. Με τα αγόρια δεν είχα ιδιαίτερες σχέσεις. Απλά είχα πει σε μια κοπέλα ότι μου άρεσε ο Τ. Αυτή μας είχε γνωρίσει και απλά μιλούσα μαζί του και με τους φίλους του» ανέφερε η Ν.Ν. και πρόσθεσε: «Εκείνο το μεσημέρι ήμουν μέσα στη σχολική αίθουσα όταν ήρθαν και οι τέσσερις μαζί και μου πρότειναν να κάνουμε ομαδικό σεξ. Εγώ αρνήθηκα και τους είπα να φύγουν. Αυτοί, όμως, με στρίμωξαν σε μια γωνιά, με χτύπησαν και άρχισαν να με χαϊδεύουν σε όλο μου το σώμα. Δεν μπορούσα να φωνάξω. Φοβόμουνα. Αντιστεκόμουν, αλλά δεν γινόταν τίποτα. Κάποια στιγμή με άφησαν και τότε κλαίγοντας πήγα στις τουαλέτες. Κάθισα κάτω και έκλαιγα, έκλαιγα...»

Τότε, όπως υποστήριξε στην κατάθεσή της η κοπέλα: «Ανοιξε η πόρτα και μπήκε μέσα πρώτος ο Τ., ο οποίος έβγαλε τα ρούχα του και έπεσε πάνω μου. Με πίεσε και εγώ δεν μπορούσα να αντισταθώ. Ημουν σαν νεκρή. Ενιωθα ότι η ψυχή είχε βγει από το σώμα μου» είπε και συνέχισε: «Οταν τελείωσε, μπήκαν μέσα και οι άλλοι τρεις. Με έσυραν από τα μαλλιά και με έβαλαν πάνω σε ένα νιπτήρα. Ο Τ. μου κρατούσε τα χέρια, ο Κ. τα πόδια και ο άλλος Κ. με βίαζε μέχρι που εκσπερμάτωσε. Οταν τελείωσε, γελούσαν και φώναζαν μπράβο. Ενιωσα τόση ντροπή, εξευτελισμό...»

Οπως αποκάλυψε η ίδια στους εμβρόντητους δικαστές, «τα αγόρια με ανάγκασαν να τους κάνω και στοματικό σεξ. Ο ένας τους μου τραβούσε τα μαλλιά για να ανοίξω το στόμα μου και οι υπόλοιποι ένας-ένας έβαζαν μέσα το μόριό τους. Μάλιστα, τα δύο κορίτσια ήταν μπροστά, αλλά δεν έκαναν τίποτα. Μετά, τα αγόρια με απειλούσαν ότι αν δεν «το έκανα» ξανά μαζί τους, θα έβγαζαν το βίντεο από το κινητό στη δημοσιότητα». Σε ερώτηση της προέδρου της έδρας αν είχε στο παρελθόν άλλη σεξουαλική επαφή η 19χρονη απάντησε αρνητικά και υποστήριξε ότι ποτέ στο παρελθόν δεν είχε βρεθεί ερωτικά με κάποιο αγόρι και ότι είχε σπάσει τον παρθενικό υμένα μόνη της.

Η δίκη θα συνεχιστεί σήμερα το πρωί και η 19χρονη θα κληθεί να απαντήσει στις ερωτήσεις των συνηγόρων υπεράσπισης.
Μιλώντας στην «Espresso» ένας εκ των δύο συνηγόρων υπεράσπισης των αγοριών, ο Θανάσης Τάρτης, τόνισε: «Η κοπέλα έχει πέσει σε σωρεία αντιφάσεων. Στη δίκη θα αποδειχθεί περίτρανα η αθωότητα των παιδιών και το κατηγορητήριο θα καταρρεύσει σαν χάρτινος πύργος. Από σήμερα οι ισχυρισμοί και οι αφηγήσεις της θα διαψευστούν βάσει των αποδεικτικών στοιχείων».

Δημοσίευση σχολίου

 
Top