Σε Αεροπορία εδάφους-εδάφους τείνει να μετατρέψει το υπουργείο Οικονομικών την Π.Α.: Στις 6 ώρες πτήσης ανά μήνα έχει περιοριστεί η επιχειρησιακή εκπαίδευση των πιλότων της Πολεμικής Αεροπορίας από "κατ'ελάχιστον δέκα" τους τελευταίους μήνες και σε ορισμένες Μοίρες, η εκπαίδευση έπεσε και κάτω από τις 6 ώρες!
Τα παραπάνω είναι απόρροια σχετικής εντολής του υπουργείου Οικονομικών προς το υπουεργείο Εθνικής Άμυνας για περικοπή μέχρι και 20% των λειτουργικών δαπανών στις Ένοπλες Δυνάμεις, λόγω του Μνημονίου και κατόπιν φυσικά υπόδειξης του ΔΝΤ! Ούτε οι πρώην ανατολικές χώρες όπως η Ρουμανία και η Βουλγαρία, δεν έχουν τέτοια "εκπαιδευτικά" προγράμματα. Αυτό σε απάντηση κάποιων που ισχυρίζονται ότι οι πιλότοι εκπαιδεύονται "μια χαρά"... Οι Μοίρες που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα είναι πρώτης γραμμής, όλες. Μάλιστα ένα άλλο κρίσιμο έλλειψη είναι τα συνεργεία μηχανικών και υπολόγων που λόγω των πρόωρων συνταξιοδοτήσεων (άλλο ένα "θετικό" του Μνημονίου και του ΔΝΤ) έχουν "θεριστεί" από προσωπικό.
Περισσότερες πληροφορίες δεν θέλουμε να δώσουμε στην δημοσιότητα για ευόητους λόγους.
Τα μαχητικά της ΠΑ είναι σήμερα ανά ντουζίνες καθηλωμένα, μια και δεν υπάρχουν ούτε ανταλλακτικά ούτε καύσιμα, όπως έχουμε σημειώσει εδώ και πολύ καιρό. αλλά η κατάσταση με τις ώρες πτήσης έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο. Υποτίθεται ότι ένας πιλότος για να είναι ετοιμοπόλεμος βάσει των ΝΤΟϊκών προτύπων πρέπει να πετά κατ'ελάχιστον 14-20 ώρες το μήνα.
Η μείωση των ωρών στις 6 ώρες δημιουργεί προβλήματα όπως αυτά που είχαμε στα πρόσφαρα ατυχήματα. Δεν είναι πάντα "η κακιά η ώρα"...
Αυτή την στιγμή μπορούμε να πούμε ότι αν υπάρχει κάποια σχετική ετοιμότητα και βάζουν και αυτές τις ώρες οι πιλότοι οφείλεται στην ... τουρκική Αεροπορία: Οι ανάγκες για την καθημερινή αστυνόμευση του εναερίου χώρου της Ελλάδος, και για την αντιμετώπιση των τουρκικών παραβάσεων και παραβιάσεων δίνει μια λύση στις ώρες πτήσης, αλλά αυτό δεν είναι εκπαίδευση. Μάλιστα ακόμα και στις αναχαιτίσεις βγαίνουν στο αιγαίο μόνο όσα τουρκικά αεροσκάφη υπολογόγίζεται ότι είναι οπλισμένα!
Βαρύς ο φόρος που πληρώνει η χώρα στο Μνημόνιο και το ΔΝΤ.
Τμήμα εδήσεων defencenet.gr
Τα παραπάνω είναι απόρροια σχετικής εντολής του υπουργείου Οικονομικών προς το υπουεργείο Εθνικής Άμυνας για περικοπή μέχρι και 20% των λειτουργικών δαπανών στις Ένοπλες Δυνάμεις, λόγω του Μνημονίου και κατόπιν φυσικά υπόδειξης του ΔΝΤ! Ούτε οι πρώην ανατολικές χώρες όπως η Ρουμανία και η Βουλγαρία, δεν έχουν τέτοια "εκπαιδευτικά" προγράμματα. Αυτό σε απάντηση κάποιων που ισχυρίζονται ότι οι πιλότοι εκπαιδεύονται "μια χαρά"... Οι Μοίρες που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα είναι πρώτης γραμμής, όλες. Μάλιστα ένα άλλο κρίσιμο έλλειψη είναι τα συνεργεία μηχανικών και υπολόγων που λόγω των πρόωρων συνταξιοδοτήσεων (άλλο ένα "θετικό" του Μνημονίου και του ΔΝΤ) έχουν "θεριστεί" από προσωπικό.
Περισσότερες πληροφορίες δεν θέλουμε να δώσουμε στην δημοσιότητα για ευόητους λόγους.
Τα μαχητικά της ΠΑ είναι σήμερα ανά ντουζίνες καθηλωμένα, μια και δεν υπάρχουν ούτε ανταλλακτικά ούτε καύσιμα, όπως έχουμε σημειώσει εδώ και πολύ καιρό. αλλά η κατάσταση με τις ώρες πτήσης έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο. Υποτίθεται ότι ένας πιλότος για να είναι ετοιμοπόλεμος βάσει των ΝΤΟϊκών προτύπων πρέπει να πετά κατ'ελάχιστον 14-20 ώρες το μήνα.
Η μείωση των ωρών στις 6 ώρες δημιουργεί προβλήματα όπως αυτά που είχαμε στα πρόσφαρα ατυχήματα. Δεν είναι πάντα "η κακιά η ώρα"...
Αυτή την στιγμή μπορούμε να πούμε ότι αν υπάρχει κάποια σχετική ετοιμότητα και βάζουν και αυτές τις ώρες οι πιλότοι οφείλεται στην ... τουρκική Αεροπορία: Οι ανάγκες για την καθημερινή αστυνόμευση του εναερίου χώρου της Ελλάδος, και για την αντιμετώπιση των τουρκικών παραβάσεων και παραβιάσεων δίνει μια λύση στις ώρες πτήσης, αλλά αυτό δεν είναι εκπαίδευση. Μάλιστα ακόμα και στις αναχαιτίσεις βγαίνουν στο αιγαίο μόνο όσα τουρκικά αεροσκάφη υπολογόγίζεται ότι είναι οπλισμένα!
Βαρύς ο φόρος που πληρώνει η χώρα στο Μνημόνιο και το ΔΝΤ.
Τμήμα εδήσεων defencenet.gr
Δημοσίευση σχολίου