ΠΟΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΟΥΝ
Σε τουλάχιστον τρεις φάσεις εξελίσσεται η επικοινωνιακή στρατηγική των κομμάτων με στόχο να παρουσιάσουν πρόγραμμα, να αναδείξουν τα τρωτά σημεία των αντιπάλων τους και τελικά να αναδείξουν τις αρετές των πολιτικών αρχηγών που διεκδικούν την πρωθυπουργία ή το ρόλο του ρυθμιστή.
Το σύνθημα «Ξεμπερδεύουμε με το παλιό – Κερδίζουμε το αύριο» «ντύνει» τα τηλεοπτικά σποτ του ΣΥΡΙΖΑ, με τα οποία ξεκίνησε την προεκλογική του καμπάνια.
Μέσα από την καμπάνια ο ΣΥΡΙΖΑ επιχειρεί να αναδείξει το κυβερνητικό έργο που υλοποιήθηκε μέσα σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες τους προηγούμενους επτά μήνες, όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά πηγές της Κουμουνδούρου.
Την ίδια στιγμή, στόχοι της καμπάνιας είναι:
• να προβάλει το πλεονέκτημα του ΣΥΡΙΖΑ που είναι η αποφασιστική διαπραγματευτική στάση, τόσο στο προηγούμενο διάστημα, όσο και στο μέλλον, στα διάφορα στάδια υλοποίησης της συμφωνίας.
• να αναδείξει τους άξονες του κυβερνητικού προγράμματος του ΣΥΡΙΖΑ και, κυρίως, την κεντρική αντίληψη που τους συνδέει, δηλαδή την σύγκρουση με τα μεγάλα συμφέροντα και την διαπλοκή, την στήριξη των πιο αδύναμων και την προώθηση ουσιαστικών θεσμικών αλλαγών για την διαφάνεια και την δημοκρατία.
Από την πλευρά της η ΝΔ έχει στοχεύσει στους ψηφοφόρους που βλέπουν με σκεπτικισμό την επιλογή Τσίπρα για εκλογές και ποντάρει στη σταθερότητα, την υπευθυνότητα, την εμπειρία, ενώ με την εικόνα πειραμάτων ή τζόγου εξηγεί πως δεν παίζει με την τύχη της χώρας.
Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες συνέχισαν στο ίδιο μοτίβο των προηγούμενων εκλογών με τον μικρό Αλέξη και τον Πάνο Καμμένο. Αυτή τη φορά ο μικρός έχει σπάσει το αριστερό του χέρι - σαφής υπαινιγμός για τη Λαϊκή Ενότητα - και ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ του λέει πως θα τον μάθει να γράφει το ίδιο και με το δεξί.
Το ΚΚΕ στο πρώτο του τηλεοπτικό spot χρησιμοποιεί τη φράση του Μενέλαου Λουντέμη: «Ειπώθηκαν ψέματα που ντράπηκαν και τα ίδια, μια και δεν ντρέπονταν τα στόματα που τα 'λεγαν». Αμέσως ακολουθούν αποσπάσματα από δηλώσεις των Γ. Παπανδρέου, Αντ. Σαμαρά, Αλέξη Τσίπρα αλλά και Π. Λαφαζάνη.
Το «Ποτάμι» διερωτάται εάν οι ψηφοφόροι θα επιλέξουν μεταξύ παιδιών του κομματικού σωλήνα ή των πολιτικών τζακιών, ενώ μεγάλο μέρος της διαφημιστικής του καμπάνιας θα δομηθεί επάνω στα πρόσωπα που θα προτείνει το κόμμα να παίξουν καθοριστικό ρόλο στην επόμενη κυβέρνηση.
Τα σποτ του ΣΥΡΙΖΑ
Τα σποτ της Νέας Δημοκρατίας
Τα σποτ του Ποταμιού
Το σποτ των Ανεξάρτητων Ελλήνων
Το σποτ του ΚΚΕ
Τα σποτ της Ενωσης Κεντρώων
πηγή
Δημοσίευση σχολίου