GuidePedia

0


Διαξιφισμοί
Του Κώστα Φράγκου

Ντροπή και καταισχύνη

Οι μισοί Έλληνες πολιτικοί έπρεπε να είναι στη φυλακή για διαφθορά και οι άλλοι μισοί υπόλογοι για συνεργία και συγκάλυψη.Γ. Κοντογιώργης Πρύτανης Παντείου (Οι ολιγάρχες)

Οι ανεύθυνες πολιτικές και οικονομικές ελίτ της Ελλάδος θυσίασαν την Οικονομία της Χώρας τους και το μέλλον της νεολαίας για τα δικά τους, βραχυπρόθεσμα συμφέροντα.
Βολφγ. Σόιμπλε


Οι αφορισμοί αυτοί δεν είναι πυροτεχνήματα για εντυπωσιασμό αλλά ηπραγματική κατάσταση που διαμορφώθηκε τα τελευταία χρόνια.
Θ’ αναφερθώ, μόνο, στο επικαιρότατο θέμα των Ναυπηγείων η μη ύπαρξη των οποίων είναι ένα σοβαρότατο εμπόδιο στην διαδικασία προμήθειας των φρεγατών.


Ένα εξαιρετικά σοβαρό περιοδικό στον πολιτικοοικονομικό τομέα υπήρξε ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ, υπό τον κορυφαίο δημοσιογράφο κ. Γιάννη Μαρίνο. Ήμουν συνεργάτης του και αυτοκολακεύομαι γι’ αυτό.
Στις 16.1.92 ο ΟΤ καταγγέλλει για τα Ναυπηγεία.

Επιβαρύνθηκε μέχρι τώρα ο Λαός με 50δις δρχ. και όμως οι υπαίτιοι επιμένουν στην συνέχιση καταλήστευσης χωρίς να συγκινείται κανένας πολιτικός, ούτε κόμμα γι’ αυτή την αναισχυντία. (sic)
Κάνω ένα άλμα κι’ έρχομαι στις αρχές Αυγούστου 2012. Γίνεται ευρεία σύσκεψη για την τύχη των Ναυπηγείων. Θαυμάστε συμμετοχές: Σαμαράς, Βενιζέλος – Κουβέλης (τα τρία συνεταιράκια) Στουρνάρας, Χατζηδάκης, Σταϊκούρας, Π. Παναγιωτόπουλος και διάφοροι Υφυπουργοί και παράγοντες. Επιτροπή της πλάκας, δηλαδή.
Αποτέλεσμα , Κατάληξη, Αποφάσεις ΜΗΔΕΝ
Εις την σύσκεψίν παρέστησαν οι κ. Υπουργοί, ο Νομάρχης, ο Μητροπολίτης, ο Αστ. Διευθυντής και άλλα… κακοποιά στοιχείαΕμμ. Ροΐδης
Σήμερα ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ επανήλθε διαδικτυακά. Στην έκδοσή του τις 02/07/21 γράφει αναλυτικά, για το δράμα των Ναυπηγείων και το αίσχος της διαχείρισης τους ο εξαίρετος οικονομικός – δημοσιογράφος κ. Δημ.Στεργίου.
Τίτλος:Ένα χρονικό της συνεχούς καταλήστευσης επί 35 έτη, του οικονομικού εγκλήματος! Καταγγελία σε ώτα μη ακουόντων.

Αναζητήστε το, διαβάστε το και θα φρίξετε.
ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ κ. ΚΥΡΙΑΚΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ, ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΤΑΓΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΑΣ, ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΗΝ ΟΜΕΡΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΞΤΕ, ΠΑΡΑΥΤΑ, ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ. ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ ΥΠΑΙΤΙΟΙ. ΕΧΟΥΝ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΝ Τ’ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ. ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΦΩΝΙΘΟΥΝ, ΝΑ ΚΡΑΧΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΒΙΟ. ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΧΟΙ.
Παράλληλα και άμεσα, επιλέξατε 2-3 έντιμους, γνωστούς και ικανούς ν’ ασχοληθούν στην υπόθεση των Ναυπηγείων. ΤΩΡΑ.

