- Έχουμε λοιπόν την καταγεγραμμένη δημιουργία φανατικών ισλαμιστών – τζιχαντιστών σε "φροντιστήριο" (όπου υποτίθεται ότι διδάσκονται ξένες γλώσσες αλλά γίνονται και μαθήματα κορανίου) σε ορεινό πομακικό χωριό της Ξάνθης.
- Έχουμε την πλήρη αδιαφορία των εν Ελλάδι κυβερνώντων για τις διαθέσεις της τουρκικής εξωτερικής πολιτικής αλλά και του Γκιουλέν στην Θράκη, η οποία «επικυρώνεται» με διαταγή απελευθέρωσης (κακό παράδειγμα ή καταφανής αδυναμία;) ενός επικίνδυνου για την κοινωνία των Πομάκων και των εν γένει μουσουλμάνων της Θράκης…

- Θα πρέπει να βγουν στους δρόμους των χωριών και των πόλεων τζιχαντιστές που θα κόβουν κεφάλια απίστων – χριστιανών;
- Θα πρέπει να αρχίσουν δράση παρακρατικές και παραστρατιωτικές ομάδες που εδώ και χρόνια εκπαιδεύονται υπό την εποπτεία της ΜΙΤ;
Το φορτίο περιείχε συνολικά 90 τυφέκια G-3 χωρίς αριθμούς σειράς και 180 γεμιστήρες, 2 πυροβόλα MG-3 και 35.000 φυσίγγια των 7,62mm για τα προαναφερθέντα όπλα, 10 ημιαυτόματα πιστόλια με 3.200 φυσίγγια των 9mm, 200 πλάκες ΤΝΤ με 1000 μέτρα βραδύκαυστου φυτιλιού, πυροκροτητές και συστήματα ηλεκτρικής πυροδότησης καθώς και αριθμό φορητών ασυρμάτων.Το υλικό συνοδευόταν απο τουρκικά φυλλάδια για την χρήση των όπλων και λοιπό έντυπο υλικό για την διεξαγωγή ανορθόδοξων επιχειρήσεων, πάντα στην τουρκική. Προφανώς και δεν επρόκειτο για μια απλή υπόθεση λαθρεμπορίου όπλων.Πιθανολογείται ότι τελικός προορισμός του πλοίου ήταν κάποια ερημική τοποθεσία στην Αττική, όπου οι σύνδεσμοι τοπικοί σύνδεσμοι των Τούρκων θα φρόντιζαν για την προώθηση των όπλων στους τελικούς παραλήπτες στην Δυτική Θράκη.
Είναι γεγονός πως οι αρμόδιες υπηρεσίες ασφάλειας δίνουν έναν υπεράνθρωπο αγώνα στην Θράκη, απέναντι σε πακτωλούς χρημάτων προσπαθούν να αντιπαρέλθουν με μέσα τα οποία γίνονται ολοένα και λιγότερα, ενώ η έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού είναι ένα από τα σημαντικά εκείνα χαρακτηριστικά που κάνουν το έργο των ειδικών επιστημόνων και υπηρεσιών ακόμη δυσκολότερο.
Παρ' όλα αυτά, είναι αρκετές και σημαντικές οι επιτυχίες της Ελληνικής πλευράς στον σιωπηλό πόλεμο που αυτή τη στιγμή γίνεται στη Θράκη, σε επίπεδο πρακτόρων και μυστικών υπηρεσιών. Όμως, δεν αρκεί να εργάζονται -πολλές φορές και πέρα από τις ανθρώπινες αντοχές- οι θεσμικά υπεύθυνοι κρατικοί υπάλληλοι, τη στιγμή που καταγράφεται η ύπαρξη μίας σχετικής "ελαστικότητας" από άλλους - συναρμόδιους- φορείς, οι οποίοι είτε δεν έχουν κατανοήσει την ευθύνη τους στον συγκεκριμένο τομέα, είτε υποτάσσονται σε άτυπες πολιτικές παρεμβάσεις και συντελούν τελικά στην δημιουργία μίας εικονικής (τονίζουμε το εικονικής) τουρκικής ισχύος στην Ελληνική Θράκη.
