Κατασκευή άποψης υπό (τεχνητήν) σκιάν
Όσοι νομίζουν πως βομβαρδισμοί διεξάγονται μόνο στη Συρία είναι γελασμένοι.
Δεχόμαστε κι εμείς ανελέητο βομβαρδισμό.
Προχθές μιλούσαμε για τις “βόμβες αισιοδοξίας”.
Είναι τόσες, ώστε έχει καλυφθεί ο ουρανός απ’ αυτές, σαν τα βέλη του Ξέρξη.
“Δεν πειράζει, θα πολεμήσουμε υπό σκιάν” ήταν η τότε απάντηση σ’ εκεινον τον βομβαρδιμό.
Τώρα, μάλλον βρήκαμε ευκαιρία λόγω σκιάς και απλώς απολαμβάνουμε την τεχνητή δροσούλα.
Δεν ξέρουμε πότε θα τελειώσει αυτό το αστείο, αλλά η αλήθεια είναι πως μάλλον το είχαμε ανάγκη μετά από τρία χρόνια μαυρίλας.
“Όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε” που ‘λεγε και η διαφήμιση.Δεν μείναμε όμως μόνο στον βομβαρδισμό αισιοδοξίας.
Άρχισαν να πέφτουν και “βόμβες άποψης”.
Τι ‘ν’ τούτο;
Άρχισαν να βγαίνουν πάλι απίστευτες δημοσκοπήσεις.
Γιατί βέβαια αυτές χρειάζονται για να επιβεβαιώνουν τα αποτελέσματα της προηγούμενης επίθεσης.
“Αφού αισιοδοξούμε, δε θα αλλάζαμε και άποψη;”
Λογικό…Σκάσανε μύτη λοιπόν δημοσκοπήσεις από όλη τη λέρα.
Η Ζούγκλα του Μάκη, η χρυσαυγοφυλλάδα του Θέμου και ο κακέκΤυπος της Κυριακής, πέρα απ’ το ότι προσπαθούν να μας πείσουν ότι είμαστε ευχαριστημένοι από τη ΝΔ και πως την ψηφίζουμε με χέρια και πόδια, ενώ οι άλλοι που “εμμένουν στα στείρα όχι” καταποντίζονται, βγάζουν και άλλα… αντικειμενικά πορίσματα.
Βγήκε λοιπόν ότι το 51% των ερωτηθέντων συμφωνεί με το άνοιγμα των μαγαζιών τις Κυριακές.
Προσωπικά, με όσους έχω μιλήσει, είτε καταστηματάρχες είτε απλούς πελάτες, δεν έχω βρει ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ να συμφωνεί με αυτό το μέτρο.
Και σας παρακαλώ να αναζητήσετε στον φιλικό και επαγγελματικό σας κύκλο έστω κι έναν που να συμφωνεί.
Ο ευρών αμειφθήσεται…
Αυτό το αστείο και κατευθυνόμενο εύρημα της δημοσκόπησης αποδεικνύει γι’ άλλη μια φορά την απάτη, την οποία αποτελεί ένας ολόκληρος κλάδος.
Και αυτή μου η γενίκευση νομίζω πως είναι απολύτως δίκαιη.
Όλες οι εταιρείες δημοσκοπήσεων είναι κοινοί απατεώνες που κοροϊδεύουν τον κόσμο και λειτουργούν -όχι ως αποτυπωτές αλλά- ως διαμορφωτές κλίματος από την εξουσία.
Κατά παραγγελία οι έρευνες, κατά παραγγελία και τα αποτελέσματα.
Διότι όταν κάποιος θέλει να σε πείσει ότι πρέπει να αποδεχθείς κάτι και ότι είναι το σωστό, τότε το πρώτο για το οποίο πρέπει να σε πείσει είναι πως το θέλουν και οι περισσότεροι.
Έτσι, επιτυγχάνονται οι εξής στόχοι:
- Από εσωτερική ανάγκη για να είμαστε με τους πολλούς, αλλάζουμε σιγά-σιγά γνώμη.
- Η άλλη άποψη δε μας σοκάρει και δε μας φαίνεται αδιανόητη, αφού πρόκειται για την κοινή γνώμη.
- Τελικα αρχίζουμε να αναμασούμε σαν δικές μας απόψεις τα δημοσκοπικά ευρήματα.
- Ακόμη κι αν επιμείνουμε στην άποψή μας, αντιλαμβανόμαστε ότι δεν έχει νόημα να αντιδράσουμε σε κάτι στο οποίο οι πολλοί συμφωνούν.
πηγή
Δημοσίευση σχολίου