Στις ημέρες της εθνικής μας επετείου αναδεικνύονται ξανά παρόμοιοι κίνδυνοι με το 1821 από ύποπτα κέντρα , με νέες άκρως επικίνδυνες θεωρίες, που μας έρχονται από πανεπιστήμιο Κολούμπια και Ιορδανό καθηγητή, με προεκτάσεις στην σημερινή κατάσταση στην ΝΑ Μεσόγειο και σε συνδυασμό με τον τουρκικό νεο-Οθωμανισμό, αφού κάποιοι με καταγωγή την Μέση Ανατολή θεωρούν την Οδησσό ( που κινδυνεύει σήμερα με πόλεμο από την Μόσχα) γενέτειρα του ελληνικού αντι-μουσουλμανισμού, αλλά τόπο γέννησης του σιωνισμού.
«Η Οδησσός στη Μαύρη Θάλασσα, πρώην οθωμανική πόλη Χατζί Μπέης, ήταν ο τόπος όπου γεννήθηκε ο ελληνικός αντιμουσουλμανικός εθνικισμός στις αρχές του 19ου αιώνα και όπου γεννήθηκε ο αποικιακός εβραϊκός σιωνισμός στα τέλη του 19ου αιώνα», δηλώνει ο Ιορδανός Τζόζεφ Μασάντ Καθηγητής Σύγχρονης Αραβικής Πολιτικής και Διανοητικής Ιστορίας στο Τμήμα Μέσης Ανατολής, Νότιας Ασίας και Αφρικανικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια.
Το ακαδημαϊκό του έργο έχει επικεντρωθεί στον παλαιστινιακό, τον ιορδανικό και τον ισραηλινό εθνικισμό ενώ τώρα στοχοποιεί και την Ελλάδα.
Πρόκειται δυστυχώς για θεωρίες συνωμοσίας στις οποίες συμμετέχουν Τούρκοι Νεο-Οθωμανοί με επικεφαλής τον πρόεδρο Ρ.Ν.Ερντογάν, ο οποίος από “ δικτάτορας και φιλορώσος”, ξαφνικά δια στόματος ολλανδού πρωθυπουργού έγινε προπύργιο της δύσης και διαμεσολαβητής στην Ουκρανία.
Η ατζέντα του Ερντογάν και των εκατομμυρίων Νεο-οθωμανών που πολλαπλασιάστηκαν τα τελευταία χρόνια, μαζί με τους νεοναζιστές δυστυχώς, έχει στα σχέδια της, εισβολές, σφαγές, εξισλαμισμούς ( Συρία), βομβαρδισμούς χριστιανών Γεζίντι, και προώθηση χιλιάδων μουσουλμάνων προσφύγων και μεταναστών σε χριστιανικά κράτη.
Τουρκικές πηγές μάλιστα αναφέρουν ότι “ ο φιλορωσισμός και ο ευρασιατισμός στην Τουρκία δεν περιορίζεται στην κυβέρνηση Ερντογάν.
"Δεν υπάρχει ούτε ένα φιλοΝΑΤΟϊκό πολιτικό κόμμα στην Τουρκία που να υπογραμμίζει τη συνάφεια της ατλαντικής κοινότητας και τον ρόλο της Τουρκίας σε αυτήν”, αναφέρει Τούρκος ειδικός.
Αυτήν την Τουρκία στηρίζει η δύση και το ΝΑΤΟ, που κατηγορεί τον Πούτιν ως δικτάτορα, δολοφόνο κα, ενώ χαϊδεύει” ακριβώς την ίδια στιγμή τον σουλτάνο Ερντογάν, που έχει κάνει πιο πολλά από τον Ρώσο πρόεδρο, ( εκτός την ισοπέδωση πόλεων) ενώ ετοιμάζει αυτοκρατορίες και ξεχασμένα μεγαλεία.
Οι νεοευρασιανιστές ιδεολόγοι της Τουρκίας περιγράφουν τους εαυτούς τους ως «κεμαλιστές ευρασιανιστές».
Υποστηρίζουν ότι «ο Ευρασιανισμός απαιτεί μια πολιτιστική, στρατιωτική, πολιτική και εμπορική συμμαχία με τους ανατολικούς γείτονες της Τουρκίας, ιδίως τη Ρωσία, το Ιράν, τις τουρκικές χώρες της Κεντρικής Ασίας, ακόμη και το Πακιστάν, την Ινδία και την Κίνα» και είναι «εχθρικός απέναντι σε κάθε είδους δυτική πολιτική στον ευρασιατικό χώρο.
Οι νεοευρασιανιστές της Τουρκίας μετατράπηκαν από κακούς, σε εταίρους του συνασπισμού στην τουρκική κυβέρνηση και τη γραφειοκρατία. Αυτή η θεαματική αντιστροφή της τύχης θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί μόνο λόγω των ειδικών συνθηκών που προέκυψαν από τον ανελέητο αγώνα εξουσίας μεταξύ των ισλαμιστών της Τουρκίας.
Εθνικισμός-ισλαμισμός και ευρασιανισμός επικαλύπτονται καθώς και οι δύο περιφρονούν τη δυτική κυριαρχία στη διεθνή τάξη, αισθάνονται ότι απειλούνται από τη φιλελεύθερη πολιτιστική-πολιτιστική πολιορκία της Δύσης και έτσι έχουν μια κοινή αντι-ηγεμονική άποψη για τον κόσμο.
Τούρκοι ισλαμιστές και ευρασιανιστές πιστεύουν ότι ένας μεταδυτικός κόσμος βρίσκεται σε πτώση.
Υποστηρίζουν ότι η μονοπολικότητα της δεκαετίας του 1990 έχει τελειώσει και ότι η Δύση βρίσκεται ουσιαστικά σε μια ασταμάτητη παρακμή, κυρίως λόγω του εκφυλισμού των αξιών της.
Η πραγματική σημασία του τουρκικού «ευρασιανισμού» δεν έγκειται στην ικανότητά του να διαμορφώνει την εξωτερική πολιτική και την πολιτική ασφάλειας, αν και αυτό δεν μπορεί να αγνοηθεί εντελώς.
Αντίθετα, η πραγματική συνεισφορά του στο σημερινό καθεστώς προέρχεται από τον κρίσιμο ρόλο του στη διεύρυνση και τη σταθεροποίηση της συναίνεσης για αυταρχική διακυβέρνηση στην Τουρκία, με επεκτατικά σχέδια σε γειτονικές χώρες.
Ο ελληνισμός μετά από 200 χρόνια από την εθνικοαπελευθερωτική επανάσταση 1821, καλείται να διδάξει ξανά στην δύση τις αρχές και την φιλοσοφία του, για να αναστήσει το έκτρωμα που έχει δημιουργηθεί, το οποίο πορεύεται χωρίς πυξίδα, αξίας, πίστη στο θεό και κυρίως ακολουθώντας μόνο το χρήμα στον δρόμο του προς την ολοκληρωτική καταστροφή.
Δημοσίευση σχολίου