Στρατιωτικός κόμβος πλέον η Θράκη
Στο “κόκκινο” θα λειτουργήσει το σιδηροδρομικό δίκτυο του νομού Έβρου δοκιμάζοντας τις αντοχές του καθώς οι ΗΠΑ και το ΝΑΤΟ θα μεταφέρουν συνολικά 8 αμαξοστοιχίες με στρατιωτικό υλικό από και προς την Αν. Ευρώπη παρακάμπτοντας πλήρως τα Στενά!Πρόκειται για την μεγαλύτερη στρατιωτική κινητοποίηση μέσω του σιδηροδρομικού δικτύου με ταυτόχρονη χρήση και του κάθετου άξονα Ορμενίου-Αρδανίου και της Εγνατίας οδού.
Ο Έβρος μετατρέπεται πλέον σε στρατιωτικό κόμβο του ΝΑΤΟ κάτι που θα οδηγήσει σε νέες αναβαθμίσεις του υπάρχοντος δικτύου. Ο εκβιασμός της Τουρκίας με τα Στενά αρχίζει σταδιακά να τελειώνει.
Φαίνεται πως τα σχέδια των ΗΠΑ σχετικά με την αντικατάσταση της Άγκυρας σε βασικά στρατιωτικά σχέδια δεν αλλάζει. Οι Αμερικανοί ήρθαν για να μείνουν στην Θράκη και σίγουρα οι εικόνες αυτές θα προκαλέσουν νέο κύμα αντιδράσεων στην Τουρκία.
Οκτώ αμαξοστοιχίες με πολεμικό υλικό
Πιο αναλυτικά, ξεκίνησε η επιχείρηση μεταφοράς από διάφορες χώρες των Βαλκανίων και άλλες της Ευρώπης, αμερικανικών αρμάτων μάχης και τεθωρακισμένων οχημάτων στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, προκειμένου να φορτωθούν στη συνέχεια σε μεταγωγικό που θα έρθει από τις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Evros-news.gr, μέχρι τις 5 Ιουλίου θα καταφθάσουν συνολικά 8 αμαξοστοιχίες με άρματα και διάφορα άλλα οχήματα. Χθες ήταν η πρώτη από αυτές, όπως βλέπετε και στο βίντεο και τις φωτογραφίες του Κωνσταντίνου Μητακίδη, από την περιοχή της Νέας Βύσσας.
Χρησιμοποίηση του κάθετου άξονα Ορμενίου-Αρδανίου και της Εγνατίας οδού
Παράλληλα με την χρησιμοποίηση του σιδηροδρόμου για την μεταφορά προς το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης του στρατιωτικού υλικού των αμερικανικών ενόπλων δυνάμεων, το οποίο χρησιμοποιήθηκε σε διάφορες ασκήσεις του ΝΑΤΟ, υπάρχει και μεταφορά με νταλίκες άλλων στρατιωτικών οχημάτων, μέσω του κάθετου άξονα Ορμενίου-Αρδανίου και της Εγνατίας οδού.
Ο Πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένα Αλεξανδρούπολης, αναφέρει σε σχετική του ανάρτηση :
«Μετά την περσινή ιστορική πρώτη συνδυασμένη μεταφορά πλοίου – τρένου, εχθές το βράδυ εισήλθε εκ νέου στο νέο terminal του λιμένα η πρώτη από τις συνολικά 8 εμπορικές αμαξοστοιχίες που αναμένουμε από τη Ρουμανία, μεταφέροντας στην Αλεξανδρούπολη επιτυχώς το βαρύτερο φορτίο που έχει μεταφερθεί έως σήμερα!
Για 10 ημέρες το σιδηροδρομικό δίκτυο του νομού Έβρου πρόκειται να λειτουργήσει στο κόκκινο, δοκιμάζοντας και πιστοποιώντας τις αντοχές του, καθώς τα φορτία θα αυξάνουν προοδευτικά, ενώ στα μέσα Ιουλίου πρόκειται να αποσταλούν, από το λιμάνι αυτή τη φορά προς την Ανατολική Ευρώπη, 6 σιδηροδρομικοί συρμοί.
Πραγματικά περήφανοι για τους Έλληνες και Αμερικανούς συνεργάτες μας στο λιμάνι, τα στελέχη της 12ης Μεραρχίας, τον ΟΣΕ – OSE και φυσικά τους ανθρώπους μας στον Alexandroupolis Port Authority S.A.»!
