Η απόλυτη καπηλεία της ελληνικής Ιστορίας συμβαίνει στην Τουρκία. Όντας απόγονοι των Ούννων της στέπας (κυριολεκτικά, χωρίς ίχνος «ρατσιστικής» πρόθεσης), μη έχοντας κάτι ανάλογο να επιδείξουν, προβάλουν τα αρχαία ελληνικά των ελληνικών ακτών της Μικράς Ασίας, από τη δεύτερη χιλιετία π.Χ., εκμεταλλευόμενοι, με τον πιο άθλιο τρόπο, την ελληνική κληρονομιά, χάρη στην οποία εκατομμύρια τουριστών συρρέουν κάθε χρόνο στην Τουρκία και της αφήνουν πολύτιμο συνάλλαγμα.
Του ΠΑΝΤΕΛΗ ΚΑΡΥΚΑ
Στην κατηγορία των ελεεινών προπαγανδιστών ανήκει, από ότι φαίνεται και η Τουρκάλα δημοσιογράφος Σιμπέλ Χουρτάς, η οποία, ούτε λίγο ούτε πολύ, αποφάσισε να ασχοληθεί με την αρχαία Μίλητο, παραλείποντας τη μικρή λεπτομέρεια, ότι η Μίλητος ήταν ελληνική και μάλιστα η μεγαλύτερη και ισχυρότερη πόλη της αρχαίας ελληνικής Ιωνίας, μέχρι την άλωση της από τους Πέρσες.
Η δε Μίλητος δεν είναι απλώς μια αρχαία ελληνική πόλη. Είναι μια πανάρχαια ελληνική πόλη, η οποία αναφέρεται, ως «Μιλαβάντα», σε επιστολή Χετταίου ηγεμόνα προς τον ηγεμόνα των «Αχιγιάβα» (Αχαιών) «Αταρισίγια» (Ατρέα;), τον 13ο, τουλάχιστον, αι. π.Χ. Στην επιστολή αυτή ο Χετταίος ηγεμόνας παραδέχεται ότι η Μίλητος ήταν υπό τη διοίκηση του ηγεμόνα των Αχαιών, από τότε και αναφέρεται σε ένα επεισόδιο που είχε διαταράξει τις σχέσεις των δύο τότε αυτοκρατοριών.
Η Μίλητος υπήρξε το κέντρο των Ιώνων και από εκεί ξεκίνησε η Ιωνική Επανάσταση κατά των Περσών, το 499-493 π.Χ. με τους Αθηναίους και τους Ερετριείς να αποστέλλουν βοήθεια. Όταν δε οι Πέρσες κυρίευσαν και ισοπέδωσαν τη Μίλητο, την τελευταία πόλη που τους αντιστεκόταν, στην Αθήνα, την Ιωνική μητρόπολη, κηρύχτηκε πένθος και ο τραγικός Φρύνιχος παρουσίασε την τραγωδία «Μιλήτου Άλωσις».
Η Τουρκάλα δημοσιογράφος όμως, σε άρθρο της στο «al Monitor», τα ξεχνά όλα αυτά. Αναφέρεται εκτεταμένα στον ναό του Απόλλωνα στη Μίλητο, ή κατ’ αυτήν, στην αιγιακή τουρκική επαρχία Ντιντίμ, τα αρχαία ελληνικά Δίδυμα, όπου υπήρχε μαντείο του Απόλλωνα από τον 7ο αι. π.Χ. τουλάχιστον.
Η Χουρτάς αναφέρεται, αορίστως, σε κάποιον Ιωνικό πολιτισμό, αγνώστων λοιπών στοιχείων, που υπήρξε εκεί, ο οποίος προφανώς φύτρωσε, εντελώς ξαφνικά. Αν και αναφέρει όλους τους θεούς των αρχαίων Ελλήνων, εξακολουθεί να αναφέρει πουθενά ποιοι, τέλος πάντως, λάτρευαν αυτούς τους θεούς. Αν και αναφέρεται στον Αλέξανδρο τον Μέγα επίσης και αυτός δεν έχει, κατ’ αυτήν, καμία εθνικότητα.
Η τουρκική προπαγάνδα οργιάζει σε κάθε επίπεδο, ακόμα και στο πολιτιστικό. Και όχι μόνο οργιάζει, αλλά και θριαμβεύει, ελλείψει οποιασδήποτε ελληνικής αντίδρασης, γενικώς… και δυστυχώς. Θα στείλει κάποιος εγνωσμένης επιστημονικής αξίας Έλληνας καθηγητής απάντηση στο ψευδές και παραπλανητικό άρθρο της Τουρκάλας δημοσιογράφου;
πηγή
Δημοσίευση σχολίου