GuidePedia

0

Κλειστός σχηματισμός «συνοδείας», διαφυγή προς ασφαλές αεροπορικό πεδίο την ώρα που άλλα μαχητικά F-16 προκαλούσαν τους Έλληνες πιλότους ώστε να τους «τραβήξουν» κοντά τους, κινήσεις πιο «μαλακές» και ανάμεσα στα F-16 της Τουρκίας κι ένας εκπαιδευόμενος που συμμετείχε στις προκλήσεις με το διθέσιο μαχητικό; Υπέστη το βάπτισμα του παραβατικού πυρός;

Θα μπορούσε σίγουρα εκτός των εκπαιδευτικών αεροσκαφών με τα οποία μας έχουν συνηθίσει οι Τούρκοι να κάνουν παραβιάσεις ώστε να «ποτίσουν» τα νέα τους ιπτάμενα στελέχ να είναι εντός του διθέσιου μαχητικού της Τουρκίας όντως εκπαιδευόμενος. 

Όμως πηγές από το Πεντάγωνο λένε πως καταγεγραμμένες συνομιλίες που υπάρχουν από τις χθεσινές παραβιάσεις, μαρτυρούν ότι κάποιο πρόσωπο ίσως από την ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων να βγήκε «τσάρκα» στο Αιγαίο συνοδευόμενο από F-16, ώρες μετά τις προειδοποιήσεις της πολιτικής και της στρατιωτικής ηγεσίας της χώρας μας. Η αποκρυπτογράφηση των συνομιλιών δείχνουν πως στο αεροσκάφος, ανώτατος υπήρχε κι αυτό θεωρείται δεδομένο, όπως δεδομένο θεωρούν στο πεντάγωνο ότι τα Τουρκικά ΜΜΕ ή το Γενικό Επιτελείο Ενόπλων Δυνάμεων της γειτονικής χώρας, θα σηκώσουν βίντεο στα social media θέλοντας με αυτό τον τρόπο να υποδηλώσουν ότι «προστατεύουν την γαλάζια πατρίδα», όπως έχει διατάξει τόσο ο Ταγίπ Ερντογάν, όσο και ο Χουλουσί Ακάρ, στο πλαίσιο της διαρκούς προπαγάνδας στην οποία συνηθίζει πάντα η Άγκυρα να επιδίδεται. 

Ένα επιπλέον στοιχείο που «δείχνει» πως υπάρχει το πρόσωπο VIP είναι ότι ορισμένα από τα F-16 της Τουρκίας απογειώθηκαν από την Badirma, μια από τις μεγάλες αεροπορικές βάσεις της Τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας, τα οποία εισήλθαν στο FIR Αθηνών από ένα συνηθισμένο γι’ αυτούς δρομολόγιο ανάμεσα από νησιά του Βορείου Αιγαίου, με τα F-16 Block 30 να απογειώνονται από τη Λήμνο πρώτα για την αναχαίτιση των αεροσκαφών που θέλησαν να προκαλέσουν για ακόμη μια ημέρα. 

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές από το Ελληνικό πεντάγωνο, οι τούρκοι επέλεξαν να κινηθούν μ’ ένα ζευγάρι αεροπλάνων να περνά πρώτο στο FIR Αθηνών και με ελάχιστη διαφορά περίπου δυο λεπτών ακολούθησε τετράδα αεροσκαφών, ως συνοδεία των δυο πρώτων. 

Αμέσως μετά τη Λήμνο, από το ΕΚΑΕ δόθηκε εντολή για άμεση απογείωση και στο «αεροπλανοφόρο» της Σκύρου. Η επόμενη πρόκληση ήρθε από στο Νοτιοανατολικό Αιγαίο για ν’ απαντήσουν τα Ελληνικά γεράκια από το Καστέλλι.

 Μπορεί κατά τη χθεσινή ημέρα να καταγράφηκαν μόνο 6 παραβιάσεις από 14 Τουρκικά μαχητικά και δυο αερομαχίες, όμως η διάρκεια παραμονής των αεροσκαφών των γειτόνων μας ήταν ελάχιστη, κυρίως διότι σχεδόν όλη τη μέρα η Πολεμική Αεροπορία από τη στιγμή που απογείωνε τα αεροσκάφη επιφυλακής, τα κρατούσε στον αέρα και μετά την καταδίωξη των Τουρκικών μαχητικών κι αυτό λειτουργούσε αποτρεπτικά. 

Σε κάθε περίπτωση πάντως, θεωρείται βέβαιο ότι η Τουρκία έχει βάλει κάτω το οπτικό υλικό που έχουν συγκεντρώσει οι πιλότοι της από τη χθεσινή τους πτήση, το επεξεργάζονται και αναμένουμε να δούμε ποιος τελικά είχε την τύχη να πετάξει μ’ ένα μαχητικό F-16 και βεβαίως να δοκιμάσει τις προσωπικές του αντοχές κυρίως όταν οι ελιγμοί ξεκίνησαν ώστε ν’ αποφύγουν τα πολλά-πολλά με τους έμπειρους Έλληνες ιπταμένους, για τους οποίους οι ίδιοι οι Τούρκοι έχουν γράψει σε εκτεταμένα άρθρα στο διαδίκτυο, πως χρειάζονται μεγάλη προσοχή γιατί δεν χαρίζονται και είναι ικανοί να σε «δαγκώσουν». 

Βέβαιο είναι πως και το μοντάζ που θα γίνει θα είναι επιπέδου υπερπαραγωγής, κάτι το οποίο συνηθίζουν οι Τούρκοι ακόμη κι’ αν τα πλάνα τους είναι «σούπα»…

πηγή


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

 
Top