GuidePedia

0
Ενωμένος ο Λαός ας δώσει από Δευτέρα ένα ισχυρό μάθημα Ηθικής σε κάποιους και Αξιοπρέπειας σε κάποιους άλλους .«Μήλον Της Έριδος» λοιπόν και πάλι η κοινή γνώμη , την όποια έχουμε ταχθεί « να προστατεύουμε »…. ξέρετε από τι .
Έλληνες, σκεφτείτε Kαλά πριν ψηφίσετε
Σας παραθέτουμε παρακάτω μια βάση δεδομένων , ώστε , εάν την δεχτείτε στην πλειοψηφία της είστε υπέρ του ΟΧΙ , εάν την απορρίψετε στην πλειοψηφία της επειδή π.χ δεν συμφωνείτε με το πώς τίθεται η πρόταση , είστε υπέρ του ΝΑΙ .
Η επιλογή των προτάσεων είναι αποτέλεσμα ειδικής επεξεργασίας … σκοπός μας , να βοηθήσουμε την επιλογή σας ( κατά την άποψή μας ) … και μόνο.
Έχομε λοιπόν ..
ΟΧΙ .. γιατί γνωρίζω ότι ο πόλεμος είναι μεταξύ της κοινωνίας και των αγορών που θέλουν μόνο κέρδος και δεν τους ενδιαφέρει ο ανθρώπινος πόνος .
ΟΧΙ .. γιατί θέλω μια για πάντα να απαλλαγώ από ένα απεχθές και παράνομο ΧΡΕΟΣ που μου δημιούργησαν για να ελέγχουν … εμένα ,τα παιδιά μου και τα παιδιά των παιδιών μου.
ΟΧΙ .. γιατί τώρα είναι η μοναδική ευκαιρία με ένα δυνατό ΟΧΙ να το αποτινάξω από πάνω μου …και από τα παιδιά μας
OXI .. γιατί ξέρω ότι η Ευρώπη οικοδομήθηκε πάνω στη διαγραφή των χρεών
OXI .. γιατί ξέρω ότι το σχέδιο που προτείνουν οι δανειστές μας είναι κακό και υφεσιακό … και φέρνει χειρότερα μνημόνια
ΟΧΙ .. γιατί οι (θεσμοί της ΕΕ) ομολόγησαν στις Βρυξέλλες στις 20-2-2015 ότι προκάλεσαν με τις ενέργειές τους ανθρωπιστική κρίση στην Ελληνική Κοινωνία και εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης που έρχεται σε αντίθεση με τις γενικές νομικές αρχές της (άρθρα 2, 3§§1-3 και 5, 4§§2-3, 6, 9, 13, 21, 22 της ΣΕΕ)
ΟΧΙ .. γιατί οι ανωτέρω , αντί να κατονομάσουν τους συγκεκριμένους δράστες πολιτικούς που δημιούργησαν την κρίση και να ζητήσουν από τους Έλληνες Ευρωπαίους Πολίτες την τιμωρία τους (πολιτική-ποινική και αστική).. τώρα τους «στηρίζουν» με τον γνωστό τρόπο …. παραδεχόμενοι την συνυπευθυνότητα τους
ΟΧΙ .. γιατί έπαψα πλέον να φοβάμαι τα δόγματα του ΣΟΚ που εξαπολύουν εναντίων μου .. για να με τρομοκρατήσουν , ώστε , να δεχτώ κάθε φορά αυτό που είναι στο συμφέρον τους
ΟΧΙ … γιατί θέλω να πάψω να είμαι προϊόν προς κατανάλωση , καταναλώνοντας ότι παράγουν … για το κέρδος τους .
ΟΧΙ .. γιατί δεν θέλω να αφοπλίσουν την πατρίδα μου
ΟΧΙ .. γιατί θέλω να ζήσω σε μια Ευρώπη των λαών και όχι σε μια Ευρώπη ενός κυρίαρχου Τραπεζικού Λόμπι που με αντιμετωπίζει ως οικονομικό δεδομένο
ΟΧΙ .. γιατί θέλω μια ποιο βιώσιμη Ευρώπη για τα παιδιά μου.
ΟΧΙ … γιατί θέλω να αλλάξω την Ευρώπη και όχι να φύγω από αυτήν
ΟΧΙ .. γιατί ξέρω ότι με το ΝΑΙ θα έχω μιζέρια για τα επόμενα 50 χρόνια , ενώ με το ΌΧΙ για μερικούς μήνες
ΟΧΙ .. γιατί έχω καλύτερα να πεινάσω λίγο ακόμα τώρα … αντί για τα παιδιά μου αύριο .
ΟΧΙ .. γατί ξέρω ότι οι ίδιο πάλι θέλουν να με γονατίσουν και τώρα που περιμείνω για 60 ευρώ 6 ώρες στην « ουρά » στην Τράπεζα
