GuidePedia

0


Η Naval Group εκπροσωπείται στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης για να παρουσιάσει το πρόγραμμα FDI για το Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό στο περίπτερο του ελληνικού Υπουργείου Άμυνας

Προχωράει η ανάπτυξη της πρώτης ελληνικής φρεγάτας FDI Belharra, που φέρει το όνομα «ΚΙΜΩΝ», καθώς η Naval Group, η οποία συμμετέχει στη ΔΕΘ εκθέτοντας το πρόγραμμα του ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού, προχωράει τακτικά σε αναρτήσεις που αποκαλύπτουν την ταχεία πρόοδο του προγράμματος.

Η «ΚΙΜΩΝ» αναμένεται ότι θα καθελκυστεί έως τα τέλη του μήνα, ενώ στη σχετική τελετή πρόκειται να δώσει το «παρών» ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, σύμφωνα με όσα ο ίδιος είχε δηλώσει στα μέσα του περασμένου Ιουλίου.

Επισημαίνεται πως η Naval Group εκπροσωπείται στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης για να παρουσιάσει το πρόγραμμα FDI για το Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό στο περίπτερο του ελληνικού Υπουργείου Άμυνας.
Με τους παρόντες ρυθμούς, προβλέπεται ότι η πρώτη φρεγάτα θα παραδοθεί στην Ελλάδα στα τέλη του 2024, το 2025 η δεύτερη και το δεύτερο εξάμηνο του 2026 θα παραδοθεί η τρίτη, ενώ τονίζεται πως για τα επόμενα τρία χρόνια από την παράδοση τους έχει υπογράφει συμβόλαιο συνεχούς υποστήριξης των πλοίων.

Οι φρεγάτες κλάσης La Fayette αποτέλεσαν ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο σχέδιο για τα γαλλικά ναυπηγεία, καθώς πάνω από 20 μονάδες έχουν πωληθεί σε 4 διαφορετικές ναυτικές δυνάμεις. Με την ανάπτυξη της φρεγάτας Belharra (διατιθέμενη ως FDI HN στην Ελλάδα), η DCNS στοχεύει να συνεχίσει τη εμπορική επιτυχία της, ολοκληρώνοντας τη γκάμα πολεμικών πλοίων που προσφέρει με ένα σκάφος τελευταίας γενιάς που τοποθετείται μεταξύ της φρεγάτας πολλαπλών αποστολών κλάσης FREMM (με εκτόπισμα 6000 τόνων) και εκείνου των κορβετών κλάσης GOWIND (με εκτοπισμα 2.500 έως 3.100 τόνων).

Δέκα χρόνια μετά τις πρώτες σχεδιαστικές μελέτες για τη φρεγάτα FREMM, η FDI (Defence and Intervension Frigate) αξιοποιεί την εμπειρία του Γαλλικού Ναυτικού σε μεγάλο αριθμό θεάτρων επιχειρήσεων. Έτσι, το σκάφος ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των ναυτικών δυνάμεων που αναζητούν μια συμπαγή φρεγάτα, ικανή να εξασφαλίζει αποστολές μεγάλης εμβέλειας, και οι οποίες μπορούν να επιχειρήσουν αυτόνομα ή ενσωματωμένες σε ναυτική δύναμη, στην ανοικτή θάλασσα ή στο πλαίσιο αποστολών επιτήρησης των ακτών σε ένα πυκνό και εχθρικό περιβάλλον.

Το πλέον εντυπωσιακό χαρακτηριστικό τους είναι ότι μπορούν να επιχειρήσουν με πλήρωμα μόλις 60 ατόμων, ενώ για τα υπόλοιπα 60 άτομα που απαιτούνται για την υποστήριξή του πλοίου (σύνολο 120), υπάρχει η δυνατότητα να συνδράμουν στις λειτουργίες του από ανάλογο κέντρο που θα είναι εγκατεστημένο στην ξηρά. 

Οι κύριες επιχειρησιακές δυνατότητες της φρεγάτας είναι: 
η συνοδεία και προστασία μονάδων υψηλής αξίας ενάντια σε κάθε συμβατική απειλή πάνω και κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας
η διαλειτουργικότητα εντός μιας πολυεθνικής ναυτικής δύναμης και η συνεισφορά σε όλους τους τομείς πολέμου
η ανάπτυξη σε περιοχές κρίσης ως κέντρο διοίκησης, αλλά και ως πλατφόρμα εφόρμησης των ειδικών δυνάμεων
η συμβατική αποτροπή σε παράκτιες περιοχές και την ανοιχτή θάλασσας

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Πλήρωμα 120
Εκτόπισμα 4.400
Διαστάσεις 121 x 18 μέτρα
Ταχύτητα > 27 κόμβοι
Αυτονομία 45 ημέρες
Επιχειρησιακή διαθεσιμότητα 3500 ώρες εν πλω τον χρόνο
Υπόστεγο Ελικόπτερο 10 τόνων + 1 UAV
Πρόωση CODAD (Combined Diesel And Diesel)
Ηλεκτρονικός εξοπλισμός Σύστημα Διαχείρισης Μάχης τύπου Setis (Link-11/-16/-22), ραντάρ SEAFIRE 500 με εμβέλεια 500χλμ για αεροσκάφη / 80+ χλμ για πλοία, σόναρ μεταβλητού βάθους (VDS) τύπου CAPTAS 4 COMPACT, πρωραίο σόναρ τύπου Kingklip Mk2
Οπλισμός 32 ASTER 30, 21 RIM-116 RAM, πυροβόλο OTO Melara 76χιλ STRALES, 8 x Exocet MM40 Block3c, 2 x τηλεχειριζόμενα πυροβόλα 20χιλ, τορπίλες MU-90 των 324 χιλιοστών, MH-60R Romeo ως οργανικό ελικόπτερο



πηγή


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.


Δημοσίευση σχολίου

 
Top