• Έχω δίκαιο, λοιπόν, όταν υποστηρίζω ότι η κατάντια του Κράτους και της Άμυνας δεν είναι τυχαία, ούτε αποτέλεσμα βασκανίας. Είναι έργο ανικάνων, απάτριδων και οικονομισάριων πολιτικών που, και σήμερα, θέλουν να μας ξανασώσουν.

Υ.Γ. Με ιιδιαίτερη ικανοποίηση πληροφορήθηκα ότι τα Ναυπηγεία κατέληξαν στον εφοπλιστή κ. Γ. Προκοπίου, έναντι 62,5 εκ. €. Καλή τύχη!

Είναι τυχαίο και κακή μας μοίρα



Ελλάδα: Κατέληξε Κέλυφος φαγωμένου αστακού που έχει απομείνει εύκολη βορά στην μύγες.

Μ. Τσιντσίνης (ΝΕΑ 12.01.18)

Το ότι συμβαίνει σήμερα στη Χώρα, στην Άμυνα δεν είναι αποτέλεσμα βασκανίας, επαναλαμβάνω.
Είναι τυχαίο ότι «φωτισμένοι» Ηγέτες μας, με την κομπανία του ο καθένας, μας οδήγησαν στην χρεωκοπία στην Οικονομία, την αδυναμία στην Άμυνα και παρέδωσαν τη Χώρα στην ανυποληψία και τον περιορισμού της Εθνικής της Κυριαρχίας;
Οι υπαίτιοι δεν είναι αφηρημένες έννοιες ή φαντάσματα αλλά ένοχοι πολιτικοί, εξέχοντα μέλη της κλεπτομανούς συντεχνίας τους, που σήμερα απολαμβάνοντες προστασίας Νόμων και της καθιερωμένης πλέον, εν Ελλάδι ατιμωρησίας, ποζάρουν, ως πόρνες στις βιτρίνες του Άμστερνταμ, για να τους ξαναψηφίσουμε!
Είναι τυχαίο ότι την ώρα που ο κ. Ερντογάν άρχιζε την εκστρατεία για την ανόρθωση και ανάπτυξη της αμυντικής του βιομηχανίας, την οποία και επέτυχε, εμείς μοιραίοι και άβουλοι, βουτηγμένοι στις αρπαχτές και την διαφθορά διορίζαμε.

o Οδοντίατρο ως Πρόεδρο και ΔΣ στα ΕΑΣ!
o Φροντιστηριάρχη φιλολογίας της Λ.Μεσογείωνως Πρόεδρο–ΔΣ στην ΕΑΒ.
o Προϊστάμενο Λαχαναγοράς, πάλι στην ΕΑΒ
o Υπουργούς και Υφυπουργούς Άμυνας, ιδιαιτέρως ακατάλληλα κομματικά φερέφωνα.
o Γ. Διευθυντές εξοπλισμών πρόσωπα εντελώς ανεπαρκή και, ενίοτε, ύποπτα. Είναι άσχετο το ότι οι περισσότεροι εξ αυτών κατέστησαν υπόδικοι;
o Βάλαμε λουκέτο στην ΕΛΒΟ και ξεπουλήσαμε τα Ναυπηγεία.
o Επειδή μου προσάπτουν τάσεις αδικαιολόγητης γκρίνιας προσθέτω και το παρακάτω απόσπασμα σχολίου της Καθημερινής (2/12/20) :
Η Τουρκία έχει Ναυπηγικές δυνατότητες. Έχει προχωρήσει ανησυχητικά πολύ στον τομέα των DRIONES όπως φάνηκε πρόσφατα στον πόλεμο Αρμενίας – Αζερμπαϊτζάν.
Σε αυτά τα χρόνια εμείς φροντίσαμε να διαλύσουμε με μανία όποια παραγωγική βάση Αμυντικής Βιομηχανίας είχαμε. Το φαύλο πολιτικό σύστημα διόρισα άχρηστους κομματικούς επικεφαλής των κρατικών βιομηχανιών. Τα Ναυπηγεία λειτουργούσαν που και που, ο Συνδικαλισμός ροκάνιζε, ξοδέψαμε απίστευτα ποσά σε εξοπλισμούς που άφησαν πολλά σε μίζες, αμοιβές συμβούλων και λοιπά. Όχι όμως σε Τεχνολογία, Παραγωγή και Έρευνα. Πρέπει να καλύψουμε άμεσα το χρόνο που χάσαμε.

