GuidePedia

0

Yπάρχει δικαστήριο στην Άγκυρα, κύριε εισαγγελέα;

του Σενέρ Λεβέντ

Η Βόρειος Κορέα έχει Κιμ Γιονγκ -ουν. Η Αμερική έχει Κινγκ Κονγκ. Και εμείς έχουμε Κινγκ Λονγκ. Ψηλό άνδρα. Εγώ γράφω στη Λευκωσία.

Κοιτάξτε τι έκανε ο αγαπητός μου φίλος Σενίχ Τσαβούσογλου που φτιάχνει κολάζ. Δύο Βορειοκορεάτες στρατιώτες. Και ανάμεσά τους εγώ με γραβάτα. Με αρπάζουν από τα δύο μου χέρια και με μεταφέρουν. Έγραψε το εξής ο Σενίχ: «Στο τέλος έγινε και αυτό. Ο Σενέρ Λεβέντ, ο οποίος κριτίκαρε το χτένισμα των μαλλιών του γνωστού ηγέτη Κιμ Γιονγκ -ουν, συνελήφθη και παραδόθηκε πριν από λίγο στις αρχές τις Βορείου Κορέας».

Η Βόρειος Κορέα έχει Κιμ Γιονγκ -ουν. Η Αμερική έχει Κινγκ Κονγκ. Και εμείς έχουμε Κινγκ Λονγκ. Ψηλό άνδρα.

 Εγώ γράφω στη Λευκωσία. Εκείνος καταχωρεί αγωγή εναντίον μου στην Άγκυρα. Μήπως υπάρχει δικαστήριο εκεί; Πέστε μου. Αν υπάρχει να πάω αμέσως. Είμαι στη διάθεσή του. Κανείς δεν μπορεί να ξεφύγει από τη δικαιοσύνη. Να με δικάσουν. Θαυμάζω τη δικαιοσύνη των δικαστών, οι οποίοι μπορούν να λένε ότι όποιος έχει δίκαιο έχει δίκαιο και ότι όποιος έχει άδικο έχει άδικο. Δικάστηκα σε όλες τις αίθουσες των δικαστηρίων μας. Είδα και έτσι δικαστές. Πράγματι είδα.

Αν έχω εμπιστοσύνη στη δικαιοσύνη μας, είναι χάρις σε αυτούς. Δικαστές έντιμους που δεν υποκύπτουν στην ισχύ. Σεβαστέ εισαγγελέα της Άγκυρας, έχεις εσύ τέτοιους δικαστές, τέτοια δικαστήρια; Αν είχες τέτοιους δικαστές, μήπως δεν θα ήταν έξω από τη φυλακή οι χιλιάδες αθώοι που βρίσκονται μέσα και θα ήταν μέσα στη φυλακή οι ένοχοι; Μήπως δεν είσαι εσύ η αρχή που αφαίρεσες τη βουλευτική έδρα από έναν έντιμο άνθρωπο όπως ο Σελαχαττίν Ντεμιρτάς και τον έβαλες στη φυλακή; Που άφησες ελεύθερους βιαστές και αδίκησες περισσότερο τις αδικημένες γυναίκες; Δεν είσαι εισαγγελέας εσύ, αλλά μόνο μουλλάς μπορεί να είσαι.

 Πες μου. Πώς να εμπιστευτώ τη δικαιοσύνη σου, την ώρα που διέπραξες τόσα εγκλήματα στέλλοντας στην φυλακή αθώους ανθρώπους; Δηλαδή, ενώ εσύ είσαι αυτός που πρέπει ουσιαστικά να λογοδοτήσει και να δικαστεί, πώς κατηγορείς εμένα;

 Πες μου. Ποιο είναι το έγκλημά μου; Το γεγονός ότι αποκάλεσα εισβολέα τον εισβολέα; Αν δεν τον αποκαλέσω εισβολέα, τι θα τον αποκαλέσω; Τι άλλο αποκαλούνται αυτοί που εισβάλλουν και κατακτούν μια χώρα;

Κοίτα, ακόμα και οι φίλοι που επέδειξαν τη λεπτότητα να ετοιμάσουν ένα νέο Γλωσσάρι για εμάς, δεν μπόρεσαν να βρουν άλλη λέξη γι’ αυτό. Αλλά οι ευρισκόμενοι υπό κατοχή ενοχλούνται απ’ αυτό. Αν ενοχλούνται, εγώ τι να κάνω; Αντί να ενοχλούνται από τη λέξη κατοχή, μακάρι να ενοχλούνταν από τον κατακτητή. Πέρασαν 44 χρόνια. Ακόμα δεν έβαλαν μυαλό εκείνοι που νομίζουν ότι απελευθερώθηκαν;

 Θα με δικάσεις επειδή σε αποκάλεσα κατακτητή; Δίκασέ με. Το είπα και το ξαναλέω. Είσαι κατακτητής και στην Κύπρο και στη Συρία. Μήπως είναι δική σου η Κύπρος; Δεν είναι. Μήπως είναι δικό σου το Άφριν; Δεν είναι. Όπως το Παρίσι δεν ανήκε στον Χίτλερ, έτσι και αυτά τα μέρη δεν ανήκουν σε εσένα.

Γιατί σου συμπεριφέρονται ως απελευθερωτή; Δεν το σκέφτηκες καθόλου αυτό; Αυτοί εγκαταστάθηκαν στα εδάφη που εσύ κατέκτησες ως λάφυρα με τη βία των όπλων. Σάστισαν μη ξέροντας πώς να μοιράσουν μεταξύ τους αυτά τα εδάφη. Κοίτα τούτες τις παραλίες, τούτα τα βουνά, τις κορυφές. Κοίτα τις επαύλεις που βρίσκονται στα κλεμμένα εδάφη. Ακόμα και όσοι είχαν τιμή, την έχασαν χάρις σε εσένα. Έχασαν και την ταυτότητα και την προσωπικότητά τους. Έγιναν πλούσιοι χάρις σε εσένα. Αποδέχτηκαν ό,τι έριξες σε αυτόν τον πίσω κήπο. Γιατί νόμισες σε ευγνωμονούν πέντε φορές κάθε μέρα σαν προσευχή; Γιατί δεν θέλουν να φύγεις καθόλου από εδώ; Για να μην χάσουν αυτά που έκλεψαν. Δεν αντιλαμβάνεσαι ότι σου συμπεριφέρονται ως σκυλί φύλακα; Μην με συγχύζεις με αυτούς.

Είναι φανερό ότι ξέχασες κύριε εισαγγελέα. Εγώ δεν κατάγομαι από την Τουρκία. Είμαι Κύπριος.

Δεν είμαι από αυτούς που δηλώνουν υποταγή σε εσένα, αλλά από εκείνους που σε κατηγορούν. Φαίνεται ότι δεν εμπιστεύεσαι καθόλου τους Κύπριους. Ειδικά τα δικαστήρια και τους δικαστές μας δεν τους εμπιστεύεσαι καθόλου! Αλλά και για εμάς δεν αξίζει απολύτως τίποτα η δίκη που θα κάνεις στη δική σου χώρα. Να είσαι ευχαριστημένος που εδώ έχουμε μιαν αστυνομία που σε υπακούει. Και έρχονται και μου απαγγέλλουν την κατηγορία που έστειλες από την Άγκυρα. Αυτό αποδεικνύει μόνο ότι εσύ είσαι κατακτητής εδώ. Δεν μπορείς να αναγκάσεις καμία άλλη αστυνομία σε κανένα άλλο μέρος

πηγή


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

 
Top