GuidePedia

0

Οι ισχυρισμοί του DEB για τους ψευδομουφτήδες, την εκπαίδευση και τους «τουρκικούς» συλλόγους.

ΟΣΟ η Ελλάς αδρανεί απέναντι στις μεθοδεύσεις των Τούρκων στην Θράκη τόσο αυτοί συνεχίζουν την διείσδυση και αυξάνουν την πίεσή τους. Βλέπουμε τώρα επιστολή του κόμματος DEB (Κόμμα Φιλίας Ισότητος και Ειρήνης) προς τον ΟΗΕ. Πέρα από τους αβάσιμους ισχυρισμούς που περιλαμβάνονται στην επιστολή αυτή, θα πρέπει να μας προβληματίσει αυτό καθεαυτό το γεγονός της υπάρξεώς της.

Το γεγονός, ότι ένα υποτιθέμενο κόμμα απευθύνεται προς τον ΟΗΕ διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα σχετικά με μιάν ανεγνωρισμένη θρησκευτική μειονότητα, δεικνύει προσπάθεια αναδείξεώς του με στόχο –όχι πολύ μακρυνό– να κατέλθει στις εκλογές. Μέχρι στιγμής, υπό την καθοδήγησιν της Τουρκίας (με αιχμή το Προξενείο της Κομοτηνής), οι Τούρκοι επιδιώκουν να εκλέγονται με τα θεσμικά κόμματα της κεντρικής πολιτικής σκηνής ή να ασκούν πιέσεις, ώστε οι αιρετοί παράγοντες της Θράκης να υποχωρούν στις απαιτήσεις τους. Έχουν όμως κατέλθει αυτονόμως σε εκλογές για το Ευρωπαικό Κοινοβούλιο. Και μπορεί οι ψήφοι τους να μην επαρκούσαν για εκλογή ευρωβουλευτού, όμως κατώρθωσαν να κάνουν «επίδειξη δυνάμεως» παρουσιάζοντας ένα σοβαρό ποσοστό ψήφων.

Το ότι το κόμμα DEB απευθύνεται τώρα στον ΟΗΕ αποτελεί κλιμάκωση κινήσεων. Απευθύνεται στον Ειδικό Εισηγητή των Ηνωμένων Εθνών για τις Μειονότητες, εφιστώντας την προσοχή «στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εθνικές μειονότητες στην Ελλάδα.» Ομιλεί μάλιστα για «μη αναγνωρισμένη τουρκική μειονότητα στην Δυτική Θράκη.» Αυτή και μόνον η αναφορά θα έπρεπε να είναι αρκετή για την απόρριψη της επιστολής, αφού η μειονότης είναι αναγνωρισμένη και είναι θρησκευτική. Αναγνωρίζει βεβαίως το DEB ότι η μουσουλμανική μειονότης αποτελείται από τουρκογενείς, από Πομάκους (βουλγαρόφωνους μουσουλμάνους) και μουσουλμάνους Ρομά, υποστηρίζει όμως ότι υφίσταται «τουρκική κοινότης» και θέτει σειρά ζητημάτων με πρώτο αυτό των μουφτήδων.

Ομιλεί για «νόμιμο δικαίωμα της μειονότητας να επιλέγει τους δικούς της θρησκευτικούς ηγέτες-μουφτήδες.» Και υποστηρίζει: «Σήμερα υπάρχουν τρεις Μουφτήδες, ένας στην Ξάνθη, ένας στην Κομοτηνή και ένας στο Διδυμότειχο της Βόρειας Ελλάδας, που επιλέγονται από την ελληνική κυβέρνηση, και δύο μουφτήδες, ένας στην Ξάνθη και ένας στην Κομοτηνή, εκλεγμένοι από την μειοψηφία.»

Παραλείπεται βεβαίως στην επιστολή το γεγονός ότι οι μουφτήδες επιλέγονται με τήρηση όλων των κανόνων του Κορανίου. Σε καμμία ισλαμική χώρα του κόσμου, ούτε βεβαίως και στην Τουρκία, οι μουφτήδες δεν εκλέγονται. Επιπροσθέτως δεν μπορεί να θεωρείται εκλογή από την πλειοψηφία μια εκλογή «διά βοής» από ευκαιριακώς συγκεντρωθέντες μουσουλμάνους σε τζαμί της περιοχής. Διότι αυτή ήταν η διαδικασία εκλογής των ψευδομουφτήδων.

Ένα ζήτημα που πρέπει το Κράτος να προσέξει είναι αναφορές, στην επιστολή, στην χρήση του όρου «τουρκικός». Δυστυχώς, εξ αιτίας της ολιγωρίας των Αθηνών, υπάρχει από το 2008 απόφασις του Ευρωπαικού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για την επιστροφή του νομικού καθεστώτος σε τουρκικές ενώσεις. Έτσι υποστηρίζεται ότι τέσσερα σωματεία διελύθησαν παρ’ ότι κέρδισαν ενώπιον του Ευρωπαικού Δικαστηρίου.

Περαιτέρω στην επιστολή γίνεται λόγος για «παρενοχλήσεις». Αναφέρεται ότι η πρόεδρος του DEB Çiğdem Asafoğlu «έγινε στόχος των ελληνικών μέσων ενημερώσεως όταν εξέφρασε ανοιχτά την τουρκική της ταυτότητα σε τηλεοπτική συνέντευξη», ενώ προστίθεται ότι «και άλλες εξέχουσες προσωπικότητες της μειονότητος έχουν αντιμετωπίσει σοβαρές απειλές.»

Τέλος, αναφέρεται στα εκπαιδευτικά ζητήματα, για τα οποία το κόμμα ισχυρίζεται ότι υπάρχει κρατική παρέμβασις και ότι τα τελευταία 20 χρόνια περισσότερα από 100 μειονοτικά σχολεία έχουν κλείσει. Ο ισχυρισμός είναι άκρως παραπλανητικός, καθώς σχολεία έκλεισαν στην Θράκη, καθώς και σε όλη την ελληνική περιφέρεια, εξ αιτίας της συρρικνώσεως των τοπικών πληθυσμών και του περιορισμού του αριθμού των μαθητών. Το DEB ουδόλως θα ηνωχλείτο εάν υπήρχε παρέμβασις από το τουρκικό Κράτος!

πηγή


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

 
Top