GuidePedia

0
Νέες «φωτιές» στο μέτωπο του πολυσυζητημένου διαγωνισμού για τις 24 επιδοτούμενες άγονες αεροπορικές γραμμές, ο οποίος είχε ματαιωθεί λίγο πριν από τις εκλογές και επαναπροκηρύχθηκε μόλις πρόσφατα, ανάβουν οι χειρισμοί της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ). Η νέα διαγωνιστική διαδικασία για τα επιδοτούμενα _ με περίπου 35 εκατ. ευρώ τον χρόνο _ δρομολόγια.....
προβλέπεται να ολοκληρωθεί εντός του ερχόμενου Φεβρουαρίου, ενώ ο ανάδοχος ή οι ανάδοχοι θα αρχίσουν δρομολόγια προς τις άγονες γραμμές την 1η Απριλίου 2010. Υπενθυμίζεται ότι μέχρι το τέλος Νοεμβρίου το σύνολο των δρομολογίων θα εκτελεί η Olympic Air χωρίς οποιοδήποτε οικονομικό αντιστάθμισμα. Μάλιστα, στη σχετική απόφαση του πρώην υπουργού Μεταφορών υπήρχε πρόβλεψη το καθεστώς αυτό να συνεχιστεί και τον Δεκέμβριο. Ωστόσο, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) προχώρησε σε μίνι-κλειστή διαβούλευση με σκοπό την αναδιανομή των 24 δρομολογίων μεταξύ των ενδιαφερομένων αεροπορικών εταιρειών για το διάστημα από 1-12-2009 μέχρι την 4η Μαρτίου 2010. Η διαβούλευση αυτή παρ' ότι αφορούσε ένα ποσό περίπου 12 εκατ. ευρώ (για το διάστημα Δεκεμβρίου 2009 - Μαρτίου 2010) δεν έγινε με διεθνή διαγωνισμό, όπως προβλέπουν οι κοινοτικοί κανόνες (δεδομένου ότι οι γραμμές επιδοτούνται με κοινοτικά κονδύλια). Έγινε μόνο με τους ενδιαφερομένους του προηγούμενου διαγωνισμού που ματαιώθηκε, οι οποίοι ωστόσο δεν είχαν αξιολογηθεί _ τουλάχιστον επισήμως _ επειδή ακριβώς ο διαγωνισμός ματαιώθηκε. Από την προηγούμενη κυβέρνηση Μέσω της κλειστής διαβούλευσης, η διοίκηση της ΥΠΑ (έχει διοριστεί από την προηγούμενη κυβέρνηση) αποφάσισε να αναθέσει προσωρινά (από 1-11-2009 έως 31-3-2010) στην Athens Airways την εκτέλεση 10 δρομολογίων των άγονων γραμμών και στην Sky Express άλλων 5 δρομολογίων. Για τα υπόλοιπα 9 δρομολόγια, για τα οποία δεν υπήρξε ανάδοχος, η διαδικασία θα επαναληφθεί την ερχόμενη Δευτέρα. Για την ίδια ημέρα έχει προαναγγείλει συνέντευξη Τύπου ο πρόεδρος του ομίλου Marfin Investment Group (MIG) κ. Ανδρέας Βγενόπουλος, με θέμα: «Τα όρια επιχειρηματικότητας - εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και η διαχρονική ανεπάρκεια του κράτους». Όπως προαναγγέλλεται, θα αναφερθεί στην «ανεπάρκεια του Τομέα Μεταφορών του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων».

Δημοσίευση σχολίου

 
Top