Νέες διαστάσεις παίρνει η υπόθεση της σύμβασης παραλαβής των υποβρυχίων Type 214 και της αγοράς δύο νέων Type 214 από την γερμανική ThyssenKrupp Marine Systems, καθώς βάσει των εγγράφων που φέρνει σήμερα στην δημοσιότητα το defencenet.gr, αποδεικνύεται ότι οι Γερμανοί της TKMS ψεύδονται όταν διαβεβαιώνουν το υπουργείο Εθνικής Άμυνας ότι «Η Ferrostaal δεν έχει καμία σχέση με τη νέα σύμβαση και η όποια σχέση της με την TKMS σταματάει το 2005».
Υπενθυμίζεται η Ferrostaal είναι η εταιρεία η οποία ελέγχεται στην Γερμανία για την δωροδοκία Ελλήνων αξιωματούχων με ποσό ύψους 84 εκατ. ευρώ για τις δύο συμβάσεις των ετών 2000 (αγορά τεσσάρων T.214) και του 2002 (πρόγραμμα εκσυγχρονισμού τριών υποβρυχίων 209/1200).
Σε επιστολή του υπουργού Εθνικής Άμυνας Ευάγγελου Βενιζέλου προς την TKMS και τον εκτελεστικό πρόεδρο της TKMS H.C.Atzpodien για το ενδεχόμενο εμπλοκής της Ferrostaal, ο τελευταίος απάντησε στον υπουργό ότι «από το 2005 δεν μετέχει πλέον η Ferrostaal, στη σχετική κοινοπραξία άρα δεν είναι αντισυμβαλλόμενός μας στην προκειμένη περίπτωση, αφήνοντας την αίσθηση, η οποία είναι σαφής -όχι ρητή αλλά σαφής από την επιστολή του- ότι είναι και ο ίδιος πιο ευτυχής που δεν εκπροσωπεί τώρα και την εταιρεία αυτή αλλά μόνο το δικό του όμιλο", όπως ο ίδιος ο Ε.Βενιζέλος είπε χθες στην ομιλία του στο συνέδριο της Διεθνούς Διαφάνειας.
Το ψεύδος και το θράσος των Γερμανών είναι απίστευτο: Η Ferrostaal (που στο μεταξύ είχε συγχωνευθεί με την άλλη γερμανική εταιρεία που ελέγχεται επίσης για δωροδοκίες αξιωματούχων, την ΜΑΝ), όχι απλώς εξακολουθούσε να είναι και μετά το 2005 αντισυμβαλλόμενο μέρος στις δύο συμβάσεις των υποβρυχίων, αλλά στις 21 Σεπτεμβρίου 2009 ήταν η μία από τις δύο εταιρείες (η άλλη είναι η θυγατρική της TKMS, η HDW) που κατήγγειλαν τις δύο συμβάσεις υποβρυχίων σε βάρος του ελληνικού δημοσίου!
Το defencenet.gr φέρνει σήμερα για πρώτη φορά στην δημοσιότητα το κείμενο της καταγγελίας των συμβάσεων υποβρυχίων που έστειλαν οι δύο γερμανικές εταιρείες στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας στις 21 Σεπτεμβρίου, όπου αφ’ενός μεν διακρίνεται το λογότυπο, της MAN Ferrostaal, αφ’ετέρου υπογράφεται και στο τέλος «For and for behalf FS”! Eπίσης δημοσιεύουμε και μία «προειδοποιητική» επιστολή των HDW-ΜΑΝ Ferrostaal προς το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, πάλι, με ημερομηνία 17 Αυγούστου, με τις ίδιες υπογραφές.
Σελίδα 1 της γερμανικής καταγγελίας από τις ΗDW/Man-Ferrostaal.
Σελίδα 2 της γερμανικής καταγγελίας από τις ΗDW/Man-Ferrostaal.
Σελίδα 1 της προειδοποιητικής επιστολής της 17ης Αυγούστου από τις ΗDW/Man-Ferrostaal.
