GuidePedia

0

Του Κώστα Στούπα

Η μετατροπή της Μονής της Χώρας σε τζαμί δεν αποτελεί μια τυχαία αποσπασματική κίνηση στα πλαίσια χειραγώγησης των ριζοσπαστών ισλαμιστών της γείτονος. Είναι η δεύτερη ανάλογη κίνηση μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, μετά τη μετατροπή της Αγιά Σοφιάς. Το καθεστώς Ερντογάν απευθύνεται στο ριζοσπαστικό ισλάμ εντός και εκτός Τουρκίας στα πλαίσια των νεο-οθωμανικών σχεδίων να ηγηθεί της πλειοψηφίας των μουσουλμάνων εναντίον των απίστων της Δύσης. Ο Ερντογάν, όπως και άλλοι φερέλπιδες ηγέτες του Ισλάμ, φαντασιώνονται πως η για αιώνες αντιπαράθεση του Ισλάμ με τη Χριστιανική Δύση δεν έχει τελειώσει με την ήττα και απόσυρση των Οθωμανών και των Αράβων από την Ευρώπη και τη μετεξέλιξη της Δύσης σε κοσμική παγκόσμια τεχνολογική και οικονομική δύναμη. Βλέπουν τον σημερινό κόσμο σαν συνέχεια της ιστορικής περιόδου όπου για μερικούς αιώνες οι Σταυροφόροι κατακτούσαν εδάφη κοντά στην καρδιά του Ισλάμ και στη συνέχεια οι μουσουλμάνοι κατακτούσαν ευρωπαϊκά εδάφη μέχρι τα όρια της Κεντρικής Ευρώπης και μεγάλο μέρος της Ιβηρικής.

Κατά αυτή την οπτική, τώρα πλησιάζει η ώρα της εξάπλωσης του Ισλάμ στα ευρωπαϊκά εδάφη. Η μετατροπή των χριστιανικών μνημείων σε τζαμιά εντός της Τουρκίας έχει συμβολικό χαρακτήρα. Το ζήτημα θα τεθεί στην πραγματική βάση όταν οι χειραγωγούμενες μουσουλμανικές μειονότητες στην Ελλάδα, στα Βαλκάνια και στην Ευρώπη θέσουν ζητήματα αυτοδιάθεσης. Το πρόβλημα δεν περιορίζεται στη Θράκη, στην Αλβανία ή στη Βοσνία. Ακουμπάει την καρδιά της Ευρώπης. Πριν από λίγες μέρες μια συγκέντρωση περίπου 1.000 μουσουλμάνων στο Αμβούργο ζήτησε την ίδρυση Χαλιφάτου στην περιοχή. Σύμφωνα με τον γερμανικό Τύπο, η συγκέντρωση πραγματοποιήθηκε μετά από κάλεσμα του συλλόγου “Muslim Interaktiv”. Στη συγκέντρωση των 1.000 περίπου ανδρών συμμετείχε χωριστά μια δεύτερη συγκέντρωση 80 γυναικών.

“Πολλοί διαδηλωτές φορούσαν κουκούλες με τις λέξεις ‘Χαλιφάτο'”, ανέφερε η εφημερίδα “Hamburger Morgenpost”. Σύμφωνα με ένα δημοσίευμα της γαλλικής “Figaro”: “Η ομάδα ‘Muslim Interaktiv’ συγγενεύει με την απαγορευμένη ισλαμιστική οργάνωση ‘Hizb ut-Tahrir'”. Κατά το δημοσίευμα, σύμφωνα με τις γερμανικές αρχές, η “Muslim Interaktiv” βρίσκεται στην πραγματικότητα κοντά στην οργάνωση “Hizb ut-Tahrir”, το Ισλαμικό Κόμμα Απελευθέρωσης, μια διεθνική ισλαμιστική οργάνωση που προέρχεται από τη Μουσουλμανική Αδελφότητα. Δημιουργήθηκε το 1954 στην Ανατολική Ιερουσαλήμ ως “ένα πολιτικό-θρησκευτικό κίνημα που στοχεύει να ενώσει όλους τους μουσουλμάνους σε ένα παγκόσμιο χαλιφάτο”. Υπάρχουν αρκετοί που πιστεύουν πως πρόκειται για συγκέντρωση και απαιτήσεις μιας θλιβερής μειοψηφίας φανατικών ή παλαβών. Οι ίδιοι θεωρούν πως η πλειοψηφία των μουσουλμάνων που ζει στη Δύση έχει ενσωματωθεί στους κανόνες του κράτους δικαίου και τις αξίες και τα ήθη των δυτικών κοινωνιών.