Περιοδικά του Χώρου
• Συνεχίζει τις επιτυχείς μηνιαίες εκδόσεις του το Περιοδικό Στρατιωτική Ιστορία (Εκδόσεις Γκοβόστη)
Στο τεύχος του Ιουλίου θα βρείτε:

o Το Κάστρο του Αγ. Ιλαρίωνα (Δράση της 33ης Μοίρας Καταδρομών – Ιούλιος 1974)

o Εκστρατείες Βυζαντινών εναντίων Γεωργίας o Πειρατές της Γραμβούσης

o Γερμανικό προγεφύρωμα Κούμπαν o Πόλεμος Ινδιάνων Μοντάκι

Τι έγινε με την Novartis;


Για τις εξεταστικές επιτροπές της Βουλής τα είπαμε. Θέατρο μπουρλέσκ.
Αλλού όμως είναι το θέμα:

o ΗΠΑ,Ιταλία,Γαλλία και άλλες χώρες νομίζω,
επέβαλαν στην αμαρτωλή εταιρεία πρόστιμα από 250 εκ. € και άνω εκάστη.

o Εμείς εδώ οι μερακλήδες και υπεράνω χρημάτων, που υπέστημεν την μεγαλύτερη εισβολή από την εταιρεία τι κάναμε; Γιατί βραδυπορούμε, ποιος χειρίζεται το θέμα; Μήπως το πάνε λάου – λάου για να παραγραφεί όπως ή υπόθεση του φακέλου Lagarnd που τον είχε «ξεχάσει» ο κ. Βενιζέλος επί εννέα (9) μήνες στο συρτάρι του;

o Με ένα γερό πρόστιμο θα εκσυγχρονίζαμε τις ΜΕΚΟ.

o Θα ομιλήσει κάποιος; Έλεος!

Εδώ κι’ αλλού



Προσπάθησα να μετριάσω τις επιπτώσεις της μακράς ομηρείας λόγω πανδημίας διαβάζοντας μερικά παρατημένα βιβλία και αυξάνοντας τις ώρες τηλεθέασης.
Παρασύρθηκα να παρακολουθήσω και μερικά πρωινάδικα, από περιέργεια, όπου πολλάκις υπέστην στομαχικές κρίσεις. Επίσης, οϊμέ, είδα, ελάχιστες φορές, εκπομπή του κ. Γ. Αυτιά και τον κορυφαίο Λε-Πα άδοντα. Σε αμφότερες τις περιπτώσεις αισθάνθηκα ρίγη και έβγαλα εξανθήματα.
Γράφτηκα και σε ένα συνδρομητικό κανάλι και είδα σπουδαίες σειρές.

Εκεί, τελευταία, απόλαυσα μια δανέζικη σειρά το BORGEN. Το να σας αναλύσω το τι εστί Δανία είναι περιττό. Ίσως η πλέον πολιτισμένη Χώρα στον κόσμο. Ευημερούσα και με ελάχιστη εγκληματικότητα. Βασιλευομένη Δημοκρατία. Μεταξύ μας, ας μου το συγχωρήσετε, θα προτιμούσα να έχω ως Ανώτατο Άρχοντα ένα άψογα Δημοκρατικό Βασιλιά ή Βασίλισσα παρά τους Σαρζ, Καρλ και Προκόπ ως Πρόεδρους. Βέβαια, δυστυχώς η εγχώριαδυναστεία δεν διέθετε τέτοιους βασιλείς.