Τι αποδεικνύουν όλα αυτά:
-Η TKMS ψεύδεται συνειδητά απέναντι στο υπουργείο και κατ’επέκταση απέναντι στο ελληνικό δημόσιο όταν υποστηρίζει ότι «Από το 2005 δεν μετέχει στην κοινοπραξία η Ferrostaal». Η Ferrostaal, η εταιρεία στελέχη της οποίας ομολόγησαν στην Γερμανία ότι «λάδωσαν» Έλληνες κρατικούς αξιωματούχους το 2000 και το 2002, είναι πάντα ΕΔΩ.
-Η Ferrostaal είναι πρακτικώς αδύνατον να μην έχει εμπλοκή και στη νυν σύμβαση. Για να αποσυρθεί η καταγγελία χρειάζεται την υπογραφή της Ferrostaal, ακόμα και αν δεχθούμε ότι την «γερμανική ανακούφιση» από την «μη συμμετοχή πλεόν της Ferrostaal στο σχήμα». Δηλαδή αν δεχθούμε ότι η Ferrostaal παραιτήθηκε των δικαιωμάτων της από συμβάσεις ύψους 3,4 δισ. ευρώ γιατί έτσι της είπαν οι Γερμανοί της ΤΚMS.
Μάλιστα όλα αυτά μας οδήγησαν να ερευνήσουμε ποιος βρίσκεται πίσω από την MFI (Marine Force International), τη νέα εταιρεία «χρηματοδοτήσεων» της TKMS που επίσης ερευνάται από την γερμναική δικαιοσύνη: Όλες οι ενδείξεις οδηγούν στις HDW και … Ferrostaal, αλλά επιφυλασσόμαστε για την προσκόμιση και των σχετικών ντοκουμέντων
Είναι βέβαιο ότι το υπουργείο Εθνικής Άμυνας δεν θα αφήσει το θέμα να περάσει «αβρόχοις ποσί», έστω και αν η όλη υπόθεση των συμβάσεων παραλαβής των Type 214 και της τροποποίησης της Neptune II με την προμήθεια δύο νέων Type 214, άρα και της αποδοχής εμπλοκής ενός διεφθαρμένου εταιρικού φορέα όπως η Fεrrostaal, σαφώς και ξεπερνά τις τυπικές αρμοδιότητες του υπουργείου Εθνικής Άμυνας.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Υπενθυμίζεται η Ferrostaal είναι η εταιρεία η οποία ελέγχεται στην Γερμανία για την δωροδοκία Ελλήνων αξιωματούχων με ποσό ύψους 84 εκατ. ευρώ για τις δύο συμβάσεις των ετών 2000 (αγορά τεσσάρων T.214) και του 2002 (πρόγραμμα εκσυγχρονισμού τριών υποβρυχίων 209/1200).
Σε επιστολή του υπουργού Εθνικής Άμυνας Ευάγγελου Βενιζέλου προς την TKMS και τον εκτελεστικό πρόεδρο της TKMS H.C.Atzpodien για το ενδεχόμενο εμπλοκής της Ferrostaal, ο τελευταίος απάντησε στον υπουργό ότι «από το 2005 δεν μετέχει πλέον η Ferrostaal, στη σχετική κοινοπραξία άρα δεν είναι αντισυμβαλλόμενός μας στην προκειμένη περίπτωση, αφήνοντας την αίσθηση, η οποία είναι σαφής -όχι ρητή αλλά σαφής από την επιστολή του- ότι είναι και ο ίδιος πιο ευτυχής που δεν εκπροσωπεί τώρα και την εταιρεία αυτή αλλά μόνο το δικό του όμιλο", όπως ο ίδιος ο Ε.Βενιζέλος είπε χθες στην ομιλία του στο συνέδριο της Διεθνούς Διαφάνειας.