Όμως υπάρχουν και αντιρρήσεις. Πριν από λίγες μέρες δημοσιεύτηκε μια έρευνα του Ινστιτούτου Εγκληματολογικών Ερευνών της Κάτω Σαξονίας (KFN), κατά την οποία το 67,8% των μουσουλμάνων μαθητών που φοιτούν σε σχολεία της Γερμανίας δηλώνει ότι “οι κανόνες του Κορανίου είναι σημαντικότεροι από ό,τι το Σύνταγμα και οι νόμοι” του γερμανικού κράτους. Από αυτούς το 51,5% θεωρεί ότι “μόνο το Ισλάμ είναι σε θέση να δώσει λύσεις στα προβλήματα της εποχής μας” και το 45,8% ότι “ένα ισλαμικό θεοκρατικό σύστημα είναι το καλύτερο πολίτευμα”. Από την έρευνα είναι φανερό πως οι νέοι μουσουλμάνοι απέχουν πολύ από το να βρίσκονται σε πορεία ενσωμάτωσης στη γερμανική κοινωνία. Σίγουρα αν το 67,8% ζει σύμφωνα με του νόμους του Κορανίου υπάρχει και το 32,2% που προσαρμόζει τη συμπεριφορά στις απαιτήσεις των νόμων του γερμανικού κράτους.

Σήμερα οι μουσουλμάνοι στη Γερμανία αθροίζουν περί τα 5,5 εκατ. και αντιπροσωπεύουν περίπου το 6,5% του πληθυσμού. Το 2050 υπολογίζεται με βάση το χειρότερο σενάριο πως μπορεί να φτάνουν το 20% του πληθυσμού. Σύμφωνα με το καλύτερο σενάριο, αυτό της μηδενικής μετανάστευσης το 2050, μπορεί να αντιπροσωπεύουν το 9% του πληθυσμού. Ήδη, στη Γερμανία οι τουρκικής καταγωγής μουσουλμάνοι σχεδιάζουν να ιδρύσουν κόμμα και να μετέχουν στις ευρωεκλογές. Οι καταλήψεις στα αμερικανικά και ευρωπαϊκά πανεπιστήμια τις τελευταίες εβδομάδες από μουσουλμάνους και αριστεριστές υποστηρικτές της Χαμάς, με προκάλυψη τους αμάχους της Γάζας, καταδεικνύουν την ύπαρξη κέντρων συντονισμού αντιδυτικών ενεργειών εντός των χωρών της Δύσης. Η διάβρωση των δυτικών κοινωνιών ενδέχεται να είναι πολύ μεγαλύτερη απ’ ό,τι υποθέτουμε.

Στο μυθιστόρημα “Mosque of Notre Dame” που κυκλοφόρησε το 2015 λόγω της μαζικής μετανάστευσης, της πολιτιστικής παρακμής και των μεταβαλλόμενων δημογραφικών στοιχείων, σε ένα όχι και τόσο μακρινό μέλλον, η Γαλλία έχει γίνει ένα ολοκληρωτικό μουσουλμανικό κράτος. Ο νόμος της Σαρία έχει αντικαταστήσει το κοσμικό κράτος και όλες οι γυναίκες αναγκάζονται να φορούν χιτζάμπ. Η χριστιανική μειονότητα και οι κοσμικοί άθεοι ή αγνωστικιστές διώκονται. Από τη συμβίωση με μουσουλμανικούς πληθυσμούς στις δυτικές κοινωνίες τα στοιχεία δείχνουν πως μια σημαντική μερίδα όχι απλώς δεν ενσωματώνεται στις δυτικές κοινωνίες, αλλά ως αντίδραση στρέφεται σε ριζοσπαστικές ισλαμικές αντιλήψεις.

Συχνά παρατηρείται το φαινόμενο τα παιδιά μουσουλμάνων μεταναστών που ήρθαν στη Δύση για μια καλύτερη ζωή και ασπάστηκαν τις δυτικές αξίες, από κάποια ανάγκη αυτο-ταυτοποίησης στρέφονται στο ριζοσπαστικό ισλάμ. Στην κατάσταση αυτή συμβάλλουν και δίκτυα προσηλυτισμού που χρηματοδοτούνται αδρά από πλούσιες ισλαμικές χώρες. Με δεδομένο πως οι πληθυσμοί των ισλαμικών χωρών που βρίσκονται σε απόσταση που επιτρέπει τη μετάβαση στην Ευρώπη, τις επόμενες δεκαετίες να συνεχίσουν να αυξάνονται, οι μεταναστευτικές πιέσεις θα συνεχίσουν να εντείνονται. Από την άλλη πλευρά οι μουσουλμανικοί πληθυσμοί που βρίσκονται εντός της Ευρώπης παρουσιάζουν σημαντικά υψηλότερες γεννήσεις απ’ όλες τις άλλες πληθυσμιακές ομάδες. Ο συνδυασμός αυτός δημιουργεί ένα εκρηκτικό μείγμα. Η αμφισβήτηση της ελληνικής κυριαρχίας στα νησιά του ανατολικού Αιγαίου και πιθανόν προσεχώς στη Θράκη, φαίνεται πως εντάσσεται σε ένα ευρύτερο σχέδιο ισλαμικής αναγέννησης και επέκτασης. Στη Δύση εθελοτυφλούμε όπως στους “Υπνοβάτες” του Χέρμαν Μπρόχ όπου αποτυπώνεται η ανθόσπαρτη διαδρομή προς την κόλαση του μεγάλου πολέμου.

πηγή


Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του Ellada simera.

Δημοσίευση σχολίου

 
Top