ΟΧΙ .. γιατί θέλω να σπάσω τα δεσμά , να ανασάνω .. χρόνια τώρα « πνίγομαι » .
ΟΧΙ .. γιατί ξέρω ποιοι είναι αυτοί που μου λένε να πω ΝΑΙ
ΟΧΙ .. γιατί δεν θέλω να με κυβερνήσουν πάλι οι ίδιοι , χαμογελώντας μου ειρωνικά ..
ΟΧΙ .. γιατί δεν θέλω τα παιδιά μας να ζήσουν ότι και εμείς .. και να φταίει η λιγοψυχία μας τώρα
ΟΧΙ .. γιατί θυμούμαι τους 10.000 Έλληνες που αυτοκτόνησαν την τελευταία 5αετία
ΟΧΙ … γιατί δεν θέλω να πωληθεί η πατρίδα μου κομμάτι –κομμάτι
ΌΧΙ .. γιατί ξέρω πλέον ποιοι δημιούργησαν την ανθρωπιστική κρίση στην Ελλάδα
ΟΧΙ .. γιατί έσωσαν αμέτρητε φορές τις τράπεζες ενώ εγώ περιμείνω από την Εκκλησία ένα πιάτο φαγητό
ΟΧΙ … γιατί βλέπω ακόμα συσσίτια για ένα πιάτο φαγητό
ΟΧΙ .. γιατί χιλιάδες συμπολίτες μου κοιμούνται στον δρόμο
ΟΧΙ .. γιατί βλέπω ακόμα τα παιδιά που λιποθυμούν στο σχολείο από την πείνα
ΟΧΙ .. γιατί ξέρω ότι εξαιτίας αυτών που μου ζητάνε να πω ΝΑΙ , 300.000 νέοι έφυγαν από την πατρίδα μου μετανάστες
ΟΧΙ .. γιατί η ανεργία έφτασε στους νέους στο 60%
ΟΧΙ .. γιατί 6 εκατομμύρια συμπολίτες μου , ζουν στα όρια ή κάτω από τα όρια της φτώχειας.
ΟΧΙ .. γιατί χρόνια τώρα βλέπω τον παππού και την Γιαγιά να έχουν δακρύσει αμέτρητες φορές
ΟΧΙ .. γιατί ξέρω ότι εξαιτίας αυτών που μου ζητάνε να πω ΝΑΙ , χιλιάδες μικροεπιχειρήσεις έκλεισαν
ΟΧΙ .. γιατί αυτό που βιώνω σήμερα εξαιτίας του Δημοψηφίσματος , οι ίδιοι το δημιούργησαν για να υποκύψω για άλλη μια φορά .
ΟΧΙ .. σε αυτούς που έχουν σκοπό να κατασχέσουν την ιδιωτική περιουσία και την περιουσία του δημοσίου .. για ένα χρέος που δεν φταίω εγώ
ΟΧΙ … γιατί δεν θέλω να καταστρέψουν τον τουρισμό μας .
ΟΧΙ .. γιατί έντεχνα , πονηρά και σκόπιμα , μετέτρεψαν την επιλογή μου να ζήσω με αξιοπρέπεια ,σε τάχα μου φωνή μου κατά της Ευρωπαϊκής Ένωσης .. μόνο και μόνο για να ξαναέρθουν στην Εξουσία
ΟΧΙ .. γιατί υποτιμούν την νοημοσύνη μου
ΟΧΙ .. γιατί μπορώ να αντέξω .. όσο δεν φαντάζονται
ΟΧΙ .. γιατί εκατομμύρια στην θέση μου από όλη την Ευρώπη, περιμένουν από εμένα αν πω αυτό το ΟΧΙ … δεν θα προδώσω αυτήν τους την εμπιστοσύνη .
ΟΧΙ .. γιατί είμαι ΈΛΛΗΝΑΣ
Είμαστε σίγουροι ότι , ΟΛΟΙ μας έχουμε μέσα μας την ίδια απάντηση.
Είμαστε σίγουροι ότι ΟΛΟΙ μας αγαπάμε αυτόν τον τόπο και θέλουμε το καλό του
Είμαστε σίγουροι ότι όλοι θέλουμε μια καλύτερη Ευρώπη για εμάς και τα παιδιά μας
ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΜΟΝΟ ΜΑΣ ΧΩΡΙΖΕΙ .. Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ ΑΥΤΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ
Ας αφήσουμε λοιπόν απερίσπαστη την γνώμη του λαού μας , να μας δείξει …
Ας « παίξουμε » τίμια μεταξύ μας στο ποιο κρίσιμο ίσως παιχνίδι της ζωή μας .
Υ.Γ . Προς τον Υπουργό Εθνικής Αμύνης .. « μη φοβάσαι κύριε Υπουργέ..». , έχουν γνώση οι Φύλακες .

πηγή

Δημοσίευση σχολίου

 
Top