GuidePedia

0
Η δήλωση του κ. Ακη Τσοχατζόπουλου έχει ως εξής:
«Με πρωτοσέλιδα δημοσιεύματα τους οι εφημερίδες ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ και ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ επιχειρούν να με εκθέσουν στην κοινή γνώμη, δημιουργώντας εντυπώσεις αθέμιτου πλουτισμού μου και επινοώντας σενάρια διαστρέβλωσης της πραγματικότητας σχετικά με τον τρόπο διαβίωσης και ειδικότερα με τον τρόπο απόκτησης της κατοικίας εμού και της οικογένειάς μου.

Απέναντι σε αυτή τη νέα ύπουλη προσπάθεια στοχοποίησής μου, – μέσα στο πρόσφατα διαμορφωθέν νοσηρό κλίμα απαξίωσης συλλήβδην όλων των πολιτικών – δηλώνω ότι την κατοικία μας την αποκτήσαμε με πλήρως διαφανή τρόπο και σύμφωνα με όλες τις νόμιμες διαδικασίες, που καμία σχέση δεν έχουν με τον τρόπο παρουσίασης τόσο της απόκτησης, όσο και της αξίας της κατοικίας αυτής από τα σημερινά πρωτοσέλιδα σενάρια των δύο εφημερίδων. Ζω με τη σύζυγο και τον τρίχρονο γιο μου στον δεύτερο όροφο του διατηρητέου αυτού ακινήτου, – που προβάλλεται μέσω των συγκεκριμένων δημοσιευμάτων ως «τριώροφο νεοκλασικό παλάτι», παραβλέποντας σκόπιμα το γεγονός ότι διαμένουμε μόνο σε ένα τμήμα, τον δεύτερο όροφο – από τα τέλη του 2006.

Ύστερα από τέσσερα χρόνια διαμονής με ενοίκιο στο διαμέρισμα αυτό, επιλέξαμε πρόσφατα με τη σύζυγό μου την αγορά του μέσω τραπεζικού δανεισμού και εγγραφής υποθήκης.
Υπενθυμίζω ότι όλα τα στοιχεία και τα παραστατικά σχετικά με την περιουσιακή μας κατάσταση, αλλά και αυτή τη μεταβίβαση, είναι κατατεθειμένα με διαφάνεια στις αρμόδιες αρχές.
Έχοντας ζήσει ανάλογες συκοφαντικές επιθέσεις και στο πρόσφατο παρελθόν, θα δώσω και τώρα, όπως σε όλη την πολιτική μου διαδρομή, τη μάχη της αλήθειας και θα υπερασπιστώ την αξιοπρέπεια τη δική μου και της οικογένειάς μου, προσφεύγοντας στη Δικαιοσύνη».

Δημοσίευση σχολίου

 
Top