GuidePedia

0
Τελικά στην Οlympic Αir κατακυρώθηκε ο δικαίωμα αποκλειστικής εκμετάλλευσης για το επόμενο τετράμηνο από 1.12.2009 έως 31.3.2010 εννέα άγονων αεροπορικών γραμμών αντί επιδότησης 5.220.527 ευρώ από 6.220.527 ευρώ της αρχικής προσφοράς.
Το υπουργείο μεταφορών, κατακύρωσε τον διαγωνισμό μετά την αποδοχή της Οlympic Αir για μείωση του αντισταθμίσματος κατά 1 εκατ. ευρώ....
στο πλαίσιο σχετικής πρόσκλησης της ΥΠΑ, όπως είχε ζητήσει ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δ. Ρέππας.
Η εξέλιξη αυτή, αναμένεται να επιφέρει και προσωρινή ανακωχή στον πόλεμο κυβέρνησης και ΜΙG τουλάχιστον για το θέμα των άγονων γραμμών, καθώς η Οlympic Αir αρχικά είχε ζητήσει να καλύπτει και τις 24 γραμμές με μόλις 679,583 ευρώ παραπάνω από το αντίτιμο με το οποίο πήρε τις εννέα γραμμές., ενώ τώρα με επιδότηση 5.220.527 ευρώ θα εκτελεί μόνο εννέα από τις 24 γραμμές.

Υπενθυμίζεται, η προηγούμενη ανακοίνωση του διοικητή της ΥΠΑ ο οποίος επιβεβαίωσε ότι η Ο.Α. είχε καταθέσει προσφορά για τις 16 άγονες γραμμές με μηδενική επιδότηση, ενώ για τις υπόλοιπες 8 ζητούσε 5,9 εκατ. ευρώ, τη στιγμή που πριν από ένα χρόνο το ανάλογο ποσό ήταν 4,8 εκατ. ευρώ.
Στη πράξη, με τη στρατηγική του, ο Α. Βγενόπουλος πήρε την επιδότηση που ήθελε από την αρχή, και συγχρόνως «ξεφορτώθηκε» το μεγαλύτερο κομμάτι από το πτητικό έργο των άγονων γραμμών. Ακόμα, το τίμημα που θα εισρεύσει στα ταμεία της Οlympic Αir, είναι μεγαλύτερο από αυτό που έπαιρνε η κρατική Ολυμπιακή και για τις 24 γραμμές.

Δημοσίευση σχολίου

 
Top