Η απειλή των τουρκικών UAV γιγαντώνεται αλλά στην Αθήνα αναμένουν με… χαμόγελα τον Ερντογάν!
Το νέο τουρκικό μη επανδρωμένο αεροσκάφος μάχης (UCAV) Anka-3 πρόκειται να πραγματοποιήσει την πρώτη του πτήση του μέχρι το τέλος του έτους, όπως αναφέρουν τοπικά μέσα ενημέρωσης.Αναπτύχθηκε από την τουρκική Αεροδιαστημική Βιομηχανία, το Anka-3 χρησιμεύει ως μη επανδρωμένο εναέριο όχημα μάχης (UCAV), που μοιράζεται την αεροπορική υποδομή και έναν σταθμό ελέγχου εδάφους παρόμοιο με τους προκατόχους των ελικοφόρων της «οικογένειας» ANKA
Διαθέτοντας σχεδίαση ιπτάμενης πτέρυγας, το ANKA-3 διακρίνεται από τα χαρακτηριστικά του που είναι η χαμηλή διατομή ραντάρ, εξαιρετική ταχύτητα και σημαντική χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου.
Σύμφωνα με την TAI, «το ANKA-3 πρόκειται να προσφέρει μια σειρά από πλεονεκτήματα. Το εγγενώς χαμηλό προφίλ του ραντάρ, σε συνδυασμό με την υψηλή ταχύτητα και τις εκτεταμένες δυνατότητες ωφέλιμου φορτίου, το τοποθετεί ως ένα τρομερό πλεονέκτημα στον σύγχρονο πόλεμο».
Μοιράζοντας κοινή αρχιτεκτονική στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό και επίγειους σταθμούς ελέγχου με τους προκατόχους του )τα Anka και Anka-2) ο σχεδιασμός του, χωρίς οριζόντιες και κάθετες διατάξεις , θα το κάνει ιδιαίτερα δύσκολα ανιχνεύσιμο από συστήματα ραντάρ.
Το Anka -3 έχει μέγιστο βάρος απογείωσης 6,5 τόνους, επιχειρησιακό υψόμετρο 12.192 μέτρα, αυτονομία 10 ωρών στα 9.144 μ. Η οικονομική ταχύτητα πτήσης ανέρχεται στα 461 χ.α.ω. και η μέγιστη στα 785 χ.α.ω. Το Anka -3 μπορεί να μεταφέρει οπλικό φορτίο έως 1.200 χλγρ.
Το Kizilelma το οποίο πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση στις 14 Δεκεμβρίου του 2022, είναι το έτερο τουρκικό αεριωθούμενο UAV, το οποίο πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση στις 10 Δεκεμβρίου του 2014.
Το UAV θα μπορεί να αναπτύσσει ταχύτητα έως και 1.100 χ.α.ω, θα έχει αυτονομία 5 έως 6 ωρών συνεχούς πτήσης και ακτίνα δράσης περί τα 930 χλμ. Το Kizilelma θα είναι επίσης σε θέση να πετά με ωφέλιμο φορτίο έως 1.500 κιλά (3.300 λίβρες), εξοπλισμένο με πυρομαχικά τουρκικής κατασκευής και υψηλή επίγνωση της κατάστασης με το ραντάρ ενεργής ηλεκτρονικής διάταξης φάσης (AESA), το οποίο επίσης αναπτύχθηκε εγχώρια.
Και τα δύο μη επανδρωμένα αεροσκάφη θα θα φέρουν αρχικά τον ουκρανικό κινητήρα Ivchenko-Progress AI-25TLT μέγιστης ώσης 3.790 λιβρών, ενώ σε δεύτερη φάση το Anka-3 θα φέρει τον τουρκικής κατασκευής TF6000 και το Kızılelma πιθανότατα τον AI-322F.
Και τα δύο πρόκειται να γίνουν τα κύρια εξοπλισμένα UAV της τουρκικής Αεροπορίας όπου μαζί με τα ελικοφόρα TB.2/3, AKINCI και Aksungur θα διαμορφώσουν μια δύναμη κρούσης η οποία θα μπορεί να εκτελεί προσβολές κατά στρατηγικών στόχων στην Ελλάδα.
Οι ΕΔ καλούνται να δώσουν απαντήσεις σε αυτή την μέγιστη απειλή, απαντήσεις όμως δεν έχουν τώρα. Προς το παρόν όλοι αναμένουν με… αγωνία και «δρακόντια» μέτρα ασφαλείας τον Ερντογάν. Η «Φινλανδοποίησ绨της Ελλάδας έχει σχεδόν ολοκληρωθεί.
πηγή
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Δημοσίευση σχολίου