Οι Αλβανοί για την ιστορία, δεν έριξαν ούτε μια ντουφεκιά, και οι Μεγάλες Δυνάμεις τους έδωσαν κράτος, ( όπως έκαναν και με το Κοσσυφοπέδιο το 1999), καταπατώντας την ελληνική Βόρειο Ήπειρο, και άλλες περιοχές της Ηπείρου ( νησάκι Σάσων), κά.
Στην ουσία η Αλβανία είναι τεχνητό κράτος, αποτελούμενο από 4 κυρίως φατρίες (Τόσκηδες, Λιάπηδες, Γκέγκηδες, Τσάμηδες) αλλά και διαφορετικές θρησκευτικές καταβολές.
Ο ελληνικός τύπος, θέλοντας να δικαιολογήσει την παρουσία εκατοντάδων Αλβανών στην πλατεία Συντάγματος, ( στην οποία έχουν να πανηγυρίσουν οι Έλληνες από χαρά από το 2004 και την κατάκτηση του Euro), μίλησε για την αυθόρμητη παρουσία τους.
Σημειώνεται πως την ίδια ώρα φωταγωγήθηκε το χριστουγεννιάτικο δέντρο στην Πλατεία Συντάγματος με τους Αλβανούς να προσπαθούν να σκεπάσουν με τις φωνές τους τη μουσική.
Από ποιον όμως άδεια όλοι αυτοί με τις αλβανικές σημαίες παραμάσχαλα και συγκεντρώθηκαν το απόγευμα στην πλατεία Συντάγματος;
Μιλάμε για αστυνομία, Δήμο κα άλλες αρχές.
Γιατί και με ποιο σκεπτικό επιτράπηκε η ανάρτηση αλβανικών σημαιών (με τον βυζαντινό δικέφαλο αετό του Έλληνα ήρωα Γεωργίου Καστριώτη) σε κολώνες και άλλα σημεία πλησίον του ελληνικού κοινοβουλίου;
Σε βίντεο που αναρτήθηκαν στο TikTok οι Αλβανοί κρατούσαν σημαίες, φορούσαν μπλούζες με το εθνόσημο και τραγουδούσαν εκτός τα παραδοσιακά άσματα της πατρίδας τους.
Θα επέτρεπε για παράδειγμα, ο γνωστός για τις σχέσεις του με την αλβανική μαφία πρωθυπουργός της Αλβανίας Έντι Ράμα, να πράξουν ακριβώς το ίδιο ακριβώς στην πλατεία των Τιράνων, εκατοντάδες Έλληνες Βορειοπειρώτες, ή θα τους πλάκωναν με τα χημικά οι Αλβανοί αστυνομικοί;
Γιατί επιτρέπουμε τέτοιες κινήσεις από συμπαγείς εθνοτικές ομάδες στο κέντρο της ελληνικής πρωτεύουσας, προκαλώντας την όρεξη και άλλων ομάδων ( Πακιστανών, Σύριων κά), αφήνοντας ανοικτό το σενάριο συγκρούσεων τους;
Η Ελλάδα και οι Έλληνες πολίτες είναι ανεκτικοί σε άλλους πολιτισμούς και κουλτούρες, φτάνει να μην θίγονται εθνικά συμφέροντα.
πηγή
Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του Ellada simera.
Οι απόψεις που αναφέρονται στο κείμενο είναι προσωπικές του αρθρογράφου και δεν εκφράζουν απαραίτητα τη θέση του Ellada simera.
Δημοσίευση σχολίου