GuidePedia

0
Καθώς το πρώτο δεκαήμερο των εκπτώσεων έχει ήδη διανυθεί, διακρίνεται ξεκάθαρα η στρατηγική που έχουν χαράξει οι ιδιοκτήτριες εταιρείες εμπορικών κέντρων, σε μία προσπάθεια να τονώσουν τις πωλήσεις των καταστημάτων - ενοικιαστών τους. Τόσο η Lamda Development, διαχειρίστρια των Golden Hall και The Mall, όσο και η Pasal Development, η οποία λειτουργεί από τον προηγούμενο Δεκέμβριο το Athens Heart, έχουν προχωρήσει σε μια μεγάλη καμπάνια προώθησης των εμπορικών τους κέντρων, με πρώτο στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας και εν συνεχεία, μέσω των εκπτώσεων και του τζίρου....
Ιδίως, το τελευταίο σκέλος είναι κρίσιμο για τα μεγέθη των εταιρειών ακινήτων, καθώς σε κάθε εμπορικό κέντρο η συμφωνία με τους μισθωτές περιλαμβάνει πλην του ενοικίου και ποσοστό επί του τζίρου. Σύμφωνα με την εικόνα του πρώτου εξαμήνου, το The Mall, που θεωρείται το πιο επιτυχημένο κέντρο μέχρι σήμερα στο λεκανοπέδιο Αττικής, εμφάνισε αύξηση της επισκεψιμότητας κατά 22% αλλά ο τζίρος μειώθηκε κατά 4,5%. Η εξέλιξη αυτή των πωλήσεων αποδίδεται όχι μόνο στη μείωση της κατανάλωσης, αλλά και στο ότι πολλά από τα καταστήματα προχώρησαν και σε προσφορές τιμών και προϊόντων, πέραν της περιόδου των εκπτώσεων, με αποτέλεσμα να περιοριστεί η συνολική αξία των πωληθέντων εμπορευμάτων. Οσον αφορά το Golden Hall, η αύξηση της επισκεψιμότητας τις τελευταίες μέρες του Ιουνίου κυμαινόταν μεταξύ 35% και 40%, ως αποτέλεσμα της εκτεταμένης διαφημιστικής καμπάνιας, που συνεχίζεται μέχρι σήμερα.

Γεγονός είναι ότι οι ενέργειες προώθησης εκλαμβάνονται πλέον και διεθνώς ως ένα κρίσιμο συστατικό για τη διατήρηση της θετικής πορείας των εμπορικών κέντρων, ιδίως υπό την τρέχουσα αρνητική οικονομική συγκυρία. Σε πρόσφατο συνέδριο μάρκετινγκ του Διεθνούς Συμβουλίου Εμπορικών Κέντρων (International Council of Shopping Centers), με τη συμμετοχή εκπροσώπων από 25 διαφορετικές χώρες, τονίστηκε ότι πολύ συχνά ένα από τα πρώτα «θύματα» των περικοπών που πραγματοποιούν τα εμπορικά κέντρα σε περιόδους μειωμένης κατανάλωσης είναι οι διαφημιστικές καμπάνιες. Ωστόσο, θα έπρεπε να συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο, καθώς η εμπειρία έχει δείξει ότι οι πρωτότυπες και καινοτόμες διαφημιστικές και προωθητικές καμπάνιες εξασφαλίζουν αύξηση των επισκέψεων και κυρίως των πωλήσεων. Ενα από τα βασικότερα συμπεράσματα του συνεδρίου είναι οι επικείμενες μεταβολές των καταναλωτικών συνηθειών. Σύμφωνα με τους ειδικούς του λιανεμπορίου, τον Σεπτέμβριο θα γίνουν ορατές οι αλλαγές αυτές, καθώς απαιτείται ένας χρόνος για την προσαρμογή του κοινού στις νέες οικονομικές τάσεις.

Δημοσίευση σχολίου

 
Top