GuidePedia

0

Είναι δυνατόν ο καθένας να παριστάνει τον πρωθυπουργό και τον υπουργό σε αυτή τη χώρα; Δεν βλέπει κανείς σας πόσο πιο φτηνοί και απο τα λάχανα είναι; Δεν βλέπετε ότι επι τέσσερα χρόνια γυαλίζουν μόνο με τον μουδιασμένο τους τις πολυθρόνες των υπουργείων χωρίς να παράγουν έργο; Δεν βλέπετε ότι παρέδωσαν χωρίς δεύτερη σκέψη την εθνική κυριαρχία και δεν σέβονται το σύνταγμα; Κάγκελα έχουν βάλει έξω απο τη Βουλή, ότι πιο ρατσιστικό θα μπορούσαν να σκεφτούν για να σωθούν απο τα εγκλήματα που συνεχίζουν να κάνουν. Πώς ρε παιδιά βάλατε στο κοινοβούλιο ότι πιο άχρηστο και αντιπαραγωγικό υπάρχει στην Ελληνική κοινωνία; Μήπως δεν είναι αυτοί μλκες όπως τους λέτε αλλά είστε εσείς που τους βάλατε μέσα; Οι μισοί απο αυτούς δεν μπορούν να διαβάσουν ούτε εφημερίδα. Δεν το βλέπετε; Η Βουλή έχει γεμίσει με ανερμάτιστους και κακόηχους χλεχλέδες.
Το ΑΕΠ μειώνεται, η ύφεση αυξάνει ενώ οι βιομηχανίες που μπορούν να γίνουν παραγωγικές όπως η ΕΑΣ, η EAB, η ΕΛΒΟ και η ΛΑΡΚΟ κλείνουν ή πωλούνται η μία μετά την άλλη. Ανάπτυξη χωρίς βιομηχανίες δεν γίνεται και η Ελλάδα ξεπουλάει τις υποδομές της. Το βασικό πρόβλημα σε αυτές τις εταιρείες είναι η έλλειψη και ο σχεδιασμός νέων προιόντων, η έλλειψη εξειδικευμένου τεχνικού προσωπικού, η ανυπαρξία R&D, και η παρουσία στα γρανάζια τους αριθμού μη παραγωγικών στελεχών.
Πρόσφατα στα ΜΜΕ της διαπλοκής, που πυκνά-συχνά δημιουργούν μια χαρούμενη ατμόσφαιρα σωτηρίας και αναξιοπιστίας ή εξαφάνισης για όσους μπορούν να προσφέρουν (αναφέρομαι και σε μένα αυτή τη φορά) αναδείχτηκε σαν τεχνολογικό θέμα – και πράγματι σε αυτό έχουν δίκιο – η κατασκευή και λειτουργία ενός ηλεκτρικού λεωφορείου που φορτίζεται στο δρόμο χωρίς καλώδια, μέσω γραμμών μεταφοράς που είναι κάποια εκατοστά μέσα στο έδαφός του. Η ιδέα αυτή δεν είναι νέα αλλά στην Νότια Κορέα έγινε πράξη. Δέστε με προσοχή το video που ακολουθεί.