Έτσι, χαρακτηριστική είναι η περίπτωση κατά την οποία μουσουλμάνος καταδικάσθηκε για κατασκοπεία (συνελήφθη επ' αυτοφώρω) με ποινή 4 χρόνων, ενώ είναι γνωστό πως τέτοιου είδους εγκλήματα αντιμετωπίζονται με ιδιαίτερα βαριές ποινές. Μάλλον θα πρέπει να ευχαριστήσουμε την ελληνική δικαιοσύνη που δεν επέβαλε την έκτιση της ποινής σε κάποιο ξενοδοχείο στην Κωνσταντινούπολη ή στην Σμύρνη!!!
- Τι σκοπό έχει η φερόμενη ως κυβέρνηση Σαμαρά για τη Θράκη;
- Τι μέτρα σκοπεύει να πάρει το Ελληνικό κράτος και συγκεκριμένα το πρωθυπουργικό γραφείο για τα όσα συμβαίνουν στην Ελληνική Θράκη;
- Τι εννοούσε στο πρόσφατο «παραλήρημά» του ο σημερινός υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδος κ. Βενιζέλος, όταν αναφέρθηκε σε «περιορισμό γεωγραφικών δεδομένων»;
- Ποια μέτρα έχουν παρθεί από τις ελληνικές αρχές για μείωση των δραστηριοτήτων του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής και των καταγεγραμμένων προβλημάτων που δημιουργεί ο σημερινός τούρκος πρόξενος Ιλχάν Σενέρ, ο οποίος μέσω των «δραστηριοτήτων» που αναπτύσσει έχει ξεπεράσει προ πολλού καιρού τα όρια των διπλωματικών του ορίων;
- Ποιο είναι το κυβερνητικό σχέδιο (και σε ποιο σημείο βρίσκεται σήμερα αυτό, εάν υπάρχει) για την τόνωση των κρατικών υποδομών αλλά και του Ελληνισμού της Θράκης;
- Είναι δυνατόν να απελευθερώνονται και να κυκλοφορούν ποινικοί εγκληματίες και άκρως επικίνδυνοι «θρησκευτικοί λειτουργοί» που διδάσκουν το μίσος των μουσουλμάνων προς τους «άπιστους χριστιανούς», προκειμένου να «κλείσουν δουλειές» με μουσουλμανικές χώρες;
- Τελικά, η Ελληνική Θράκη έχει μπει σε κάποιο άτυπο ανταλλακτήριο των κυβερνώντων, οι οποίοι στην προσπάθειά τους να «διασώσουν» την χώρα, δημιουργούν μείζονα και άκρως επικίνδυνα εθνικά προβλήματα, εκθέτοντας ταυτόχρονα σε πρωτοφανή επικίνδυνο βαθμό την σωματική ακεραιότητα και την ασφάλεια των Ελλήνων της Θράκης;
- Υπάρχει κάποιος σε αυτή την κυβέρνηση που μπορεί να απαντήσει επί της ουσίας και όχι θεωρητικολογώντας, προς την κατεύθυνση της προάσπισης των εθνικών συμφερόντων και δη της υπεράσπισης μίας ολόκληρης γεωγραφικής περιοχής της χώρας, η οποία βρίσκεται προ καιρού σε κατάσταση άτυπης συγκυριαρχίας με την Άγκυρα, ελέω της φοβικότητας, της ανικανότητας, της υποχωρητικότητας, μα κυρίως της αμφιβόλου εθνικού φρονήματος άσκησης πολιτικής εκ μέρους των κυβερνώντων την Ελλάδα;
- Η κυβέρνηση Σαμαρά θεωρεί την Θράκη ως αναπόσπαστο τμήμα της Ελλάδας και αν ναι, τι κάνει ο πρωθυπουργός και όλο το κυβερνητικό επιτελείο για την προστασία της;
Η Ελληνική πλευρά - κυβέρνηση, δεν έχει αποστείλει καμία προειδοποίηση για την παραβατική στάση και -κυρίως- για την δημιουργία κλίματος (εν μέσω τεραστίων πολυεπίπεδων πιέσεων από τους τουρκοπράκτορες της Άγκυρας) άρνησης εφαρμογής ελληνικού νόμου από τους μουσουλμάνους της Θράκης.