Μακρυγόρησα, είναι το χούι μου, αλλά επανέρχομαι στη σειρά BORGEN όπουδιαδραματίζονται τα γεγονότα που αφορούν σε προεκλογικές ίντριγκες και παζαρέματα για σχηματισμό Κυβέρνησης. Αγριότητες αλλά όχι κανιβαλισμοί και χυδαία υβρεολόγια όπως ενταύθα.
Την σειρά θα πρέπει να την δουν, πρωτίστως, οι κ. Πρωθυπουργός και Χρυσοχοΐδης ως και όλος ο πολιτικός κόσμος για ένα λόγο: Οι πολιτικοί αρχηγοί, οι Υπουργοί κ.λπ. Αξιωματούχοι εκινούντο εκτός υπηρεσίας με τα ιδιωτικά τους αυτοκίνητα χωρίς οδηγούς και αστυνομική κουστωδία! Όταν η οικογένεια της Πρωθυπουργού πήγε στην αγορά συνοδεύονταν μόνο από δύο (2) αστυνομικούς! Εδώ βλέπετε να κινείται ένας υπουργίσκος μηδενικού ειδικού βάρους, καραγκιοζάκος, και του πολυτελούς οχήματος του να προηγείται μοτοσυκλετιστής και να έπεται έτερο όχημα ασφαλείας με τρεις μέσα – Ποιος ν’ αποπειραθεί να φονεύσει το ανθρωπίδιο; Γιατί αυτή η αλαζονεία και κατάχρηση εξουσίας;

Ανεύρεση κλαπέντος πίνακα

Βρέθηκε ο κλαπείς, προ ετών, από την Εθνική Πινακοθήκη, πίνακας του μεγάλου Ζωγράφου Πάμπλο Πικάσο. Ο πίνακας, δημιουργία του 1949, παριστάνει γυναίκα με δύο (2) κεφάλια και έχει τίτλο ΕΑΒ 2021 (προφητικός ο μετρ)
Η μια κεφαλή παριστά την LOCKHEED – MARTIN και η δεύτερη το Ελληνικό Δημόσιο (ΥΠΟΙΚ). Μια Τρίτη, που υπήρχε στο αρχικό σχέδιο, που παρίστανε τους Συνδικαλιστές, παραλήφθηκε, τελικά, από τον καλλιτέχνη.


Τα ορφανά του ΠΑΣΟΚ
Αν νοιώθεις ότι ξεπέφτεις και δεν μπορείς να κρατηθείς, αποτραβήξου με θάρρος σε μια γωνία όπου μπορείς να σταθείς όρθιος. Μην εξευτελίζεσαι. Μάρκος Αυρήλιος

• Επαναλαμβάνω ότι η στήλη δεν επιθυμεί ν’ ασχολείται με πολιτικούς που έχουν βλάψει, ταμάλα, τη Χώρα. Το θεωρεί υποτιμητικό.

Επειδή όμως η δύστυχη Ελλάδα μας είναι υποχρεωμένη ν’ ανέχεται, της το επιβάλλει η συντεχνία, χρεωκοπημένους και απεχθείς ακόμη πολιτικούς να κινούνται στο πολιτικό προσκήνιο αναζητούντες Εξουσία, είναι υποχρεωμένη, ενίοτε, να σχολιάζει.
Το δύστυχο ΠΑΣΟΚ διαθέτει αυτή την στιγμή, αγωνιώντες, δύο τ. Προέδρους του, οι οποίοι λόγω των ανομημάτων τους, θα έπρεπε, με σκυμμένο το κεφάλι, να έχουν αποχωρήσει ακολουθούντες την ρήση του σοφού Μάρκου Αυρήλιου.