Λεωφορεία σαν αυτό έχουν αρχίσει να κατασκευάζοναι σε 2-3 χώρες της ΕΕ. Η αγορά συνεπώς είναι μεγάλη ενώ η αρχή μπορεί να εφαρμοστεί και σε ηλεκτρικά τραίνα και αλλού. Η ΕΛΒΟ έχει την εμπειρία να φτειάχνει απο χρόνια λεωφορεία και άλλα σχετικά.
Ένα τέτοιο project θα τις έδινε ζωή αλλά πώς να γίνει αυτό ευδιάκριτο, όταν στην ΕΛΒΟ διορίζονται άτομα χωρίς μεταπτυχιακό και στα ΕΑΣ γίνονται διευθυντές απόφοιτοι των σωμάτων ασφαλείας. Αυτά δεν είναι nomal και είναι αυτά που οδήγησαν και οδηγούν τη χώρα σε αποσύνθεση.
Είναι δυνατόν να δίνει η κυβέρνηση μισό εκατομμύριο ευρώ το χρόνο σε κάποιον Καψή για να στήσει ένα υφυπουργείο που δεν παράγει -  γιατί η ΝΕΡΙΤ μόνο προπαγάνδα παράγει και μάλιστα τριτοκοσμική – και όχι σε κάποιον που θα έστηνε ανάπτυξη.
Mε τον Χατζηδάκη και τον Χρυσοχοίδη θα γίνει ανάπτυξη; Ο μεν πρώτος μοιράζει τα λεφτά του ΕΣΠΑ σε μη παραγωγικά σχήματα και σε άχρηστους δρόμους με διόδια για να περνούν transit τα προιόντα της COSCO, o δε δεύτερος θα προσλάβει μετανάστες αντί Ελλήνων με χαμηλότερα προφανώς ημερομίσθια και με ηπιότερα εργατικά δικαιώματα στις εταιρείες του Εθνικού Εργολάβου και στις ΕΟΖ.
Είναι Εθνικό έγκλημα η εκποίηση υποδομών μεγάλων διαστάσεων π.χ. Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, ΔΕΚΟ, ΕΑΣ, ΕΛΒΟ κλπ. Μόνο πορομένοι, λαδωμένοι, Τουρκολάγνοι ή παραδομένοι θα έκαναν κάτι τέτοιο.
Αυτο το λεωφορείο της φωτογραφίας μπορούσε να φτειαχτεί στην ΕΛΒΟ και η εταιρεία να μη κλείσει. Και όποιος έχει αντίρρηση να μιλήσει σε εμένα όχι να γράψει γνώμες σε άλλα ιστολόγια που αναπαράγουν τις απόψεις μου και δεν μπορώ να απαντήσω. Εντάξει; Αυτά τα κόλπα η κυβέρνηση να τα χρησιμοποιεί σε αυτούς του επιπέδου της, δηλαδή της πίτσας και της φασολάδας…
Οι ηλεκτρικές μηχανές και οι ηλεκτρικές του μπαταρίες θα μπορούσαν να φτειάχνονται στα ΕΑΣ αντί να εισάγονται και αντί αυτά να κλείσουν ή αντί να αλλάξουν χέρια μετά απο εμφανώς προσχεδιασμένη επι χρόνια συνεχή απαξίωση και αντί πινακίου φακής.
Διόριζαν (και ακόμη διορίζουν) παντού καθαρίστριες και άσχετους ενώ έδιωχναν τους επιστήμονες που μορούσαν να αναπτύξουν ρεαλιστική και παραγωγική εφηρμοσμένη έρευνα, που να οδηγεί σε εξαγώγιμα προιόντα ή να αντικαθιστά εισαγόμενα.
Δεν ήθελαν να χρησιμοποιηθεί αυτή η έρευνα στη βιομηχανία, διότι στόχος και κρυφός στόχος ήταν πάντα η απαξίωση, το ξεπούλημα και η διάλυση της χώρας.
Το τελευταίο επίτευγμα της κυβέρνησης είναι οι επερχόμενοι αναπτυξιακοί πληστιριασμοί των εξοχικών κατοικιών ώστε να χτυπηθεί και ο εσωτερικός τουρισμός και οι δανειστές να πάρουν φιλέτα και να φανεί ότι προστατεύεται απο τη κυβέρνηση της Γκαγκαζιλάνδης η πρώτη κατοικία. Ο λαός στη κουταμάρα του
Τη δυνατότητα κατασκευής τέτοιων λεωφορείων στην Ελλάδα δεν την “είδε” κανένας στα ΜΜΕ. Λογικό και αναμενόμενο,  γιατί εγώ δεν είμαι ο καθένας ούτε κάνω προπαγάνδα ούτε τα παίρνω με δάνεια και διαφημίσεις απο τις τράπεζες ούτε είχα ποτέ μαγαζί με πίτσες πριν με κάνουν για την εξυπνάδα μου και τον υπάκουο χαρακτήρα μου “Πρωθυπουργό της πίτσας”. Και πίτσες να έκανα πάντως, θα τις έκανα καλύτερες απο αυτόν τον “Φακό Νυχτός” απο της Αμερικής το αλώνι που κράζει σαν τρομπόνι!
Στην Ελλάδα μόνο οι πρώην πιτσαδόροι και οι καθαριστές αποπάτων σαν τον ΓΑΠ έχουν μέλλον στην πολιτική και όχι μόνον. Ο π.Τούρκογλου τουλάχιστο έγινε υπουργός Εξωτερικών με την αξία του, έκανε τον νόμο περί ευθύνης υπουργών επι Σημίτη, που έπιασε τόπο. Αθώωσε τους ενόχους απο το 2003 και μετά για τα  επερχόμενα εγκλήματα, την ταχεία υπερχρέωση, τα CDS, το τραπεζομπούκωμα, την αέναη διατήρηση της χώρας σε καθεστώς χρεοκοπίας, τη γενοκτονία των Ελλήνων, την δορυφοροποίηση της χώρας στη Τουρκία, το μεταναστευτικό έγκλημα, την ολοκλήρωση  της καταστροφής των ναυπηγείων Σκαραμαγκά και την μπαχατσελοποίηση του πολιτεύματος. Φοβερός συνταγματολόγος και τραπεζοκρούστης ο πρώην Τούρκογλου. Στις ΗΠΑ οι εγκληματίες κυκλοφορούν με  θωρακισμένα αυτοκίνητα στην Ελλάδα άλλοι.
Στη συνέχεια, θα σας παρουσιάσω με όσο πιο απλό και ανώδυνο τρόπο μπορώ τα επιπλέον που χρειάζονται στην κατασκευή ενός τέτοιου λεωφορείου, στα οποία η ΕΛΒΟ σίγουρα θα μπορούσε τεχνολογικά να ανταπεξέλθει με μια μικρή αναδόμηση και μια σχετική επένδυση, που όμως θα έπιανε τόπο. Θα έβρισκε δουλειά και ο Εθνικός εργολάβος! Φερίτες απο τη Κίνα δεν θα χρειαζόντουσαν. Θα δούλευε και η Χαλυβουργική που διευθύνει ένας καθ. της “αρχαίας” μεταλλουργίας, για το “νέας” θέλει δρόμο…Θα δούλευε και η Αλουμίνα. Αλλά θέλουμε να φτειάχνουν οι Γερμανοί μαγνητικά αόρατα υποβρύχια με Ελληνικά υλικά και να τους κάνουμε περισσότερο ανταγωνιστικούς απο εμάς ενισχύοντας συνέχεια τη βιομηχανία τους με φτηνές πηγές υλικών.
Δεν σας βλέπω καλά Κώτσοι μου. Οι Γερμανοί θέλουν να κάνουν την Ελλάδα Κίνα με φτηνά μεροκάματα και τους Έλληνες να ζούν σαν τους μετανάστες στη χώρα τους. Δικαίωμα τους αλλά κάποιοι στην Ελλάδα δεν σταματούν να υπογράφουν (κατά τη γνώμη μου παράνομα και αντισυνταγματικά) και αυτό μας αφορά όλους.

