GuidePedia

0

του Αθανασίου Δρούγου*
Αυτή τη στιγμή έχουμε δεδομένο πολιτικό φάσμα. Είμαι εδώ και τέσσερα χρόνια αντιμνημονιακός. Δεν ψηφίζω μνημονιακά κόμματα. Μακριά από μένα οι μνημονιακοί υποτηρικτές και οι ''Τσολάκογλου - 2''. Θέλω μια άλλη Ελλάδα, όχι την Ελλάδα της συμφοράς και της ντροπής. Και υποστηρίζω άμεσα εκλογές. Όχι αύριο. Χθες! Και αλλαγή πορείας της χώρας, η οποία πρέπει να φύγει από τα μνημόνια της εθνικής καταισχύνης. Δεν υπάρχει λαική εντολή για τα μνημόνια της εθνικής ομηρίας και της λαικής υποδούλωσης. Η έντονα αντιμνημονιακή μου θέση συγκλίνει με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, μιλώ για τα κοινωνικο-οικονομικά θέματα. Επειδή στα εθνικά θέματα είμαι ανένδοτος, δεν έχω πρόβλημα με κάποιες θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ. Μια κυβέρνηση συνασπισμού υπό τον ΣΥΡΙΖΑ, κατ' εμένα σε πολλά πράγματα θα είναι μετριοπαθής. Και αν γίνει, θα το δείτε...
ΘΕΩΡΩ ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΤΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΕΘΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ. ΑΣ ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ! ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΗΣΑΝ ΕΘΝΙΚΟΦΡΟΝΕΣ; ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΕ ΑΘΛΙΑ ΒΕΡΟΛΙΝΕΖΙΚΑ ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.

ΠΟΛΛΟΙ ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΙΛΟΔΥΤΙΚΕΣ ΜΟΥ ΘΕΣΕΙΣ. ΣΩΣΤΟ, ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΡΥΦΤΗΚΑ. ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΜΟΥ. ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΟΝΟΙΑΣ, ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ, ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ, ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΟΧΑΣΜΟΥ. ΟΧΙ ΜΕ ΤΗ ΔΥΣΗ ΤΟΥ ''ΣΟΚ ΚΑΙ ΔΕΟΣ''. ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΥΘΜΕΝΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ. ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΣΗ ΤΩΝ ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΩΝ. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ. ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΑΒΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ. ΚΑΤΩ ΟΙ ΑΡΑΒΙΚΕΣ ΑΙΜΟΣΤΑΓΕΙΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΕΣ. ΜΗΝ ΠΑΜΕ ΟΜΩΣ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΤΖΙΧΑΝΤ ΤΟΥ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟΥ ΧΑΛΙΦΑΤΟΥ. ΚΑΤΩ Ο ΑΣΑΝΤ. ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΑ ΑΙΜΟΒΟΡΑ ΤΖΙΧΑΝΤ.

ΕΧΩ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΚΑΙ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΝΑΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ. ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ. ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΟ ΝΑΤΟ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΘΕΤΙΚΟΣ. ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ. ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ, ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΛΗΤΟΠΑΡΕΑ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΧΑΡΤΟΓΙΑΚΑΔΩΝ ΚΑΙ ΑΝΕΡΑΣΤΩΝ ΤΥΠΟΥ ΡΕΝ-ΡΟΜΠΑΙ-ΜΠΑΡΟΖΟ κλπ, ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ. ΠΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΜΟΙ.

ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΟΡΦΗ. ΜΕ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ. ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΠΙΕΣΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΓΗΣ, ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΧΟΝΤΑΙ , ΜΕ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΠΙ ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΑ ΕΧΩ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ ΑΠΕΙΡΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΟΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ.

ΒΑΣΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ, ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΡΑΠΤΑ ΜΟΥ, ΔΙΑΚΕΙΜΑΙ ΘΕΤΙΚΑ ΠΡΟΣ ΑΛΛΗ ΜΟΡΦΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ, ΜΕ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΛΟΓΩ ΠΟΣΟΣΤΩΝ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΥΡΥΤΑΤΩΝ ΛΑΙΚΩΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ. ΤΑ ΕΧΩ ΠΕΙ ΧΙΛΑΔΕΣ ΦΟΡΕΣ. ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΔΥΣΗ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΗ ΔΥΣΗ ΠΟΥ ΔΙΑΛΥΕΙ ΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΕΞΑΥΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ ΛΑΩΝ. ΑΜΕΣΑ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΦΙΑΛΤΗ...

* Διεθνολόγος, σύμβουλος ΕΛ.Κ.Ε.Δ.Α. για θέματα εθνικής & παγκόσμιας ασφάλειας
πηγή

Δημοσίευση σχολίου

 
Top