Ο Γ.Παπανφρέου που βρίσκεται ακόμη στο Κοινοβούλιο (μαζί με τους Χρεωκοπημένους, επίσης, συναδέλφους του κ. Κ. Καραμανλή και Σαμαρά) χάριν ενός σκανδαλώδους Νόμου, έχει την ψευδαίσθηση και εμμένει ότι τον χρειάζεται η Χώρα! Τι να προσφέρει; Κι’ άλλο καταστροφικό έργο; Γιατί ότι τον ρωτούν τι έγιναν, πως διαχειρίστηκαν τα 120 εκ. € (κρατικής χορηγίας) του ΠΑΣΟΚ, επί Προεδρίας του, κάνει το παπί; Πρώτο, ιεραρχικά, θέμα γι’ αυτόν είναι η σωτηρία του εαυτού του και δεύτερο η «τακτοποίηση» του Νικολάκη. Πως είναι δυνατόν, σήμερα, ένας Παπανδρέου να μην σιτίζεται από τον Εθνικό Κουρβανά; Γι’ αυτό κινείται δραστηρίως στις εξελίξεις της Ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ. Προσφέρει βοήθεια στη Φώφη υπό την προϋπόθεση να εξασφαλίσει πρώτη θέση Επικρατείας στον Νικολάκη. Παράλληλα, βολιδοσκοπεί τον Ευρωβουλευτή κ. Ανδρουλάκη, υποψήφιο, εξασφαλίζοντας την παραίτησή του, σε περίπτωση εκλογής του, ώστε την έδρα να καταλάβει ο άνεργος Νικολάκης. Δύσκολα κανείς απαρνείται την χρυσοφόρο έδρα της Ευρωβουλής. Σκοτούρες, λοιπόν, στον Γεώργιο Β’ Παπανδρέου Γ, που αντί να απέλθει, σωφρόνως, ταλαιπωρεί ακόμη τον πολιτικό βίο της Χώρας.

Ο έτερος τ. Πρόεδρος κ. Ευάγγελος Βενιζέλος ο οποίος επιθυμεί να εισέλθει στη Βουλή, από το παράθυρο (δεν τολμά να διεκδικήσει ευθέως την ψήφο των πολιτών, φοβούμενος το φούμο) στηρίζει τις ελπίδες του στην εκλογή του «κολλητού» του κ. Λοβέρδου, εξασφαλίζοντας του θέση στο Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ

• Όλα από την αγάπη στην Πατρίδα. Για την Ελλάδα, ρε γ…..ο. Να τους χαιρόμαστε!



Επέτειος

Δύο χρόνια η πολιτική Ηγεσία το ΥΕΘΑ στην Εξουσία.
Ώρα για απολογισμό και πεπραγμένα
Δεν υπάρχουν περιθώρια. Οι οφειλόμενες από τους Γάλλους Βιομηχανικές επιστροφές για την αγορά των RAFALE επάθησαν; ποτέ για άλλες επιβραδύνσεις ούτε για αναβολές.

Φρεγάτες



Σ’ ένα βαπόρο μέσα (τρις) μας εμπαρκάρανε γαλέτες, παξιμάδια (τρις) μας ετρατάρανε

Επτανησιακό
Ναύαρχος δεν είμαι και μια φορά που επεχείρησα να γίνω απέτυχα οικτρά. Ωστόσο, όμως μπορώ να διατυπώσω, χωρίς να δογματίζω, απόψεις τις οποίες θεωρώ, υποκειμενικά, σωστές.

Το πρόγραμμα των φρεγατών είναι ζωτικής σημασίας για την εθνική άμυνα και ασφάλεια, καθώς θα συμβάλει αποφασιστικά και στην στρατηγική προβολή της Ελλάδας, στο ζωτικό της χώρο. Ως εκ τούτου πρέπει οι όποιες αποφάσεις να σταθμισθούν πολύ σοβαρά και δεν είναι απλά ζήτημα χρόνου.

Πρώτον, η ενδιάμεση λύση πρέπει να εξετασθεί σοβαρά να αποδεσμευθεί από την κύρια προμήθεια ώστε να δώσει χρόνο για την καλύτερη προετοιμασία της κύριας προμήθειας αλλά και των υποδομών (ναυπηγεία).
Δεύτερον, οι νέες φρεγάτες πρέπει πρωτίστως να καλύπτουν τις επιχειρησιακές απαιτήσεις, όχι απλά την τρέχουσα περίοδο αλλά και σε βάθος 40ετίας.

Τρίτον, πρέπει άμεσα να εκσυγχρονισθούν και κάποιες άλλες φρεγάτες (τις ΜΕΚΟ εννοώ) ώστε σε συνδυασμό με την ενδιάμεση διέξοδο να δώσουν λύση στο τρέχον επιχειρησιακό πρόβλημα.
Τέταρτον, πρέπει να μελετηθεί η συνέχεια του προγράμματος, δηλαδή τι θα ακολουθήσει μετά τις νέες φρεγάτες και όχι όπως τώρα που επανερχόμαστε στο ζήτημα μετά από 30 αμαρτωλά χρόνια.