Ουσιαστικά, πρόκειται για μία επίδειξη ισχύος της σαρία (με πρωτεργάτες τους δύο ψευτομουφτήδες Ξάνθης και Κομοτηνής), φυσικά με τις "πλάτες" της Άγκυρας, απέναντι στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, οι αποφάσεις του οποίου αμφισβητούνται ευθέως, ενώ υπάρχει η προτροπή από τουτ ψευτομουφτήδες και τους επιλεγμένους (και καλοπληρωμένους) ιμάμηδες για μη υπακοή από τους μουσουλμάνους της Θράκης. Δηλαδή, υπάρχει σαφής προτροπή σε ανυπακοή των νόμων του Ελληνικού κράτους, η οποία ενώ γίνεται δημόσια παραμένει ατιμώρητη από τις αρμόδιες αρχές.
Αναρωτιόμαστε λοιπόν: Οι Ελληνικοί νόμοι δεν έχουν ισχύ στη Θράκη; Και αν εφαρμόζεται επιλεκτικά η ισχύς τους, για ποιόν λόγο οι χριστιανοί της Ελληνικής Θράκης να αποδέχονται άλλους νόμους οι οποίοι δεν τους είναι αρεστοί; Βασική αρχή της δημοκρατίας είναι η ισονομία και η ισοπολιτεία, αλλά η δημοκρατική αντίληψη της σημερινής κυβέρνησης φαίνεται πως δεν συμπεριλαμβάνει αυτούς τους όρους σαν κανόνες εφαρμογής, αλλά ως κατά τόπους εξαιρέσεις...
Βέβαια, για να ισχύσουν οι νόμοι, θα πρέπει να υπάρχει σεβασμός. Κι επειδή όχι μόνο δεν υπάρχει κανένας απολύτως σεβασμός των τουρκόφρονων της Θράκης (ένας έλεγχος από το ΣΔΟΕ σε κάθε έναν από αυτούς θα ήταν ένα γεγονός πραγματικά πολύ ενδιαφέρον και απολύτως αποκαλυπτικό στον τομέα του "πόθεν έσχες"), αλλά αντίθετα έχουν δημιουργηθεί δομές ανεξάρτητης λειτουργίας μέσω του γνωστού εκτρώματος που ονομάστηκε "Καλλικράτης". Η εκτρωματική αυτή πολιτική παρέμβαση κατέστησε δυνατή την δημιουργία ανεξάρτητων γεωγραφικών περιοχών, σχεδόν αποκλειστικά κατοικημένες από μουσουλμάνους και διοικητικά ελεγχόμενες από δημάρχους πιόνια του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής, ενώ την ίδια στιγμή δύο Δήμοι στο νομό Ξάνθης (Αβδήρων και Τοπείρου) βρίσκονται υπό τον έμεσο έλεγχο της Άγκυρας και υπάρχουν υπόνοιες "κατάληψης" ενός ακόμη δήμου στο νομό Ξάνθης από μουσουλμάνο τουρκόφρονα.
Για όσους δεν κατανοούν το μέγεθος του προβλήματος, υπάρχει σοβαρή πιθανότητα 2 νομοί της Θράκης να εμφανιστούν ως "τουρκικοί" (ο αυτοπροσδιορισμός είναι μία ελευθερία που παρέχουν οι δημοκρατίες και όχι η δημοκρατία της "μητέρας" Τουρκίας που λειτουργεί μία ημέρα ανά τέσσερα χρόνια) και να δημιουργήσουν σοβαρό πρόβλημα στην εικόνα της Θράκης στο εξωτερικό.
