GuidePedia

0

Το τουρκικό ναυτικό παραλαμβάνει ένα μη επανδρωμένο πολεμικό σκάφος επιφανείας και τρία πολεμικά πλοία, ταυτόχρονα σε μία τελετή.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ — Δύο πλοία εφοδιασμού, μια φρεγάτα και ένα μη επανδρωμένο σκάφος επιφανείας τέθηκαν σε υπηρεσία με το τουρκικό ναυτικό την Παρασκευή 19/1/2024.



Στο Sefine Shipyard στη Yalova, όπου η εταιρεία κατασκεύασε το μεγαλύτερο από τα πλοία, το πλοίο ανεφοδιασμού και επιμελητείας TCG Derya (A-1590).

Το TCG Derya είναι το δεύτερο μεγαλύτερο πλοίο του τουρκικού ναυτικού μετά το αμφίβιο επιθετικό πλοίο TCG Anadolu . Το νέο πλοίο μπορεί να μεταφέρει 10.000 τόνους καυσίμων, 750 τόνους γλυκό νερό και 270 κυβικά μέτρα φορτίου. Έχει μήκος 200 μέτρα και πλάτος 24,4 μέτρα. Το εκτόπισμά του είναι 26.115 τόνοι.

Διαθέτει 2 αεριοστρόβιλους LM2500 της General Electric και δύο κινητήρες ντίζελ. Το πλοίο μπορεί να φτάσει τους 24 κόμβους, διαθέτει δύο βάσεις όπλων Gökdeniz και δύο τηλεχειριζόμενους σταθμούς όπλων 25 χιλιοστών. Διαθέτει ελικοδρόμιο με δύο υπόστεγα και δύο σταθμούς ανεφοδιασμού εν πλώ σε κάθε πλευρά.

Η κύρια αποστολή του πλοίου αυτού είναι να υποστηρίζει την ομάδα κρούσης πλοίων που βασίζεται στο TCG Anadolu.



Το άλλο πλοίο εφοδιασμού, το TCG First Lieutenant Arif Ekmekçi (A-575), είναι το δεύτερο, μετά το TCG Captain Güngör Durmuş (A-574) και τελευταίο σκάφος του προγράμματος υποστήριξης πλοίων υλικοτεχνικής υποστήριξης της χώρας. Έχει μήκος 106,50 μέτρα και πλάτος 16,8 μέτρα. Έχει εκτόπισμα 8.477 τόνων. Οι δύο πετρελαιοκινητήρες του μπορούν να ωθήσουν το πλοίο σε μέγιστη ταχύτητα 12,5 κόμβων.

Όπως και το αδελφό του πλοίο, το TCG First Letenant Arif Ekmekçi έχει έναν εφεδρικό χώρο για να φιλοξενήσει μια ειδική ομάδα εργασίας. Μπορεί να μεταφέρει οκτώ τυποποιημένα εμπορευματοκιβώτια ISO, 631 τόνους πόσιμου νερού, 336 τόνους καυσίμου JP-5 και 4.036 τόνους καυσίμου F-76 (πετρέλαιο). Διαθέτει εξοπλισμό για μια ιατρική μονάδα για την πραγματοποίηση χειρουργικών επεμβάσεων.

Αυτό το πλοίο έχει ένα μεγάλο κατάστρωμα ελικοπτέρου αλλά όχι υπόστεγο ή σταθμό ανεφοδιασμού εν πλώ. Ωστόσο, μπορεί να παρέχει ανεφοδιασμό με καύσιμα σε άλλα πλοία, εν όρμω.

Η κατασκευή του ξεκίνησε το 2017, αλλά διακόπηκε καθώς το ναυπηγείο Selah που κέρδισε τον αρχικό διαγωνισμό για την κατασκευή δύο πλοίων, χρεοκόπησε. Η τοπική εταιρεία STM ανέλαβε το έργο ως κύριος ανάδοχος.



Η φρεγάτα TCG Istanbul (F 515) είναι το εναρκτήριο σκάφος της κατηγορίας της, με άλλες τρεις να είναι υπό κατασκευή και η κυβέρνηση ενέκρινε πρόσφατα τέσσερις επιπλέον μονάδες.



Η φρεγάτα έχει εκτόπισμα πλήρους φορτίου 3.100 τόνους, μήκος 113,2 μέτρα, πλάτος 14,4 μέτρα και βύθισμα 4,05 μέτρα. Μπορεί να επιτύχει τελική ταχύτητα 29 κόμβων και έχει τυπική αυτονομία 6.000 ναυτικών μιλίων (6.905 μίλια) με 12 κόμβους. Το πλοίο μπορεί να φιλοξενήσει πλήρωμα 125 ατόμων.



Η φρεγάτα είναι εξοπλισμένη με 16 αντιπλοϊκούς πυραύλους Atmaca. Είναι επίσης οπλισμένο με πυραύλους Hisar-D και Sapan για την αντιμετώπιση των εναέριων απειλών χρησιμοποιώντας το εγχώριας κατασκευής σύστημα κάθετης εκτόξευσης MIDLAS. Η ένταξή του στο πλοίο ακολουθεί την ακύρωση προγραμματισμένης αγοράς του συστήματος κατακόρυφης εκτόξευσης MK41 λόγω των γνωστών αμερικανικών κυρώσεων.



Το μη επανδρωμένο σκάφος επιφανείας που τέθηκε σε λειτουργία την Παρασκευή ονομάζεται TCB 1101. Ο χαρακτηρισμός «TCB» δίνεται επίσης σε αεροπλάνα, ελικόπτερα και μεγάλα μη επανδρωμένα σκάφη.

Το USV έχει μήκος 15 μέτρα και έχει αυτονομία 400 ναυτικών μιλίων. Είναι οπλισμένο με έναν σταθμό όπλων τηλεχειρισμού 12,7 mm και διαθέτει τεχνολογία ηλεκτρονικού πολέμου.

Το σκάφος συμμετείχε στις ασκήσεις του ΝΑΤΟ REPMUS 22 και Dynamic Messenger 22, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν και οι δύο στην Πορτογαλία.

Μικρό σχόλιο

Συγχαρητήρια στο τουρκικό πολεμικό ναυτικό.
Συγχαρητήρια για την ξεκάθαρη πολιτική βούληση της τουρκικής κυβέρνησης.

Τίποτε άλλο ! Σιωπή !

πηγή


Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του Ellada simera.

Δημοσίευση σχολίου

 
Top