Πέμπτον, η κατασκευή πρέπει να γίνει σε ελληνικά ναυπηγεία. Ξέρετε εσείς να υπάρχει ένα τέτοιο Ναυπηγείο για ν’ αναλάβει το βαρύ έργο; Τα διέλυσαν σοφοί Κυβερνήτες, απάτριδες! Πρέπει να βρεθεί λύση στο ζήτημα.

Έκτον η μεταφορά τεχνογνωσίας και η βιομηχανική επιστροφή πρέπει να είναι ουσιαστικές ώστε να συνδράμουν στην βιωσιμότητα των ναυπηγείων και να μην ζήσουμε εκ νέου τις τραυματικές εμπειρίες του παρελθόντος (αρματαγωγά, υποβρύχια, ταχέα σκάφη κ.τ.λ.)

Τέλος, οι στρατηγικοί παράγοντες θα διαδραματίσουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην λήψη της τελικής πολιτικής αποφάσεως αφού θα καλύπτονται τα παραπάνω και έχοντας κατά νου ότι εμείς επιλέγουμε το πλοίο που μας εξυπηρετεί, εμείς επιλέγουμε τη χώρα προελεύσεως και σε καμία περίπτωση εταιρείες που ρυμουλκούν την Ελλάδα.

Κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια

(Ο διαχρονικός έρως LOCKHEED MARTIN – EAB)
• Ένα κείμενο, λίαν διαφωτιστικό, αναφερόμενο στην δοκιμαζομένη, τελευταία, σχέση του Αμερικανικού Αεροδιαστημικού Κολοσσού και της Κλυδωνιζομένης, επί χρόνια, ΕΑΒ, είδε το φως της δημοσιότητας στα ΝΕΑ (28 Ιαν.) «παραχωμένο» στις έγχρωμες σελίδες της εφημερίδος. Το υπογράφει ο κ. Γ. Κανελλόπουλος. Τίτλος: Μας ενδιαφέρει η συνεργασία μας με την ΕΑΒ, δηλώνει η L-M. Δηλ. ο κ. Ν. Πλέσσας που επί χρόνια εκπροσωπεί επιτυχώς, την αμερικανική πλευρά του διδύμου L-M, EAB και συνεχίζει «H L-M εξέφρασε, στα ΝΕΑ, της πρόθεσή της να συνεχίσει την στενή συνεργασία με την ΕΑΒ. Η L-M είναι υπερήφανη να συνεργάζεται με την ΕΑΒ σε πολλαπλές πλατφόρμες και προσδοκούμε να συνεχίσουμε…» Ειλικρινά δεν μπορώ να μαντέψω από που αντλεί αυτή την υπερηφάνεια ο έμπειρος και παντογνώστης κ. Πλέσσας. 

Μήπως όταν βλέπει επί χρόνια την ΕΑΒ να κακοδιοικείται (ΣΣ Δεν αναφέρομαι στην παρούσα Διοίκηση) και την Κρατική Εποπτεία ν’ ασκείται υπό Ιανική μορφή από τα Υπουργεία Οικονομικών και Ανάπτυξης, ενώ το ΥΕΘΑ παραμένει ως θεατής; Μήπως θα έπρεπε να δώσει χείρα βοηθείας και σε νέες αναπτυσσόμενες, στο τομέα, Ελληνικές εταιρείες; Και κλείνει με το αστείο της υπόθεσης: Ένας εκ των «Επιτρόπων», ο κ. Γεωργιάδης δηλώνει: «Ευχαριστώ τους εργαζόμενους της ΕΑΒ που κατάλαβαν ότι από την παραμονή της L-M στην εταιρεία εξαρτάται η δουλειά τους…». Σε λίγο θα δηλώσει άλλα ο κ. ΥΠΟΙΚ.

πηγή


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

 
Top