GuidePedia

0

Ο προεκλογικός πόλεμος ανάμεσα στον Ταγίπ Ερντογάν και τον Μουχαρέμ Ιντζέ μαίνεται και οι δυο αντίπαλοι έχουν βγάλει όλα τα όπλα από το θηκάρι τους - Το τελευταίο επεισόδιο είναι το "ξεμπρόστιασμα" του Ερντογάν από τον Ιντζέ! - Ο υποψήφιος των Κεμαλιστών τον "έδωσε" κανονικά αποκαλύπτοντας ότι οι ομιλίες του δεν είναι "από στήθους" αλλά έχει ένα αόρατο auto cue! - Ο "σουλτάνος" απάντησε... μάγκικα και με απειλές! - "Ξέρω πώς να σου δώσω ένα μάθημα χωρίς την οθόνη"! - Δείτε τα βίντεο της... αποκάλυψης από τον Ιντζέ εναντίον του Ερντογάν

Όσο πλησιάζουμε προς τις τουρκικές εκλογές, (σ.σ. 24 του Ιούνη) το θερμόμετρο στην γείτονα ανεβαίνει… επικίνδυνα! Δεν είναι μόνο η διάθεση του Ερντογάν να μετατρέψει την Τουρκία σε… σουλτανάτο. Δεν είναι μόνο η οικονομία που κρέμεται σε μια κλωστή. Είναι και η σφοδρή κόντρα του Τούρκου προέδρου με τον αντίπαλό του, Μουχαρέμ Ιντζέ.

Ο οποίος γνωρίζει πως ο Ερντογάν έχει… γκελ σε πολύ κόσμο και κάνει ό, τι μπορεί για να «ροκανίσει» την διαφορά που δίνουν οι δημοσκοπήσεις.

Ο Μουχαρέμ Ιντζέ, λοιπόν, βρήκε ευκαιρία να… χτυπήσει τον Ερντογάν. Σε ομιλία του έπαιξε απόσπασμα από μια ομιλία του Ερντογάν στο ιφτάρ του Ντιγιάρμπακιρ. Στο βίντεο φαίνεται πως ο Τούρκος πρόεδρος… δεν μπορεί να μιλήσει χωρίς auto cue!

«Θα σας πω αυτά που έχω μέσα μου. Μιλάω από καρδιάς. Υπάρχουν δύο τρόποι να μιλήσεις. Ο πρώτος κρατώντας μικρές σημειώσεις. Ρίχνεις ματιές σε αυτές τις σημειώσεις συχνά πυκνά και μιλάς όπως βγαίνει μέσα από την καρδιά σου. Και υπάρχει και αυτός ο τρόπος. Υπάρχει ένα είδος οθόνης εδώ, άλλο μία εκεί… Εσείς το κοινό δεν μπορείτε να το δείτε. Υπάρχουν οι ομιλίες σε αυτή την οθόνη και ένας άνθρωπος που τις διαβάζει. Εσείς πιστεύετε ότι μιλάει από μόνος του. Μπορούμε να δούμε το βίντεο νούμερο 7;… Όσοι λένε αυτά που είναιγ ραμμένα στην οθόνη δεν μπορούν να λύσουν τα προβλήματά μας. Εκείνοι που μιλούν από καρδιάς μπορούν να λύσουν τα προβλήματα», είπε ο Ιντζέ κάνοντας σόου στο συγκεντρωμένο πλήθος το οποίο γιούχαρε τον Ερντογάν.

Αμέσως το twitter πήρε φωτιά με τους οπαδούς του Ιντζέ να ανεβάζουν βίντεο από ομιλίες του Ερντογάν

Η απάντηση του Ερντογάν στον Μουχαρέμ Ιντζέ

Ο Τούρκος πρόεδρος, πάντως, δεν έμεινε με σταυρωμένα χέρια. Απάντησε και μάλιστα άμεσα και με σφοδρότητα! Για να μην πούμε… απειλές. Συγκεκριμένα ο Ερντογάν τόνισε:

«Ξέρω πώς να σου δώσω ένα μάθημα χωρίς την οθόνη. Εκεί, δεν ξέχασα την ομιλία μου. Ο ιμάμης που καθόταν δίπλα μου, βγήκε έξω για την βραδινή προσευχή. Επέστρεφε την ώρα της ομιλίας μου. Οι σωματοφύλακές μου το σταμάτησαν, δεν τον άφησαν να επιστρέψει στη θέση του. Αυτό με ενόχλησε. Φώναξα τον υπεύθυνο ασφαλείας μου και του είπα να τον αφήσουν να πάει στη θέση του. Αυτός είναι ο σεβασμός μου στη θρησκεία κύριε Κεμάλ, κύρις Μουχαρέμ. Δεν θα έχεις κανένα αποτέλεσμα, με το να μου επιτίθεσαι μέσω των social media«…

πηγή


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

 
Top