Προς ενίσχυση αυτής της στρεβλής εικόνας, το τουρκικό προξενείο έχει επιδοθεί τα τελευταία χρόνια σε μία ακατάσχετη δημιουργία πολιτιστικών συλλόγων, συλλόγων γυναικών, συλλόγων κεντήματος (και ό,τι άλλο βάλει ο νους του ανθρώπου), με αποτέλεσμα σήμερα να υπάρχουν περισσότεροι από 50 τέτοιοι σύλλογοι (ένας πρόχειρος υπολογισμός αναφέρει πως υπάρχει ένας τουλάχιστον σύλλογος ανά μουσουλμανικό χωριό σε Ξάνθη και Κομοτηνή, οπότε ο πραγματικός αριθμός των συλλόγων αυτή τη στιγμή ίσως να ξεπερνά και τους 100), στους οποίους προεδρεύουν υποπρακτορίσκοι του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής. Παρά το γεγονός ότι οι σύλλογοι είναι ολιγομελείς, έχει γίνει κατορθωτό από την πλευρά του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής να "κοκκινήσει" η Θράκη από συλλόγους "τούρκων" πολιτών που ζουν και (όπως οι ίδιοι καταγγέλουν) καταπιέζονται στην Ελλάδα, αλλά παραδόξως πληθύνονται στον αριθμό και έχουν αναλάβει μέσω της γκετοποίησης ένα σημαντικό τμήμα της οικονομίας της Ελληνικής Θράκης.
Η Ελληνική Θράκη, λοιπόν, εκτουρκίζεται εντέχνως ενώ η Αθήνα αντιμετωπίζει το φαινόμενο από αδιάφορα έως αρνητικά. Λογικό είναι να υπάρξουν κάθε είδους "εργασίες" εκ μέρους των τουρκοπρακτόρων που έχουν αλώσει την περιοχή, εκ μέρους των Γκρίζων Λύκων που δεν διστάζουν να ανεβάζουν τις φωτογραφίες τους στο διαδίκτυο, εκ μέρους μίας σειράς καλοπληρωμένων λακέδων του τουρκικού προξενείου και εκ μέρους μίας δυάδας παράνομων μουφτήδων και ενός σημαντικού αριθμού ιμάμηδων που ελέγχουν και ασκούν φοβερές κοινωνικές πιέσεις μέσω του "λόγου του Αλλάχ" (η προπαγάνδα της ΜΙΤ έχει μετατραπεί σε "λόγια του Αλλάχ") σε ένα σημαντικό τμήμα Ελλήνων μουσουλμάνων της Θράκης, οι οποίοι αποτελούν και το 60% περίπου του μουσουλμάνων που κατοικούν στην περιοχή (ο αριθμός αυτός έχει εντέχνως αλλοιωθεί από τους εν Ελλάδι εραστές του Φετουλάχ Γκιουλέν και δημιουργεί επιπρόσθετα προβλήματα εις βάρος των Ελλήνων Πομάκων που νιώθουν πως έχουν εγκαταλειφθεί από το αδιάφορο "κράτος των Αθηνών"). Τα τελευταία δέκα -τουλάχιστον- χρόνια, η εμφάνιση μουλάδων στην Θράκη, αποτελεί ένα γεγονός που δεν είναι απλώς επικίνδυνο, αλλά εμπεριέχει τον κίνδυνο δημιουργίας ανθρώπινων βομβών και εγκληματιών που ανά πάσα στιγμή μπορεί να ξεκινήσουν μία τζιχάντ μέσα στην Ελληνική Θράκη.
