GuidePedia

0

Κύριε Πρωθυπουργέ, είμαι μεγαλύτερός σας σε ηλικία. Αναγκάζομαι δυστυχώς μετά από τόσα χρόνια ζωής, να αναφερθώ για πρώτη φορά με ανοικτή επιστολή μου, στον Πρωθυπουργό της Πατρίδος μου. Γεννήθηκα στην Αθήνα, μεγάλωσα και σπούδασα στα Ελληνικά Σχολεία και Πανεπιστήμια. Υπηρέτησα την Πατρίδα μου ως απλός στρατιώτης. Την επαγγελματική μου καριέρα επίσης την έκανα στην Ελλάδα. Τις αποταμιεύσεις από το επάγγελμά μου δεν τις έβγαλα στο εξωτερικό. Εμπιστεύτηκα το Ελληνικό Δημόσιο.
Και τις τοποθέτησα όχι σαν επενδυτής αλλά ως καταθέτης-αποταμιευτής σε Ομόλογα Ελληνικού Δημοσίου, μέσω των Ελληνικών Τραπεζών οι οποίες και με ενεθάρρυναν προς τούτο.
Ποτέ οι Τράπεζες δεν με ενημέρωσαν, όπως όφειλαν, ότι πρόκειται οι αποταμιεύσεις μου να κουρευτούν και να εξανεμιστούν. Δυστυχώς η Πατρίδα μου, φερόμενη ανήθικα με έκλεψε και με πρόδωσε βάναυσα επί της Πρωθυπουργίας σας. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα σήμερα, χωρίς να έχω καμία ευθύνη, να έχουν εξανεμιστεί οι οικονομίες μου και να μην μπορώ να αντεπεξέλθω στις βασικές οικογενειακές μου υποχρεώσεις. Είναι σαν να πέρασε ένα τσουνάμι και να σάρωσε, ό,τι με κόπο και με ιδρώτα είχα δημιουργήσει στη ζωή μου.
Όταν αναλάβατε την Πρωθυπουργία της Χώρας μας, δηλώσατε ότι «δεν είμαι Πολιτικός, αλλά έχω ασκήσει οικονομική πολιτική τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη». Η δήλωσή σας αυτή μας έδωσε μια ελπίδα. Όμως μετά την ολοκλήρωση του PSI στο μήνυμά σας, μεταξύ των άλλων αναφέρετε «…διότι γνωρίζουμε ότι επενδυτές και αποταμιευτές, μεταξύ των οποίων και χιλιάδες απλοί πολίτες αυτής της χώρας, υπέστησαν σημαντικές περιουσιακές απώλειες».
Γιατί κύριε Πρωθυπουργέ δεν προστατέψατε, όπως οφείλατε, τους απλούς Έλληνες πολίτες, οι οποίοι εμπιστεύτηκαν την Πατρίδα τους και δεν έβγαλαν τις αποταμιεύσεις τους στο εξωτερικό, αλλά ομολογείτε κυνικά ότι καταστρέψατε χιλιάδες απλούς πολίτες;
Οι Έλληνες αυτοί πολίτες (φυσικά πρόσωπα), γνωρίζετε κύριε Πρωθυπουργέ ότι είναι πάνω από 15.000 οικογένειες, οι οποίες σήμερα βρίσκονται σε ομηρία, περνούν έναν Γολγοθά και οδηγούνται στην καταστροφή; Μπορούσατε κύριε Πρωθυπουργέ να έχετε μεριμνήσει ώστε να μην καταστραφούν αυτές οι οικογένειες οι οποίες δεν διέπραξαν κανένα έγκλημα. Αντίθετα μάλιστα τις αποταμιεύσεις αυτές των Ελλήνων πολιτών οι οποίες ανέρχονται σε πάνω από 2 δις ευρώ, ήδη τις χρησιμοποιεί η Πατρίδα μας για περισσότερα από 3 χρόνια μέχρι σήμερα.
Ο κ. Βενιζέλος πριν από το PSI ανέφερε μέσα στη Βουλή των Ελλήνων ότι τα φυσικά πρόσωπα θα καλυφθούν απολύτως. Μετά όμως ο κ. Βενιζέλος σιώπησε, επειδή ο κ. Γιούνκερ είπε ότι τα φυσικά πρόσωπα δεν θα καλυφθούν ούτε άμεσα ούτε έμμεσα.
Εμείς οι Έλληνες αποταμιευτές έχουμε Πρωθυπουργό εσάς και όχι τον κ. Γιούνκερ.
Εσείς κύριε Πρωθυπουργέ που έχετε δηλώσει σε μήνυμά σας, ότι «στο μεγαλύτερο μέρος της επαγγελματικής μου δραστηριότητας έχω ασκήσει οικονομική πολιτική» έχετε τη δυνατότητα, την εμπειρία και τις γνώσεις να δώσετε άμεσα λύση στη μεγάλη ταλαιπωρία που περνούν σήμερα οι 15.000 παραπάνω οικογένειες.
Κύριε Πρωθυπουργέ, δεν ζητούμε ελεημοσύνη, ζητούμε όμως να συμβάλετε ως Πρωθυπουργός της Χώρας ώστε να επιστραφούν στο ακέραιο ό,τι πληρώσαμε ο καθένας μας στις Τράπεζες για την αγορά των Ομολόγων Ελληνικού Δημοσίου. Σε διαφορετική περίπτωση κύριε Πρωθυπουργέ θα μείνετε στην Ιστορία της Ελλάδος ως ο Πρωθυπουργός που κατέστρεψε πάνω από 15.000 οικογένειες.
Με τιμή
Ένας Έλληνας Πολίτης, που η Πατρίδα του έκλεψε την περιουσία

πηγή

Δημοσίευση σχολίου

 
Top