GuidePedia

0


Μη επανδρωμένο αεροσκάφος πολλαπλών ρόλων – υβριδικής τεχνολογίας MA-MHU 38/640C, “AETHER”. Προϊόν συνεργασίας της MILTECH Hellas AE και της AVIATEC, στο πλαίσιο της οποίας ομάδα Ελλήνων μηχανικών, προερχόμενοι από τις τάξεις της Πολεμικής Αεροπορίας, ξεκίνησαν τη σχεδίαση και ανάπτυξη του, πολλαπλών ρόλων – υβριδικής τεχνολογίας, μη επανδρωμένου αεροσκάφος MA-MHU 38/640C “AETHER”, πρωτότυπο του οποίου παρουσιάζουν στην DEFEA 2023.

Οι ιδιωτικές εταιρίες του χώρου της αμυντικής βιομηχανίας κάνουν θαύματα και μάλιστα με δικά τους χρήματα… Μετά τις επιτυχίες των UCANDRONE και SAS Technology στον τομέα των μη επανδρωμένων αεροχημάτων, με συγκεκριμένα προϊόντα… που πετάνε, φέρνοντας μετρήσιμα επιχειρησιακά αποτελέσματα, έρχεται να προστεθεί άλλο ένα προϊόν εξαιρετικού ενδιαφέροντος από την MILTECH Hellas SA. Τελικά, θα ασχοληθεί η χώρα, σε πολιτικό και στρατιωτικό επίπεδο, μαζί τους ή θα παραμείνει εθισμένος -καλύτερος- πελάτης της διεθνούς αμυντικής βιομηχανίας;

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο πρωτοποριακός σχεδιασμός “κλινόντων στροφείων” (Tilt Rotor) σε συνδυασμό με ισχυρό σύστημα παροχής ηλεκτρικής ισχύος, συνδυάζει τα περισσότερα πλεονεκτήματα ενός αεροσκάφους με σταθερά φτερά και ενός ελικοπτέρου, ενώ ταυτόχρονα η έξυπνη διαμόρφωση ωφέλιμου φορτίου με υπερσύγχρονους αισθητήρες επιτρέπει την κάλυψη πολλαπλών αποστολών. Τα κύρια χαρακτηριστικά του συστήματος είναι:

• Μονάδα παροχής ηλεκτρικής ισχύος, συνδυασμός ξηρών στοιχείων και κυψελών υδρογόνου (Η2), ικανή να προσφέρει αυτονομία πτήσης από δύο έως και έξι ώρες ανάλογα με τη διαμόρφωση.

• Πτητικά χαρακτηριστικά κάθετης απογείωσης – προσγείωσης και μετάβασης σε πτήση αεροσκάφους (Hover to Airplane Mode) για δυνατότητα αξιοποίησης τόσο για χερσαίες όσο και για θαλάσσιες επιχειρήσεις προσφέροντας την ελάχιστη δυνατή θερμική (IR) και ακουστική υπογραφή.

• Αρθρωτός χώρος ωφέλιμου φορτίου για εύκολη εναλλαγή και εκμετάλλευση διαφορετικών φορτίων ανάλογα με την αποστολή (για στρατιωτικές ή μη στρατιωτικές δραστηριότητες).

• Εξοπλισμό αποστολής MLT-GBL-640C που περιλαμβάνει κάμερες υψηλής ανάλυσης ημέρας και νύχτας (EO-IR), που ενσωματώνουν θερμικούς αισθητήρες (IR camera) ψυχόμενης τεχνολογίας, κάμερα ημέρας (DAY camera) Full HD (ανάλυση 1920×1080 εικονοστοιχεία – pixels) και αποστασιόμετρο laser (LRF), για ανίχνευση, αναγνώριση, και παρακολούθηση στόχων από αποστάσεις μεγαλύτερες των 15 Km (NATO 2,3×2,3).

• Επίγειος σταθμός ελέγχου με δυνατότητες συντονισμού μεμονωμένων ή πολλαπλών UAV’s (swarming), εκτέλεσης δυναμικών και σύνθετων αποστολών, απλοποιημένων φιλικών στο χρήστη λειτουργιών BVLOS (Beyond Visual Line of Sight – Πέραν της οπτικής επαφής).
Για την σχεδίαση και ανάπτυξη του συστήματος, ελήφθησαν υπόψη οι κατευθυντήριες οδηγίες της Εθνικής Στρατιωτικής Αρχής Αξιοπλοΐας του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

πηγή


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

 
Top