Στο σημείο αυτό, παραθέτουμε εμβόλιμα ένα ιδιαιτέρως χαρακτηριστικό άρθρο του Ιμάμ Αχμέτ από την Πομακική εφημερίδα "Ζαγάλισα":
Ρωτήσαμε τον Γάλλο πρόξενο της Γαλλίας στη Θεσσαλονίκη (κο Christophe Le Rigoleur), κατά την διάρκεια της τιμητικής για εμάς επίσκεψής του στη Ζαγάλισα (23 Απριλίου 2013), εάν θα τολμούσε ως πρόξενος της Γαλλίας, να πάει σε μία χώρα χριστιανική, να μπει στο άγιο βήμα μιας εκκλησίας, παίρνοντας το μικρόφωνο και έχοντας μαζί του έναν πολιτικό οποιουδήποτε κόμματος εκείνης της χώρας και να εκστομίσει προπαγανδιστικό λόγο μέσα στο ναό. Η απάντησή του ήταν: «ούτε καν θα τολμούσα να το διανοηθώ».Ο λόγος του Ιμάμ Αχμέτ αφορά στην μετατροπή των τζαμιών σε χώρους πολιτικών ομιλιών και τουρκικής προπαγάνδας. Η καταγγελία αυτή, υπό φυσιολογικές συνθήκες, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από το Ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών, ως απόδειξη παραβίασης των διπλωματικών κανόνων λειτουργίας του τούρκου προξένου της Κομοτηνής. Επειδή όμως στην Ελλάδα ποτέ μέχρι σήμερα δεν υπήρξαν φυσιολογικές συνθήκες ή απόπειρες φυσιολογικής λειτουργίας από τους εκάστοτε κυβερνώντες, εμείς σήμερα επαναλαμβάνουμε μία σειρά ερωτήσεων -με το φόβο πως ίσως να γινόμαστε και κουραστικοί- προς τους καρεκλοκένταυρους των Αθηνών:
Αντίθετα, ο Τούρκος διπλωμάτης, πρόξενος (Αγάς) Κομοτηνής, κάθε Παρασκευή, πριν ή μετά την προσευχή, κατά περίπτωση, για να προλάβει και το επόμενο τζαμί, έχοντας από την μία τον ψευτομουφτή και από την άλλη τον εκάστοτε μουσουλμάνο βουλευτή, παίρνει το μικρόφωνο, λιβανίζει τους κατοίκους και εκστομίζει ύβρεις και λίβελους κατά της Ελλάδος, γιατί δεν αναγνωρίζει την μειονότητα ως τουρκική και τον «εκλεγμένο μουφτή» τους.
Να σημειώσουμε ότι σε καμία χώρα του ισλαμικού κόσμου ο μουφτής δεν εκλέγεται αλλά διορίζεται από το κράτος, με πρώτο και καλύτερο παράδειγμα την ίδια την Τουρκία.
Ένας λόγος που ο πρόξενος – Αγάς παρευρίσκεται σε κάθε θρησκευτική εκδήλωση, είναι ο ρόλος του ως «γενικού επιθεωρητού» της περιοχής. Φανταστείτε ότι προκειμένου να παραστεί ο πρόξενος σε κάποιο χωριό, οι υπεύθυνοι καθυστερούν μέχρι δύο ώρες τις εκδηλώσεις, αλλά και τις προσευχές, πράγμα ανεπίτρεπτο για τη μουσουλμανική θρησκεία.
Δύο είναι οι λόγοι που υπαγορεύουν τη συγγραφή αυτού του άρθρου: Ο πρώτος είναι ότι ο Γάλλος διπλωμάτης πέραν της διπλωματίας εφαρμόζει το σαβουάρ βιβρ (savoir vivre), ενώ ο Τούρκος διπλωμάτης δεν έχει ιδέα από το χούσνιου μουασερέτ ( حسن معاشرت ) των Οθωμανών, που και τα δύο μεταφράζονται στην ελληνική γλώσσα, «τρόποι καλής συμπεριφοράς». Με άλλα λόγια, η διαφορά πολιτισμού και βαρβαρότητας.
Ο δεύτερος λόγος και πιο σοβαρός είναι ότι μετέτρεψαν τα ιερά τεμένη μας από χώρους λατρείας σε χώρους προπαγάνδας και μίσους κατά της Ελλάδος. Σε αυτό βέβαια φέρουν μεγάλη ευθύνη και οι νόμιμοι Μουφτήδες Κομοτηνής, Ξάνθης και Διδυμοτείχου, οι οποίοι δεν αντιδρούν, όπως θα όφειλαν.
