GuidePedia

0
Με εξώδικο "απαντά" η Aegean Airlines στο θέμα των άγονων γραμμών. Ειδικότερα, μετά την απόφαση του υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη να παρατείνει για άλλους δύο μήνες, μέχρι τέλος Νοεμβρίου, τη λειτουργία των Ολυμπιακών Αερογραμμών, με ταυτόχρονη, ανάλογη παράταση και της σύμβασης για τις άγονες γραμμές, το έργο των οποίων θα εκτελεστεί από την κρατική Ολυμπιακή με αεροσκάφη όμως της νέας εταιρίας Olympic Air, που θα προκύψει μετά τη μεταβίβαση του 51% της ΠΑΝΘΕΟΝ, στις 29 Σεπτεμβρίου 2009, η Aegean απέστειλε εξώδικο προς το υπουργείο Μεταφορών. Στην εξώδικη δήλωσή της που έστειλε η Aegean προς τον υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών και κοινοποιείται και στον Διοικητή Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, επισημαίνει ότι... από 29.9.2009 η «Olympic Air» δεν θα είναι πλέο θυγατρική των «Ολυμπιακών Αερογραμμών» και ως εκ τούτου λήγει και η ειδική “μεταβατική περίοδος”, καθώς και ότι η Κρατική ΟΑ με την πλήρως ιδιωτική «Olympic Air» δεν πρέπει να έχουν πλέον καμία ειδική σχέση, εφόσον η Marfin θα είναι πλέον ο μοναδικός μέτοχος. Με το εξώδικο η Aegean ζητάει να πληροφορηθεί ποιο θα είναι το αντίτιμο αυτής της μίσθωσης που θα καταβάλλεται από τις «Ολυμπιακές Αερογραμμές» στην «Olympic Air» και εάν υπάρξει τίμημα μίσθωσης, η Κρατική ΟΑ έχει ζητήσει προσφορά μίσθωσης για τις ίδιες υπηρεσίες από άλλους αερομεταφορείς για να διασφαλιστεί το Δημόσιο Συμφέρον, πριν προβεί σε αυτή τη σύναψη σύμβασης; Κατά την Aegean η κίνηση αυτή αποτελεί “πλήρης μίσθωση” (wet lease) αεροσκαφών με πληρώματα γεγονός που έχε αποκλειστεί από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, ειδικά για την παροχή Δημόσιας Υπηρεσίας στις άγονες γραμμές! Η Aegean ερωτά επίσης τον υπουργό γιατί ο περιορισμός/απαγόρευση αυτός δεν ισχύει για την Κρατική ΟΑ σε σχέση με την «Olympic Air», η οποία δεν είναι πλέον από 29.9.2009 θυγατρική

Δημοσίευση σχολίου

 
Top