Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΧΑΡΒΑΛΙΑ
Χαζεύοντας τα πλάνα από το μουσουλμανικό κορωνο-πάρτυ στην πλατεία Συντάγματος, η πρώτη ερώτηση που έρχεται στο μυαλό του μέσου, ανυποψίαστου, Ελληνα, προδίδει το στοιχείο μιας μουδιασμένης έκπληξης: «Βρε που βρέθηκαν όλοι αυτοί;…».Δυστυχώς η ερώτηση είναι λάθος. Γιατί έχει καταστεί προ πολλού ανεπίκαιρη. Το σωστό ερώτημα που θα έπρεπε να απευθυνθεί στους «αρμόδιους» είναι: «Πόσους έχουμε από δαύτους;». Και φυσικά κανείς δεν είναι σε θέση να απαντήσει, ενώ πολύ φοβούμαι, ότι δεν θα μας διαφωτίσει ιδιαίτερα η νέα «απογραφή», ειδικά με τον κωμικοτραγικό τρόπο που διεξήχθη.
Το «πόσοι» λοιπόν είναι ένα βασικό ζητούμενο. Αν μαζεύτηκαν τρείς-τέσσερις χιλιάδες με ένα «σφύριγμα» για να «διασκεδάσουν», πόσοι θα μαζευτούν με ένα κάλεσμα του μουεζίνη για έναν άλλο «ιερότερο» σκοπό;
Το γεγονός ότι οι συγκεντρωμένοι ήταν μουσουλμάνοι, τουλάχιστον στην συντριπτική τους πλειονότητα, δεν επιδέχεται συζήτησης.
Φάνηκε από το ότι στο «πάρτι» δεν υπήρχε γυναίκα ούτε για δείγμα, αφού, σε αντίθεση με όλο τον υπόλοιπο πολιτισμένο κόσμο, οι μουσουλμάνες δεν συμμετέχουν στα…αυθόρμητα γλέντια των ανδρών. Μένουν σπίτι, ή βγάζουν τα μωρά με τα καρότσια, πάντα βεβαίως, «ευπρεπώς ενδεδυμένες».
Ως προς την εθνικότητα των «καρναβαλιστών», δεν θα έπαιρνα όρκο. Ασφαλώς κυρίαρχη «συνιστώσα» ήταν οι Πακιστανοί, αφού αυτοί αποτελούν την πιο «εξωστρεφή» ομάδα των αλλόθρησκων μουσαφιραίων στο αθηναικό κέντρο και παρελαύνουν συχνά-πυκνά, διαθέτοντας και «εκπροσωπούσα αρχή»: Έναν περίεργο «κοινοτάρχη» που τους κατευθύνει και μιλάει για λογαριασμό τους στα κανάλια, ζητώντας από τις ελληνικές αρχές να «σβήσουν τα πρόστιμα».
Ένα άλλο ασαφές σημείο θα έλεγα ότι είναι το νομικό «στάτους», όσων κατέκλυσαν την Πλατεία Συντάγματος. Ελληνες υπήκοοι; Ας γελάσουμε. Μία λέξη στα ελληνικά ήξεραν και το όνομα του πρωθυπουργού…Μήπως «εργαζόμενοι» με προσωρινή άδεια παραμονής; Μετανάστες σε καθεστώς «διεθνούς προστασίας»; Αιτούντες άσυλο; «Ασυνόδευτα προσφυγόπουλα»; Η απλώς λαθραίοι;
Θα είχαμε μία εικόνα αν η αστυνομία, αντί να φυλάει τον Ρουβά από ιπτάμενα γιαούρτια, έκανε την δουλειά της. Αντί δηλαδή για «δειγματοληπτικά» πρόστιμα που (υποτίθεται) έκοψε, έβαζε σε ουρές τους συγκεντρωμένους ζητώντας τους, να δείξουν χαρτιά.
Προσωπικά πιστεύω ότι ούτε οι μισοί από δαύτους θα είχαν νόμιμη άδεια παραμονής στη χώρα. Και επανέρχομαι βεβαίως στο πρωταρχικό ερώτημα: «Πόσοι είναι οι μουσουλμάνοι εισαγωγής στη χώρα;».
Αν περιμένετε να πάρετε απάντηση από τον Μηταράκη, νομίζω θα χάσετε την υπομονή σας. Γιατί κατά βάση ούτε ο ίδιος ξέρει. Δεν έχει ιδέα, ούτε αυτός, ούτε και οι υπόλοιπες «αρμόδιες» υπηρεσίες. Αλλά ένα ασφαλές δείγμα της μαζικής λαθρομετανάστευσης είναι τα τροχαία που γίνονται με διακινητές, στην προσπάθεια τους να αποφύγουν τα αστυνομικά μπλόκα.
