GuidePedia

0
Ναταλία Λιονάκη: Η μητέρα της αποκαλύπτει στην Τατιάνα ΣτεφανίδουΔείτε το video εδώ Την μητέρα της ηθοποιού Ναταλίας Λιονάκη φιλοξένησε εχθές το μεσημέρι στην εκπομπή της ¨Αξιζει να το δεις¨η Τατιάνα Στεφανίδου και για πρώτη φορά μίλησε για τις δικές της σκέψεις και εξηγήσεις για το τι οδήγησε την όμορφη ηθοποιό να κλειστεί σε μοναστήρι της ορεινής Κρήτης.
Η κυρία Τζένη Λιονάκη μίλησε για την απόφαση της κόρη της να εγκαταλείψει τα εγκόσμια και να κλειστεί στο μοναστήρι, μην μπορώντας να πιστέψει αρχικά τι πραγματικά είχε συμβεί στην κόρη της Ναταλία.....

"Όταν μου ανακοίνωσε πως θα κλειστεί σε μοναστήρι, νόμιζα ότι θα πέθαινα εκείνη την ώρα. Δεν μπορούσα να μιλήσω. Τη ρώτησα εάν είναι η τελική της απόφαση. Όταν μου απάντησε θετικά, κατέρρευσα. Μου ζήτησε την ευχή της, αλλά εγώ αρνήθηκα να της τη δώσω’’.
Η μητέρα της ηθοποιού εκφράζει τους φόβους της για την κόρη της γιατί, όπως υποστηρίζει, θεωρεί ότι κάτι κρύβεται πίσω από την απόφαση της Ναταλίας. Ακόμη, φέρνει στη μνήμη της τη συνάντηση που είχαν οι δυο τους:
‘’Είχα 3,5 μήνες να δω το παιδί μου. Όταν την έσφιξα στην αγκαλιά μου, δεν έβλεπα τίποτα. Έκλαιγα συνέχεια. Από τα δικά της μάτια δεν κύλησε ούτε ένα δάκρυ. Το βλέμμα της ήταν κενό, χωρίς συναίσθημα’’.
Γεμάτη απόγνωση και ερωτηματικά εμφανίστηκε στην εκπομπή της Τατιάνας η μητέρα της Ναταλίας Λιονάκη. Η κυρία Τζένη Λιονάκη και μίλησε για την ψυχρότητα της κόρης της όταν την αντίκρισε τέσσερις μήνες μετά τον εγκλεισμό της στο μοναστήρι.
Η μητέρα της ηθοποιού δεν κρατήθηκε και ξέσπασε σε κλάματα όταν άρχισε να περιγράφει της συνάντησή της με την Ναταλία.

Δημοσίευση σχολίου

 
Top