GuidePedia

0
Αυτή η φράση αποτυπώνει απόλυτα τον στόχο (και την αγωνία) του πρωθυπουργού και των συνεργατών του στη Ρηγίλλης και στο Μέγαρο Μαξίμου. Οι... παπαγάλοι αλλά και η προσπάθεια για πόλωση του κλίματος, που καταβάλλει ο κ. Καραμανλής, δεν έχουν αποδώσει -σύμφωνα και με τις μυστικές δημοσκοπήσεις της κυβέρνησης- τα αναμενόμενα και η συσπείρωση των ψηφοφόρων της ΝΔ παραμένει κοντά στο 60%, ποσοστό πρωτοφανές -σε προεκλογική περίοδο- για το κυβερνών κόμμα. Παράλληλα, σύμφωνα με τις ίδιες έρευνες, οι «γαλάζιες ρωγμές» εστιάζονται:
Σε γεωγραφικό επίπεδο. Στη Θεσσαλονίκη (ειδικά στην Β περιφέρεια) η άνοδος των ποσοστών του ΛΑΟΣ είναι σημαντική και σύμφωνα με τις αναλύσεις τοπικών παραγόντων της ΝΔ, είναι πιθανόν να φτάσει και σε διψήφια ποσοστά. Στην Κρήτη τα προβλήματα για το κυβερνών κόμμα είναι ακόμη πιο έντονα λόγω των ανεκπλήρωτων υποσχέσεων που έχουν δοθεί στους αγρότες, ενώ και στην Πελοπόννησο τα ποσοστά της ΝΔ παρουσιάζουν σημαντική κάμψη.Σε κοινωνικό επίπεδο. Κοινωνικές ομάδες που στήριξαν και το 2004 και το 2007 τη ΝΔ, τώρα «γυρνούν την πλάτη», εκφράζοντας με αυτόν τον τρόπο τη δυσαρέσκειά τους για όσα τους υποσχέθηκαν και ουδέποτε εφάρμοσαν...... Κλασικό παράδειγμα αποτελούν οι αγρότες της Κρήτης και της Πελοποννήσου. Ανάλογα προβλήματα εμφανίζονται για τη ΝΔ και στους συνταξιούχους, οι οποίοι ανέμεναν σημαντική βελτίωση της ποιότητας ζωής τους, αλλά και στους νέους που αντιμετωπίζουν το φάσμα της ανεργίας. Η τελευταία κατηγορία πιθανόν θα επιλέξει την αποχή την 7η Ιουνίου. Συσκέψεις Στη Ρηγίλλης πραγματοποιούνται τις τελευταίες ημέρες διαδοχικές συσκέψεις, προκειμένου να εξευρεθεί τρόπος για την προσέλκυση των ψηφοφόρων που αποτελούν μέρος του «πυρήνα» των ψηφοφόρων της ΝΔ, ενώ κανείς δεν είναι σε θέση να αποκλείσει την προβολή ακόμη και «αρνητικής διαφήμισης», ειδικά την τελευταία προεκλογική εβδομάδα και εφόσον οι αριθμοί που αφορούν τη συσπείρωση δεν έχουν μεταβληθεί σημαντικά. Επί του παρόντος, η στρατηγική που έχει αποφασιστεί για την εβδομάδα που ξεκινά σήμερα, στηρίζεται στα εξής: Προβολή της εικόνας τους πρωθυπουργού, μέσω διαφημιστικών μηνυμάτων. Οι... παπαγάλοι δίνουν τη θέση τους σε νέα σποτ, όπου κυριαρχεί ο κ. Καραμανλής και οι συναντήσεις του με ξένους ηγέτες, προκειμένου να τονωθεί το διεθνές του πολιτικό προφίλ.Επιμονή στις επιθέσεις κατά του κ. Γ. Παπανδρέου. Ο πρωθυπουργός, τόσο με την ομιλία του στη Λάρισα το Σάββατο, όσο και χθες από την Τρίπολη έδωσε συνέχεια στην τακτική των προσωπικών επιθέσεων κατά του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, στον οποίο και επέρριψε το σύνολο των ευθυνών για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα. Μπαράζ συνεντεύξεων του ίδιου του κ. Καραμανλή. Ο πρωθυπουργός προγραμματίζει τις αμέσως προσεχείς ημέρες σειρά τηλεοπτικών εμφανίσεων, η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο της προσπάθειας για συσπείρωση των ψηφοφόρων της ΝΔ.Το ντιμπέιτΕμφαση στην τηλεμαχία της Πέμπτης. Στη Ρηγίλλης έχουν υψηλές προσδοκίες από την παρουσία του πρωθυπουργού στην τηλεοπτική αναμέτρηση με τους άλλους πολιτικούς αρχηγούς.Αναζητούν το «χαρτί» που θα τους δώσει ώθηση στην τελική ευθεία και σύμφωνα με πληροφορίες δεν αποκλείεται ο πρωθυπουργός να επιλέξει αυτήν τη χρονική στιγμή για να αφήσει «ανοιχτό» το ενδεχόμενο αποκλεισμού από τους εκλογικούς συνδυασμούς των στελεχών της ΝΔ που έπληξαν την κυβερνητική παράταξη με τη στάση και τη συμπεριφορά τους.Εμπλοκή των κορυφαίων στελεχών της ΝΔ στην προεκλογική μάχη. Από τις αρχές αυτής της εβδομάδας αναμένονται δημόσιες παρεμβάσεις των κ. Σουφλιά, Μπακογιάννη, Παυλόπουλου και Μεϊμαράκη, οι οποίοι θα επισημάνουν τη σημασία της επικείμενης αναμέτρησης και θα ζητήσουν από τους νεοδημοκράτες να προσέλθουν στην κάλπη.

Δημοσίευση σχολίου

 
Top