ΑΠΟ TO BHMA 11/06/2010
«….Σήμερα εξάλλου εξετάσθηκε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου εταιρειών επικοινωνιών CIVITAS Γιώργος Φλέσσας, για τον οποίο ο βουλευτής και μέλος της εξεταστικής Πάνος Καμμένος έχει εκφράσει υπόνοιες για διακίνηση «μαύρου χρήματος» της Siemens.
Ο μάρτυρας παραδέχθηκε ότι είχε επαγγελματική σχέση με την Siemens από το 2000 ως το 2008 (εξ ου και ο πολύ μεγάλος αριθμός επαφών και επισκέψεων με τον Χριστοφοράκο στο ημερολόγιό του), με σκοπό την διαφημιστική προώθηση της εταιρείας, την παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων.
Διέψευσε ότι στο πλαίσιο της συνεργασίας με τη Siemens δεν είχε επαφές με πολιτικά πρόσωπα, ενώ δήλωσε και ο ίδιος ο μάρτυρας αιφνιδιασμένος από τις αποκαλύψεις για την πολιτεία Χριστοφοράκου.
Δήλωσε ότι ποτέ δεν πλήρωσε κανέναν πολιτικό, ενώ δεσμεύτηκε να φέρει στοιχεία για δημοσιογράφους που κατά καιρούς συνεργάστηκε η εταιρεία του κυρίως για συγγραφή καταχωρήσεων ή copy writing.
Διέψευσε εξεταζόμενος τα περί αμοιβών 66.000 ευρώ μηνιαίως «για δημιουργία τοπίου» και τα περί «λίστας δημοσιογράφων» που πληρώνονταν από τη Siemens που υποστήριξε ο βουλευτής και για τα οποία ο κ. Φλέσσας έχει εκφράσει την πρόθεση να καταθέσει αγωγή εναντίον του.
Στην κατάθεση του σχετικού αποσπάσματος από το ημερολόγιο του Μιχάλη Χριστοφοράκου από την πλευρά του κ. Καμμένου ο μάρτυρας είπε ότι πρόκειται προφανώς για τυπογραφικό λάθος, γιατί, όπως υποστήριξε η μηνιαία αμοιβή της εταιρείας δεν ξεπέρασε τα 7.000 ευρώ και δεν κάνει ποτέ συμβάσεις για υπηρεσίες lobbing.
Από την πλευρά του ο κ. Καμμένος κρίνοντας ασαφείς τις απαντήσεις του μάρτυρα ζήτηση την ταχεία έρευνα του ΣΔΟΕ στην εταιρεία CIVITAS.
Ο μάρτυρας παραδέχθηκε προγράμματα επικοινωνίας και προβολής των υπουργείων ΠΕΧΩΔΕ, Αθλητισμού και Επικοινωνιών και Μεταφορών, ενώ από πολιτικούς είπε ότι συνεργάστηκε με τη ΝΔ και τη Ντόρα Μπακογιάννη.
Παραδέχθηκε, τέλος, ότι για μία εβδομάδα πριν την ψήφιση από τη Βουλή του μνημονίου με την τρόϊκα και για τέσσερις εβδομάδες μετά είχε ανατεθεί στην εταιρεία του από ευρωπαϊκή εταιρεία δημοσίων σχέσεων EURO RSCG για λογαριασμό του ΔΝΤ η επικοινωνιακή προώθηση της αναγκαιότητας των σκληρών οικονομικών μέτρων, με την έννοια της ενημέρωσης για το τι γράφεται στα μέσα και τι λέγεται από τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα για τα μέτρα.
πηγή
Δημοσίευση σχολίου