Πώς ολοκληρώνεται η παράκαμψη των Στενών του Βοσπόρου
Η παράκαμψη του Βοσπόρου περνά μέσω της “Σιδηροδρομικής Εγνατίας”, ένα νέο σιδηροδρομικό διάδρομο 720 χλμ που θα ξεκινά από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας και θα καταλήγει στο Ορμένιο (κοντά στα σύνορα με Τουρκία).
Από εκεί θα συνδεθεί με τις πόλεις Μπουργκάς και Βάρνα στο βουλγαρικό έδαφος με τελικό προορισμό την Ρουμανία.
Επί της ουσίας η Ελλάδα μέσω του διαδρόμου αυτού θα συνδεθεί με την Ανατολική Ευρώπη, τα Βαλκάνια και τις Βαλτικές χώρες.
Η Σιδηροδρομική Εγνατία θα δημιουργήσει ένα συνεχόμενο δίκτυο για τις μεταφορές logistics καθώς θα περνά από 4 λιμάνια, 6 αεροδρόμια και 6 logistic centers και θα εκμεταλλεύεται πλήρως το αναπτυσσόμενο λιμάνι του Πειραιά στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων.
Σημειώνεται, ότι η χάραξη της σιδηροδρομικής Εγνατίας θεωρείται ύψιστη προτεραιότητα για τις ΗΠΑ για να ολοκληρωθεί η παράκαμψη των Στενών. Σημειώνεται ότι η Τουρκία έχει ανακοινώσει τη δημιουργία νέας Διώρυγας στο Βόσπορο.
Επόμενο βήμα είναι η σύνδεση της Via Carpathia με την Εγνατία οδό που θα δώσει τεράστια αξία και στα λιμάνια Θεσσαλονίκης – Καβάλας.
Το 2019 είχε γίνει και η πρώτη μεταφορά Αμερικανικών δυνάμεων από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης στην Ρουμανία, μέσω αυτών των οδών με απόλυτη επιτυχία.
Η Via Carpatia θα συνδέει τον βορρά με τον νότο της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά μήκος των ανατολικών συνόρων. Προβλέπει την άμεση οδική σύνδεση της Κλαϊπέντα (λιμάνι της Λιθουανίας) με τη Θεσσαλονίκη, μέσα από χώρες της Ανατολικής Ευρώπης και των Ανατολικών Βαλκανίων.
πηγή
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Η παράκαμψη του Βοσπόρου περνά μέσω της “Σιδηροδρομικής Εγνατίας”, ένα νέο σιδηροδρομικό διάδρομο 720 χλμ που θα ξεκινά από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας και θα καταλήγει στο Ορμένιο (κοντά στα σύνορα με Τουρκία).
Από εκεί θα συνδεθεί με τις πόλεις Μπουργκάς και Βάρνα στο βουλγαρικό έδαφος με τελικό προορισμό την Ρουμανία.
Επί της ουσίας η Ελλάδα μέσω του διαδρόμου αυτού θα συνδεθεί με την Ανατολική Ευρώπη, τα Βαλκάνια και τις Βαλτικές χώρες.
Η Σιδηροδρομική Εγνατία θα δημιουργήσει ένα συνεχόμενο δίκτυο για τις μεταφορές logistics καθώς θα περνά από 4 λιμάνια, 6 αεροδρόμια και 6 logistic centers και θα εκμεταλλεύεται πλήρως το αναπτυσσόμενο λιμάνι του Πειραιά στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων.
Σημειώνεται, ότι η χάραξη της σιδηροδρομικής Εγνατίας θεωρείται ύψιστη προτεραιότητα για τις ΗΠΑ για να ολοκληρωθεί η παράκαμψη των Στενών. Σημειώνεται ότι η Τουρκία έχει ανακοινώσει τη δημιουργία νέας Διώρυγας στο Βόσπορο.
Επόμενο βήμα είναι η σύνδεση της Via Carpathia με την Εγνατία οδό που θα δώσει τεράστια αξία και στα λιμάνια Θεσσαλονίκης – Καβάλας.
Το 2019 είχε γίνει και η πρώτη μεταφορά Αμερικανικών δυνάμεων από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης στην Ρουμανία, μέσω αυτών των οδών με απόλυτη επιτυχία.
Η Via Carpatia θα συνδέει τον βορρά με τον νότο της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά μήκος των ανατολικών συνόρων. Προβλέπει την άμεση οδική σύνδεση της Κλαϊπέντα (λιμάνι της Λιθουανίας) με τη Θεσσαλονίκη, μέσα από χώρες της Ανατολικής Ευρώπης και των Ανατολικών Βαλκανίων.
πηγή
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Δημοσίευση σχολίου