Περιγραφή της κατασκευής του λεωφορείου


Το λεωφορείο σχεδιάστηκε στη Νότια Κορέα και η έρευνα στη βελτιστοποίηση του συνεχίζεται.  Το ΟΛΕV (On-line Electric Vehicle) αναπτύχθηκε απο την ΚΑIST σαν ένα νέο ηλεκτρικό όχημα μεταφοράς, του οποίου η βασική διαφορά με άλλα ηλεκτροδοτούμενα οχήματα π.χ. αυτοκίνητα και τραίνα οφείλεται στον τρόπο τροφοδότησης του με ηλεκτρική ενέργεια.
Πρόκειται για ένα σύστημα παράλληλων αγωγών που περνούν κάτω απο το έδαφος σε βάθος 20 περίπου εκατοστών και τα οποία μπορούν να μεταφέρουν 100 kW ισχύος μέσω ενός μαγνητικού κυκλώματος με φερίτη στο λεωφορείο (picup coil) για τη κίνησή του. Αν και η αρχική ιδέα είχε κυκλοφορήσει απο το 1970 το σύστημα της ΚΑIST έχει σχεδιαστεί νεότερα.
Στη φωτογραφία αριστερά φαίνεται η θέση των αγωγών στο έδαφος και η θέση του pickup coil στο κάτω μέρος του λεωφορείου.
Σημειώστε ότι με το τρόπο αυτό τροφοδοσίας το μέγεθος της μπαταρίας του οχήματος γίνεται πολύ μικρό ενώ αυτή αποκτά και περιορισμένη χρήση.
Το σύστημα μεταφοράς ισχύος (δεύτερη φωτογραφία) αποτελείται απο ένα αντιστοφέα που μετατρέπει τα συνήθη 60 Ηz των γραμμών παραγωγής με ένα inverter  σε 20 kHz στις υπόγειες γραμμές μεταφοράς. Η μαγνητική ροή που οφείλεται στο ρεύμα της τάξης των 200-300 Αmperes, που κυκλοφοράει στις γραμμές μεταφοράς (χωρίς γείωση γύρω τους) με τη βοήθεια ενός μαγνητικού device (pickup coil) δημιουργεί ένα ρεύμα ίδιας συχνότητας στην έξοδό του που με ένα σύστημα πυκνωτών και ενός regulator μετατρέπεται σε συνεχές και φυλάσσεται πρός κατανάλωση στη μπαταρία. Ολο το σύστημα ελέγχεται φυσικά από ένα control system.
Η σχεδίαση του συστήματος περιέχει κάποια μυστικά αλλά δεν είναι τρομακτικά και σίγουρα η Κορεάτικη σχεδίαση μπορεί να διαφοροποιηθεί ή να γίνει καλύτερη σε πολλά θέματα, όπως στο θέμα της ηλεκτρομαγνητικής ρύπανσης για το οποίο οι Κορεάτες κάνουν μια αξιοσημείωτη προσπάθεια.
¨Οπως βλέπετε μέχρι στιγμής το κατασκευαστικό πρόβλημα δεν θα ήταν κάτι σημαντικό για την ΕΛΒΟ αν είχε την  κατάλληλη βοήθεια και αν οι ¨Ηλιοι του Μεσονυκτίου που ξέφυγαν σαν τις πορδές απο τα αλώνια των HΠΑ έδιναν σε ένα team απο μηχανικούς τα 500 εκ. ευρώ το χρόνο που διαθέτουν για την επαναλειτουργία της ΝΕΡΙΤ (περιμένω κάποιο να κάνει επερώτηση για το κόστος της όλης προσπάθειας στη Βουλή των &’$%&$’&%$).
Ξέρετε πόσα θα έκανε ένα team απο μηχανικούς για την ανάπτυξη και τη δημιουργία νέων προιόντων στην ΕΛΒΟ και την ΕΑΣ και τη ΛΑΡΚΟ με αυτά τα χρήματα;
Αντί σωστών επιλογών παντού προσελάμβαναν άχρηστους και καθαρίστριες και κατέστρεψαν και το Δημόσιο και τις ΔΕΚΟ. Ακόμη και τώρα οργανογράμματα δεν υπάρχουν. Άρα ελπίαδα δεν υπάρχει.
Στο ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος ακουγόταν κάποτε ότι χρειαζόταν να προσληφθεί ένας θυρωρός και επειδή είχαν μαζευτεί πάρα πολλοί ήταν αδύνατο να τον προσλάβουν. Έτσι έκαναν μια ακόμη είσοδο, που πλέον δεν λειτουργεί…
Ενδιαφέρον έχει να δείτε και τον τρόπο κατασκευής του pickup-coil. Έχει γίνει δουλειά από τους Κορεάτες αλλά όλα αντιγράφονται και όλα μπορούν να σχεδιασθούν καλύτερα. Δεν μπορεί κανείς να βγάλει νέα προιόντα στην αγορά με Κορεάτικες πατέντες…

