Μετά το τέλος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, η Γερμανία αναζητούσε διέξοδο για να ανακτήσει το κύρος και την οντότητά της. Η δίεξοδος προέκυψε από ένα εργοστάσιο στην Κάτω Σαξονία, το οποίο παρήγαγε ένα απλό, προσιτό αυτοκίνητο. Ήταν το «αυτοκίνητο του λαού», το οποίο με τη σειρά του έδωσε το όνομά του στη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία.Η ιστορία της VW ξεκινά από τις αρχές της δεκαετίας του 1930 όταν γεννήθηκε το όραμα για ένα μικρό, προσιτό και αξιόπιστο επιβατικό αυτοκίνητο, ικανό να μεταφέρει 2 ενήλικες και 3 παιδιά.
Το αυτοκίνητο, που δεν ήταν άλλο από τον θρυλικό «Σκαραβαίο», παρουσιάστηκε το 1936, βασισμένο στα πρωτότυπα του Ferdinard Porsche. Η έναρξη της παραγωγής του αυτοκινήτου ξεκίνησε το 1938 με τα πρώτα αυτοκίνητα να παράγονται στην Στουτγάρδη. Σύντομα, η παραγωγή μεταφέρθηκε σε άλλο εργοστάσιο της Κάτω Σαξονίας. Δίπλα στο εργοστάσιο χτίστηκε και μία πόλη για τις ανάγκες διαμονής των εργαζομένων, το σημερινό Wolfsburg. Με το ξέσπασμα του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, το 1939, το εργοστάσιο άρχισε να κατασκευάζει στρατιωτικά οχήματα.
Μετά το τέλος του Β΄Παγκοσμίου Πολέμου, το εργοστάσιο πέρασε στη δικαιοδοσία των Βρετανών. Υπό την διοίκηση του Ivan Hirst, το εργοστάσιο ξεκίνησε τη μαζική παραγωγή του Σκαραβαίου.
Το αυτοκίνητο, που δεν ήταν άλλο από τον θρυλικό «Σκαραβαίο», παρουσιάστηκε το 1936, βασισμένο στα πρωτότυπα του Ferdinard Porsche. Η έναρξη της παραγωγής του αυτοκινήτου ξεκίνησε το 1938 με τα πρώτα αυτοκίνητα να παράγονται στην Στουτγάρδη. Σύντομα, η παραγωγή μεταφέρθηκε σε άλλο εργοστάσιο της Κάτω Σαξονίας. Δίπλα στο εργοστάσιο χτίστηκε και μία πόλη για τις ανάγκες διαμονής των εργαζομένων, το σημερινό Wolfsburg. Με το ξέσπασμα του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, το 1939, το εργοστάσιο άρχισε να κατασκευάζει στρατιωτικά οχήματα.
Μετά το τέλος του Β΄Παγκοσμίου Πολέμου, το εργοστάσιο πέρασε στη δικαιοδοσία των Βρετανών. Υπό την διοίκηση του Ivan Hirst, το εργοστάσιο ξεκίνησε τη μαζική παραγωγή του Σκαραβαίου.
Δημοσίευση σχολίου