ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΜΑΡΔΑΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΙΣΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΦΟΡΟΥ, ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ... ΠΑΠΑΓΑΛΩΝ ΤΩΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ
Πολλαπλά θα είναι τα οφέλη για την κυβέρνηση, αλλά και τους πολίτες, αν τελικά γίνει πράξη η δέσμευση του κ. Δημήτρη Μάρδα, για την άμεση κατάργηση της εξίσωσης του ειδικού φόρου στο πετρέλαιο θέρμανσης και κίνησης.
Στο παρελθόν δεν ήταν λίγες οι καταγγελίες που μιλούσαν για... αβάντα των μνημονιακών κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και της Νέας Δημοκρατίας προς εκείνο το κομμάτι του εφοπλιστικού κλάδου, που ήταν και το απόλυτα ευνοημένο από τις αποφάσεις για την αύξηση του φόρου στο πετρέλαιο θέρμανσης. Μια απόφαση που στοίχισε ακόμα και ανθρώπινες ζωές στην πατρίδα μας, αφού αρκετοί συνάνθρωποί μας, «έσβησαν» αναζητώντας άλλους τρόπους για να ζεσταθούν, μη έχοντας τη δυνατότητα να αγοράσουν το πανάκριβο πετρέλαιο θέρμανσης.
Η υπερφορολόγηση όλων των ειδών πετρελαίου, πλην εκείνου που χρησιμοποιείται για τις ανάγκες της ναυτιλίας, αποτέλεσε ένα ακόμη δώρο των κυβερνήσεων Παπανδρέου, Σαμαρά και Βενιζέλου προς τους εφοπλιστές, στο πλαίσιο των προνομίων και των φοροαπαλλαγών που προκλητικά εξακολουθούν να απολαμβάνουν την ώρα που η ελληνική κοινωνία στενάζει και δεν αντέχει να σηκώσει στις πλάτες της ένα τρίτο μνημόνιο.
Ακόμα και όταν σε γνώση των κυβερνώντων και των ελεγκτικών αρχών και μηχανισμών βρίσκονταν στοιχεία για... άδειασμα εφοπλιστικού πετρελαίου σε βυτία κίνησης ή θέρμανσης, Σαμαράς και Βενιζέλος αρνούνταν να κάνουν δεκτό το αυτονόητο και να καταργήσουν τη φοροαπαλλαγή στο πετρέλαιο της ναυτιλίας, ώστε αυτό να μην βαφτίζεται σε μια... νύχτα κίνησης ή θέρμανσης και να μην καρπώνονταν οι εφοπλιστές που έκαναν τις σχετικές «μπίζνες» τη διαφορά στις τιμές.
Πρόθυμοι... εφοπλιστές, ορισμένοι εκ των οποίων έχουν φτάσει σήμερα στο σημείο να επιχειρούν και την επιβολή των δικών τους θέσεων, μέσα από επικοινωνιακούς ή και διαπροσωπικούς μηχανισμούς άσκησης επιρροής στις προηγούμενες κυβερνήσεις. Αρκετοί, φρόντιζαν να παίζουν συχνά το... παιχνίδι της μεταπώλησης τάνκερ, φορτωμένων με πετρέλαιο ναυτιλίας από το Ιράν ή τα λιμάνια της Τουρκίας και της Λιβύης που ελέγχονται από κυκλώματα φιλικά προσκείμενα ακόμα και σε εξτρεμιστικές ομάδες τζιχαντιστών.
Όλα αυτά συνέβαιναν και εξακολουθούν και σήμερα να συμβαίνουν, σύμφωνα με αξιωματικούς και της ΕΛ.ΑΣ., κάτω από τη... μύτη της κυβέρνησης, με τους ελεγκτικούς μηχανισμούς να ζητούν μεγαλύτερη ενίσχυση στα κλιμάκια που πραγματοποιούν τους ελέγχους σε στεριά και θάλασσα, αφού το μεγάλο κόλπο παίζεται με τα μη ποντοπόρα πλοία που δεν έχουν περιορισμό στην ποσότητα των καυσίμων που μπορούν να πάρουν. Έτσι, σύμφωνα με όσα είχε δηλώσει στο παρελθόν ανώτερος αξιωματικός της Ελληνικής Αστυνομίας, τα πλοία αυτά παραγγέλουν έως και πέντε φορές πάνω από το όριό τους, πετρέλαιο ναυτιλίας και στη συνέχεια το μεταφέρουν σε αποθήκες στη στεριά, όπου εκεί, μέσω χημικής διεργασίας, το πετρέλαιο αυτό μετατρέπεται σε πετρέλαιο κίνησης ή θέρμανσης και προωθείται στα πρατήρια βενζίνης για να βγει στην αγορά.
πηγή
Δημοσίευση σχολίου
Click to see the code!
To insert emoticon you must added at least one space before the code.