¨Οπως θα παρατηρήσετε, υπάρχουν δύο τρόποι σύξευξης και μεταφοράς της ενέργειας στα pickup coilς του λεωφορείου. Στον τρόπο (1) έχουμε δύο αγωγούς στο δρόμο ενώ στον τρόπο (2) έχουμε τέσσερις αγωγούς. Σε κάθε περιπτωση η γεωμετρία των picκup coilς είναι διαφορετική. Η επιλογή τους είναι ένα θέμα που δεν θα το συζητήσω.
Γενικά δεν είναι δύσκολο να σχεδιαστούν και να κατασκευαστούν. Χρειάζεται όμως θέληση, δουλειά και οργανόγραμμα.
Αυτό θα ήταν ένα project που θα έδινε ζωή στην ΕΛΒΟ αλλά και σε άλλες βιομηχανίες που ο Ήλιος του Μεσονυχτίου θέλει να ξεπουλήσει. Για τις άλλες εταιρείες θα είχα άλλα projects, όπως και για την ΕΛΒΟ. Ένα δεν αρκεί.

Αντί επιλόγου

Μάθετε να ξεχωρίζετε τους ανέντιμους απο τους έντιμους, τους τεμπέληδες απο τους εργατικούς και τους φαφλατάδες απο τους σοβαρούς. Μη δίνετε χρόνο σε ότι δεν αξίζει. Να επιλέγετε και να προωθείτε το καλύτερο χωρίς εξαιρέσεις. Να θυμάστε επίσης ότι τα λόγια δεν έχουν αξία. Μόνο οι υπογραφές και οι πράξεις μετράνε.
Tα άρθρα σαν αυτό πρέπει να αναδημοσιεύονται για να φανεί το τί λείπει απο τη χώρα και το τί δεν έγινε τόσα χρόνια. Και είναι άπειρα που δεν έχουν γίνει. Και είναι τρισεκατομμύρα αυτά που έχουν φαγωθεί και για τα οπoία η Ελληνική δικαιoσύνη δεν έχει τιμωρήσει κανένα.
Δεν μπορεί η απονομή της δικαιοσύνης να κλείνει τετραετίες και να μην απονέμεται ή για να μη απονέμεται. Οι Έλληνες δικαστές  πληρώνονται πολύ ακριβά και δεν παράγουν έργο. Πσιτεύετε ότι μόνο ένα παραδικαστικό κύκλωμα υπήρξε; Εγώ όχι.
Για άρθρα που γράφω εγώ, μη ρωτάτε άλλους. Εκ των υστέρων όλοι είναι προφήτες όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά παντού. Στην Ελλάδα, πολλές φορές τις καίνε τις ιδέες όταν δεν μπορούν να τις αντιγράψουν.
πηγή

Δημοσίευση σχολίου

 
Top