Ούτε ένας βουλευτής δεν έχει ζητήσει να μάθει, πόσα τέτοια «τροχαία» έχουν συμβεί τα τελευταία πέντε χρόνια. Τα στατιστικά περιορίζονται σε «νεκρούς» και «τραυματίες» και στα αίτια δεν βρείτε την ένδειξη «παράνομη διακίνηση λαθρομεταναστών». Στα ψιλά των αστυνομικών ειδήσεων όμως, θα ανακαλύψετε δυο-τρία τέτοια «ατυχήματα» την βδομάδα. Κατά κανόνα θανατηφόρα.
Αλλά ας υποθέσουμε ότι οι γλεντζέδες του Συντάγματος, ήταν σε ένα μεγάλο αριθμό «νόμιμοι» φιλοξενούμενοι της χώρας. Εμβολιασμένοι, άραγε; Ποιος ξέρει; Κι αμέσως στο μυαλό έρχεται η αντίστιξη της «υποχρεωτικότητας» για τους μεγαλύτερους σε ηλικία Ελληνες και της «διακριτικής ευχέρειας» για τους…προσωρινώς διαμένοντες, ανεξαρτήτως γένους, φύλου, ηλικίας.
Ας το ξεπεράσουμε όμως και αυτό. «Και σένα τι σε ενοχλεί βρε αδελφέ που μαζεύτηκαν οι φουκαράδες από τα γκέτο να ξεσκάσουν πρωτοχρονιάτικα; Σε όλες τις πολιτισμένες πρωτεύουσες της Ευρώπης γίνεται αυτό…», λέει η φωνούλα της «ευρωπαικής πολιτικής ορθότητας».
Ναι, ξέρω…Θυμάμαι κι όταν τους έφερε η Μέρκελ το 2015, τι ωραία είχαν περάσει οι αφελείς Γερμανίδες στις κατάμεστες πλατείες…
«Αλλά εμείς γιατί να έχουμε γκέτο;», αντιτείνω στην ευρω-φωνούλα. Αρμέξαμε μήπως το Μαγκρέμπ για να έχουμε αποικία Αλγερινών στο κέντρο της Αθήνας; Πήγαμε να…διδάξουμε δημοκρατία στο Πακιστάν ή το Αφγανιστάν για να καλοδεχτούμε τους «μαθητές» μας στην Ομόνοια;
Η Ελλάδα λοιπόν, στη νεότερη ιστορία της, δεν άσκησε αποικιακή πολιτική για να λούζεται σήμερα τα μεταναστευτικά επίχειρα. Διαχειρίστηκε,-ήδη από την δεκαετία του ’90-αξιοπρεπώς ένα τεράστιο κύμα μετανάστευσης και εποικισμού, από γειτονικά κράτη όπως η Αλβανία. Με τα καλά του και με τα κακά του.
Σήμερα εκατοντάδες χιλιάδες Αλβανοί, Βούλγαροι, Πολωνοί και πολίτες από τις πρώην σοβιετικές δημοκρατίες, ζουν και εργάζονται στην Ελλάδα, προσφέροντας μεγάλες υπηρεσίες στην εθνική οικονομία. Και αν εξαιρέσει κανείς την επιβάρυνση στους δείκτες εγκληματικότητας από συγκεκριμένες μειοψηφίες, οι άνθρωποι αυτοί ενσωματώνονται ήσυχα στον κοινωνικό ιστό, αναπτύσσοντας σε μεγάλο βαθμό και ελληνική συνείδηση. Αλλά στην συντριπτική τους πλειονότητα, δεν είναι μουσουλμάνοι. Και ορισμένοι έχουν μάθει τα ελληνικά καλύτερα από τους γηγενείς…
«Και τι σε ενοχλούν οι Πακιστανοί που ξέρουν την μία λέξη και το όνομα του Πρωθυπουργού;», πετάγεται πάλι η φωνούλα της πολιτικής ορθότητας.
-Ε, λοιπόν με ενοχλούν γιατί δεν σέβονται τους νόμους του κράτους που τους φιλοξενεί. Και σε μια συγκυρία πολύ δύσκολη που υποχρεώνει τους Ελληνες να κυκλοφορούν στους δρόμους με μάσκες, αυτοί κάνουν το χαίρι τους γιατί έτσι τους υπαγορεύει η θρησκεία και ο πολιτισμός τους.
Όχι μόνο προχθές στο Σύνταγμα. Τα τελευταία δύο χρόνια. Με συγκεντρώσεις και παράτες, πότε για την εθνική τους γιορτή και πότε για την δόξα του Προφήτη. Σε απλά ελληνικά δηλαδή, δεν συμπεριφέρονται ως φιλοξενούμενοι, αλλά ως έποικοι.
Ε, αρκετές «ασυλίες» έχουμε σε αυτή τη χώρα, δεν αντέχουμε άλλες…
Δημοσίευση σχολίου