GuidePedia

0
Περάσαμε τον ιό του «λαμόγιου» και στους Κινέζους
Δεν παιζόμαστε. «Δεν υπάρχει» που λένε και... όσοι παίζουν την ελληνική γλώσσα στα δάχτυλα.


Άρχισαν και οι Κινέζοι της COSCO –που μπορούν άνετα με τη ρευστότητα που έχουν να αγοράσουν όλες τις ελληνικές τράπεζες για να μην σας πως και ολόκληρη την Ελλάδα- τα τερτίπια των Ελλήνων εργοδοτών: πληρώνουν πλέον με 1-2 μήνες καθυστέρηση, βγάζουν επιταγές 6μηνες και 8μηνες σε προμηθευτές και γενικά ακολουθούν πια το μοναδικό νόμο που επικρατεί σήμερα στην ελληνική αγορά: καλύτερα να χρωστάς παρά να σου χρωστάνε.
Δεν παιζόμαστε, που λέμε. Ήρθαν εδώ τα κινεζάκια με τη μαοϊκή αθωότητά τους και ξαφνικά ανακάλυψαν το μέγιστο μπουρδέλο: όπου δεν πληρώνει κανείς κανέναν για τη δουλειά του ή τα προϊόντα του, ή πληρώνει όποτε γουστάρει λέγοντας και από πάνω «αν θέλεις, αν δεν θέλεις φύγε, γιατί περιμένουν ουρά οι άλλοι».
Και σου λέει μετά ο Κινέζος, εγώ μαλάκας είμαι να πληρώνω στην ώρα μου και κανονικά αφού μπορώ και εγώ να παίζω με τους ελληνικούς κανόνες;
Η πληροφορία δεν είναι «αρβύλα», μου την είπε σήμερα το πρωί διευθυντής μεγάλης ελληνικής τράπεζας.
Αθάνατη Ελλάδα με τα ωραία σου. Στο παρελθόν διδάξαμε πολιτισμό και δημοκρατία στον κόσμο. Τώρα διδάσκουμε λαμογιές και «παπατζιλίκια». Μη μου πείτε ότι δεν προοδεύουμε.
 πηγή

Δημοσίευση σχολίου

 
Top