Ο Έλληνας Πρωθυπουργός κατά την πρόσφατη επίσκεψη του στα Πομακοχώρια Θράκης προέβη σε δηλώσεις και (προεκλογικές) υποσχέσεις-δεσμεύσεις που παραβιάζουν κατάφωρα την αρχή της ισονομίας και ισοπολιτείας.
Συγκεκριμένα ο Γιώργος Παπανδρέου υποσχέθηκε την στελέχωση των κατά τόπους ΚΕΠ με τουρκόφωνο προσωπικό προκειμένου
να διεκπεραιώνονται οι υποθέσεις των μελών της μουσουλμανικής κοινότητας με την Δημόσια Διοίκηση.
Επίσης δεσμεύτηκε περί διεξαγωγής των προφορικών εξετάσεων για απόκτηση διπλώματος οδήγησης ΙΧ στα …Τουρκικά!
Ο ασκός του Αιόλου
Στην εποχή του Νεο-οθωμανισμού, τέτοιες δηλώσεις-υποσχέσεις αποτελούν «βούτυρο στο ψωμί» των Ισλαμιστών θιασωτών του «Στρατηγικού Βάθους» ή του «Μisak – i Milli» των Κεμαλιστών. Η αντιπολίτευση (κυρίως μείζονα) όφειλε να υποβάλλει άμεσα επερώτηση στη Βουλή για την στρατηγική που ακολουθεί η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ στη Δυτική Θράκη. Συγκεκριμένα:
1) Αποτελούν τα Τουρκικά επίσημη γλώσσα του Ελληνικού Κράτους για να χρησιμοποιούνται από τα ΚΕΠ; Αφορά την προφορική χρήση αυτής ή σταδιακά και δημόσια έγγραφα; Και γιατί μόνο στα ΚΕΠ; Και γιατί όχι και για τους μετανάστες (ή και λαθρομετανάστες) που επιθυμούν να συναλλαγούν με το Δημόσιο για προσωπικές τους υποθέσεις; Γιατί όχι και για τους 350 χιλ Αλβανούς μετανάστες με νόμιμη άδεια έργασίας;
2) Η χρήση της Τουρκικής κατά τις προφορικές εξετάσεις για απόκτηση άδειας οδήγησης σημαίνει ότι και ο εξεταστής θα είναι τουρκόφωνος. Άρα τίθεται θέμα αξιοπιστίας και αντικειμενικότητας αυτού. Είναι φυσικό (για λόγους «τουρκόφωνης αλληλεγγύης») ο εξεταστής να διευκολύνει την απόκτηση διπλώματος οδήγησης με ότι αυτό συνεπάγεται για την γνωστική επάρκεια του εξεταζόμενου. Και γιατι όχι και για δίπλωμα μηχανής ή ταχύπλου σκάφους ή επαγγελματικού (ταξί, ΔΧ κα);
Οι συγκεκριμένες δεσμεύσεις – υποσχέσεις του Έλληνα Πρωθυπουργού έρχονται επίσης σε πλήρη αντίθεση με τις πρακτικές που ακολουθούνται στην Ευρώπη όπου η θετική διάκριση (discrimination positive) εφαρμόζεται προκειμένου να καταπολεμηθεί ο ρατσισμός λόγω φυλετικής, θρησκευτικής ή σεξουαλικής διαφορετικότητας στην αγορά εργασίας ή μίσθωσης κατοικίας. Στην Θράκη αντίθετα η κυβέρνηση προσπαθεί με επί μέρους μέτρα (λόγω αξιώσεων της Συμβουλευτικής Επιτροπής και των Βουλευτών του ΠΑΣΟΚ) να εγκαθιδρύσει τον κοινοτισμό (communautarisme) o οποίος καταδικάζεται από όλο το φάσμα του Ευρωπαικού πολιτικού κόσμου και δη προοδευτικού. Ταυτόχρονα ανοίγει ο «Ασκός του Αιόλου» για περισσότερες αξιώσεις που θα οδηγήθούν de facto στην Κοσοβοποίηση της περιοχής. Θα πρέπει να καταλάβουν οι πολιτικοί προϊστάμενοι ΥΠΕΣ, ΥΠΕΞ, Παιδείας και Μεταφορών ότι δεν έχουν ούτε τη λαϊκή νομιμοποίηση (ούτε τη γεωπολιτική κατάρτιση) για τη δημιουργία μίας ημι-αυτόνομης Δυτικής Θράκης υπό την προστασία της 1η Στρατιάς των ΤΕΔ. Αύριο-μεθαύριο αυτοί θα φύγουν από την πολιτική σκηνή, η Θράκη όμως θα μείνει και θα φέρει τις αμαρτίες αυτών που θα παιδεύουν τις επόμενες γενιές.
Ο Πρωθυπουργός της Ελλάδος (όπως και κάθε Έλληνας πολίτης) επιθυμεί η μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης να απολαμβάνει όλα τα δικαιώματα που εξασφαλίζει το σύγχρονο διεθνές νομικό πλαίσιο περί μειονοτήτων. Ας επικυρώσει λοιπόν η κυβέρνηση το Χάρτη περί Μειονοτικών Γλωσσών του Συμβουλίου της Ευρώπης και να αναγνωρίσει επίσημα την Πομακική γλώσσα. Ας εισάγει την εκμάθηση της στα Πομακοχώρια. Ταυτόχρονα ας ακυρώσει το Νόμο περί Μισθοδοσίας των Ιμάμηδων/Μουφτήδων και ας αφαιρέσει τις δικαστικές αρμοδιότητες των δεύτερων. Ποια Συνθήκη υποχρεώνει την Ελλάδα να πληρώνει μισθούς όταν ουδείς κληρικός του Πατριαρχείου Κων/πολης δεν είναι Δημόσιος υπάλληλος του Τουρκικού κράτους; Πως δέχεται ένας προοδευτικός ηγέτης της Σοσιαλιστικής Διεθνούς να εφαρμόζεται το Ισλαμικό Δίκαιο (Σαρία) σε μία από τις 13 περιφέρειες της Ευρωπαικής Ελλάδος; Γιατί δεν διώκονται ποινικά όσοι τροφοδοτούν την μισαλλοδοξία στη Θράκη βάσει του άρθρου 192 του ΠΚ; Ο νέος Νόμος Καστανίδη περί Ρατσισμού θα εφαρμοστεί στη Θράκη για τους εγκάθετους του Προξενείου ή θεωρείται terre hors loi;
Σε προηγούμενο άρθρο μου (Η ευθύνη του Πατριωτικού χώρου, 28/2/2011) τονίζω την άμεση ανάγκη ίδρυσης Κέντρου Στρατηγικών Μελετών στα πρότυπα τουλάχιστον του Γαλλικού IRIS ή του Τουρκικού SETA. Η αντιπολίτευση σήμερα στερείται ερευνητικών δομών (ανάλυσης και επεξεργασίας προτάσεων) καθώς το Ινστιτούτο Δημοκρατίας περιορίζεται σε ημερίδες και συνέδρια δημοσίων σχέσεων. Η Τουρκία έχει να επιδείξει δεκάδες αξιόλογα ερευνητικά κέντρα τα οποία συμμετέχουν ενεργά στη δημοκρατικοποίηση της κοινωνίας, στην ανταγωνιστικότητα της οικονομίας και την διεύρυνση της Τουρκικής soft power σε Βαλκάνια, Κεντρική Ασία και Μέση Ανατολή. Ακούει κανείς στην Λεώφορο της Αμαρτίας…;
ΠΗΓΗ
Δημοσίευση σχολίου