GuidePedia

0
Τα 12 μέτρα για τον τουρισμό από την Αντζελα Γκερέκου Η υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Αντζελα Γκερέκου, η οποία εγκαινίασε την 25η Διεθνή Εκθεση Τουρισμού Philoxenia και το 2ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Τουρισμού, παρουσίασε Με μια πρόταση 12 μέτρων για τη στήριξη του τουρισμού, αλλά και μία βόμβα για την εικόνα χρεοκοπίας που παρουσιάζουν οι τουριστικοί οργανισμοί του Δημοσίου,«Βρισκόμαστε σε μια κατάσταση στην οποία πρέπει να ξοδέψουμε και να επενδύσουμε, για να μπορέσουμε να ενισχύσουμε τον τουρισμό.....
Αλλά τα λεφτά που χρειαζόμαστε δεν τα έχουμε, τουλάχιστον στο βαθμό που θα θέλαμε να τα είχαμε», τόνισε η υφυπουργός, κάνοντας γνωστό ότι «δεν υπάρχει ούτε ένας δημόσιος φορέας του τουρισμού ο οποίος να μην έχει χρέη. Ούτε ο ΕΟΤ, ούτε η ΕΤΑ» και προανήγγειλλε αλλαγές στη λειτουργία τους.Η κ. Γκερέκου άσκησε δριμεία κριτική για την τουριστική πολιτική που ακολούθησε η προηγούμενη κυβέρνηση, περιγράφοντας με μελανά χρώματα την κατάσταση που παρέλαβε.«Με βάση τα υπάρχοντα στοιχεία αντιμετωπίζει μείωση γύρω στο 16% στα έσοδα για τη φετινή χρονιά. Οι διεθνείς εκθέσεις ανταγωνιστικότητας σχετικά με τις τουριστικές υπηρεσίες της χώρας μας τα τρία τελευταία χρόνια έδειχναν μια κατάσταση η οποία βρισκόταν ούτε λίγο ούτε πολύ σε ελεύθερη πτώση», υπογράμμισε.
Η πρόταση
Ωστόσο η κ. Γκερέκου δεν έμεινε μόνο στην γκρίζα πραγματικότητα, αλλά τόνισε ότι η κυβέρνηση θα προχωρήσει στην εφαρμογή της «Πρότασης δώδεκα μέτρων για τη στήριξη του τουρισμού» -την οποία το ΠΑΣΟΚ είχε καταθέσει πριν από ένα χρόνο στην έναρξη της οικονομικής κρίσης- καθώς και στον προσδιορισμό ξεκάθαρων στόχων για το μέλλον μέσω συγκεκριμένων επιχειρησιακών σχεδίων. Πρόκειται για θεσμικές κινήσεις, χωρίς κόστος.Μεταξύ των άλλων υποσχέθηκε λιγότερη γραφειοκρατία, νομοθετικό «ξεκαθάρισμα» και ρύθμιση όλων των εκκρεμοτήτων που υπάρχουν στο συγκεκριμένο τομέα, έρευνα για το καθεστώς των «all inclusive» μονάδων και θέσπιση κινήτρων για τη σταδιακή απεξάρτηση των επιχειρηματιών από το συγκεκριμένο μοντέλο, κατάργηση των ενισχύσεων για την ανέγερση καταλυμάτων σε ήδη υπερκορεσμένες περιοχές και δημιουργία κεντρικού οργάνου για τον αποτελεσματικό συντονισμό της διαφήμισης και προβολής της χώρας στο εξωτερικό, μέσα από διαδικασίες ξεκάθαρες, διαφανείς.

Δημοσίευση σχολίου

 
Top