Το ψεύδος και το θράσος των Γερμανών είναι απίστευτο: Η Ferrostaal (που στο μεταξύ είχε συγχωνευθεί με την άλλη γερμανική εταιρεία που ελέγχεται επίσης για δωροδοκίες αξιωματούχων, την ΜΑΝ), όχι απλώς εξακολουθούσε να είναι και μετά το 2005 αντισυμβαλλόμενο μέρος στις δύο συμβάσεις των υποβρυχίων, αλλά στις 21 Σεπτεμβρίου 2009 ήταν η μία από τις δύο εταιρείες (η άλλη είναι η θυγατρική της TKMS, η HDW) που κατήγγειλαν τις δύο συμβάσεις υποβρυχίων σε βάρος του ελληνικού δημοσίου!
Το defencenet.gr φέρνει σήμερα για πρώτη φορά στην δημοσιότητα το κείμενο της καταγγελίας των συμβάσεων υποβρυχίων που έστειλαν οι δύο γερμανικές εταιρείες στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας στις 21 Σεπτεμβρίου, όπου αφ’ενός μεν διακρίνεται το λογότυπο, της MAN Ferrostaal, αφ’ετέρου υπογράφεται και στο τέλος «For and for behalf FS”! Eπίσης δημοσιεύουμε και μία «προειδοποιητική» επιστολή των HDW-ΜΑΝ Ferrostaal προς το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, πάλι, με ημερομηνία 17 Αυγούστου, με τις ίδιες υπογραφές.
Σελίδα 1 της γερμανικής καταγγελίας από τις ΗDW/Man-Ferrostaal.
Σελίδα 2 της γερμανικής καταγγελίας από τις ΗDW/Man-Ferrostaal.
Σελίδα 1 της προειδοποιητικής επιστολής της 17ης Αυγούστου από τις ΗDW/Man-Ferrostaal.
Τι αποδεικνύουν όλα αυτά:
-Η TKMS ψεύδεται συνειδητά απέναντι στο υπουργείο και κατ’επέκταση απέναντι στο ελληνικό δημόσιο όταν υποστηρίζει ότι «Από το 2005 δεν μετέχει στην κοινοπραξία η Ferrostaal». Η Ferrostaal, η εταιρεία στελέχη της οποίας ομολόγησαν στην Γερμανία ότι «λάδωσαν» Έλληνες κρατικούς αξιωματούχους το 2000 και το 2002, είναι πάντα ΕΔΩ.
-Η Ferrostaal είναι πρακτικώς αδύνατον να μην έχει εμπλοκή και στη νυν σύμβαση. Για να αποσυρθεί η καταγγελία χρειάζεται την υπογραφή της Ferrostaal, ακόμα και αν δεχθούμε ότι την «γερμανική ανακούφιση» από την «μη συμμετοχή πλεόν της Ferrostaal στο σχήμα». Δηλαδή αν δεχθούμε ότι η Ferrostaal παραιτήθηκε των δικαιωμάτων της από συμβάσεις ύψους 3,4 δισ. ευρώ γιατί έτσι της είπαν οι Γερμανοί της ΤΚMS.
Μάλιστα όλα αυτά μας οδήγησαν να ερευνήσουμε ποιος βρίσκεται πίσω από την MFI (Marine Force International), τη νέα εταιρεία «χρηματοδοτήσεων» της TKMS που επίσης ερευνάται από την γερμναική δικαιοσύνη: Όλες οι ενδείξεις οδηγούν στις HDW και … Ferrostaal, αλλά επιφυλασσόμαστε για την προσκόμιση και των σχετικών ντοκουμέντων
Είναι βέβαιο ότι το υπουργείο Εθνικής Άμυνας δεν θα αφήσει το θέμα να περάσει «αβρόχοις ποσί», έστω και αν η όλη υπόθεση των συμβάσεων παραλαβής των Type 214 και της τροποποίησης της Neptune II με την προμήθεια δύο νέων Type 214, άρα και της αποδοχής εμπλοκής ενός διεφθαρμένου εταιρικού φορέα όπως η Fεrrostaal, σαφώς και ξεπερνά τις τυπικές αρμοδιότητες του υπουργείου Εθνικής Άμυνας.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Δημοσίευση σχολίου