Η ευθύνη βαρύνει και το ελληνικό κράτος, διότι γνωρίζουμε καλά, ότι όταν στο πρόσφατο παρελθόν κάποιος Μουφτής αποφάσισε να αντιδράσει, έπεσε επάνω του το ΥΠΕΞ (αν νομίζατε της Τουρκίας κάνετε λάθος) της Ελλάδας και τον πίεσε να μην αντιδράσει διότι θα προκληθεί ...ένταση! Η πραγματικότητα είναι ότι κανείς τεμπέλης διπλωμάτης της περιόδου εκείνης δεν είχε το θάρρος και τη βούληση να πατάξει τον τουρκικό εθνικισμό. Η συνέχεια είναι γνωστή...
Το ίδιο πράγμα εάν έκανε κάποιος στην Τουρκία, σε οποιοδήποτε τζαμί, άλλες εποχές θα τον απαγχονίζανε, ενώ σήμερα θα γλύτωνε με ισόβια.
Ο Προφήτης μας απαγορεύει ρητά κάθε πράξη και λόγο εντός του τεμένους, (έστω και μία λέξη) που δεν θα αναφέρεται στον Θεό και στην Προσευχή. Ακόμα και σε περίπτωση μεγάλης ανάγκης, π.χ. όταν ξεσπάσει πυρκαγιά ή γίνει σεισμός, πρέπει να φωνάξουμε «Αλλάχου Εκμπέρ», δηλαδή «ο Θεός είναι μεγάλος», για να επιστήσουμε την προσοχή των προσευχομένων και να μην εκστομίσουμε καμία άλλη λέξη.
Και αν τα γραφόμενα της Ζαγάλισα δεν σας πείθουν παραθέτω τη δήλωση του προέδρου της Τουρκίας Αμπντουλλάχ Γκιούλ, ο οποίος μετά την προσευχή (ναμάζι) της Παρασκευής 26.4.2013, δήλωσε: «στην αυλή του τζαμιού και σε ιερό λατρευτικό χώρο δεν κάνω πολιτικές δηλώσεις σε δημοσιογράφους. Ας είναι κάπου αλλού» (εφημ. Hürriyet). Φανταστείτε ότι αυτή η κατηγορηματική δήλωση έγινε στην αυλή ενός τζαμιού. Πόσο μάλλον εάν του υπέβαλαν ερωτήσεις οι δημοσιογράφοι μέσα στο τζαμί. Τότε, σίγουρα θα τους πετούσε έξω με τις κλωτσιές…
Άρθρο του Ιμάμ Αχμέτ
Τεύχος 66 Μάιος - Ιούνιος 2013
- Θα πρέπει να βγουν στους δρόμους των χωριών και των πόλεων τζιχαντιστές που θα κόβουν κεφάλια απίστων – χριστιανών; Θα πρέπει η Θράκη να ζήσει σκηνές φρίκης για να ευαισθητοποιηθούν οι... "υπεύθυνοι";
- Θα πρέπει να αρχίσουν δράση παρακρατικές και παραστρατιωτικές ομάδες που εδώ και χρόνια εκπαιδεύονται υπό την εποπτεία της ΜΙΤ;
- Ποια είναι, επιτέλους, η κρατική μέριμνα για την Ελληνική Θράκη, η οποία εγκαταλείπεται μεθοδικά και οι κάτοικοί της νιώθουν ήδη την βαριά τουρκική ανάσα να τους καλύπτει;
- Υπάρχει κυβέρνηση σε αυτή τη χώρα;
- Υπάρχει πρωθυπουργός;
- Υπάρχει κάποιος υπεύθυνος, που θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και θα δώσει εντολή για πλήρη εφαρμογή των νόμων από όλες τις κρατικές υπηρεσίες που υπάρχουν στην Θράκη;
- Υπάρχει κάποιος εκεί στην κυβέρνηση των Αθηνών που είναι διατεθειμένος να υπερασπίσει την Θράκη από τους τούρκους που την επιβουλεύονται –εδώ και χρόνια- επισήμως;
πηγή
Δημοσίευση σχολίου
Click to see the code!
To insert emoticon you must added at least one space before the code.