GuidePedia

0
του Οδυσσέα Αγγελίδη*
Είμαι «Ωραίος» Έλληνας κ. Πρόεδρε και το δηλώνω ευθαρσώς πως Δ.Δ.Ο. τύπου Ανάν ή και χειρότερη όπως πιέζουν οι Τουρκοαγγλοαμερικανοί δεν πρόκειται να ψηφίσω και πιστεύω πως ούτε κανείς υγιώς σκεπτόμενος Ε/κ η Τ/κ. Είναι καιρός να μιλήσουν όλοι καθαρά, όπως ζητά ο Πρόεδρος, ιδιαίτερα τα ίδια τα κόμματα και όσοι θα μας ζητήσουν αύριο να τους δώσουμε τη ψήφο μας στις βουλευτικές εκλογές του Μαΐου,
αν βέβαια θα υπάρχει Κύπρος, κατά τον κ. Χριστόφια.
Ο Πρόεδρος τελευταία δείχνει συχνά τον εκνευρισμό του γιατί δεν του βγαίνουν τα πράγματα όπως ήλπιζε πως θα έλυε το Κυπριακό με κάπως «υποφερτό» τρόπο κατά τη κρίση του με τον σύντροφο Ταλάτ και άρχισε να μας λέει πως δεν είμαστε Έλληνες αλλά Σύροι, πως είμαστε οι φταίχτες, πως είμαστε ρατσιστές και ότι άλλο εκφεύγει από το έρκος των οδόντων του και εκείνων της μεγάλης Ακελικοκεντροαριστεράς ομοταξίας. Εγώ κ. Πρόεδρε έχω το θάρρος και λέγω ευθαρσώς τι είμαι και τι πιστεύω. Είμαι Έλληνας γεννημένος στη Κύπρο, γαλουχημένος με τα Ελληνικά ιδανικά της δημοκρατίας, της δικαιοσύνης, της φιλοξενίας, του ανοικτού μυαλού, της ανεκτικότητας και της αγάπης προς τον πλησίον. (Έχω κάμει και καμιά πενηνταρία φεγγάρια στην Αγγλία και αρκετά στις ΗΠΑ αλλά οι πεποιθήσεις μου δεν έχουν αλλάξει) Η φιλοξενία, η ανεκτικότητα και η αγάπη αυτή βέβαια δεν μπορεί να παραχωρηθεί σ’ αυτούς που λήστεψαν τη Κύπρο και για 36 χρόνια λυμαίνονται τις περιουσίες μου στον Λάρνακα Λαπήθου, στο Πέλλαπαϊς, στο Καζάφανι, στον Άγιο Επίκτητο, στον Άγιο Γεώργιο και στο Κάρμι αλλά και όλων των συγγενών μου στο Αγριδάκι, Λάρνακα Λαπήθου, Λάπηθο, Πέλλαπαϊς και άλλα χωρία της επαρχίας Κερύνειας, με τις πιο βαθιές Αρκαδικές ρίζες. Εσείς κ. Πρόεδρε γιατί δεν το λέτε καθαρά τι αισθάνεστε ότι είσθε; Πέστε το, νιώθετε να έλκετε την καταγωγή από τη Συρία, όπως είπατε στον Άσσαντ, νιώθετε πλησιέστερα προς τους Λεβαντίνους ή κάτι άλλο;

Προσωπικά δεν έχω αμφιβολίες για τη καταγωγή μου. Ο πατέρας μου γεννημένος στο απομονωμένο μικρό χωρίο Αγριδάκι, από αρχαίες γενιές Αρκάδων και η μητέρα στη Λάπηθο από μητέρα Λαπηθιώτισσα και πατέρα Μαραθεύτη από τον Άγιο Δημήτριο, ήσαν όλοι τους Ωραίοι Έλληνες. Δυστυχώς τα χειρόγραφα του Παππού μου του Χρήστου, του Δάσκαλου που δημιούργησε το Δημοτικό Αγίας Αναστασίας (που οι «αδελφοί» μας το έχουν μετατρέψει σε ξενοδοχείο και έχουν μαγαρίσει την Εκκλησία) τα κατάστρεψαν οι έποικοι της Ανατολίας, αυτοί που δέχθηκες να συνεχίσουν να κατοιμούν στο πατρογονικό της μητέρας μου. Η πρόταση μου λοιπόν, για να τελειώνουμε με αυτό το θέμα μια και καλή, είναι η εξής. Αποδέχομαι να υποβληθώ σε εξέταση γονιδιώματος (DNA) και παρά τις 125 περίπου γενιές που προηγήθηκαν από την εγκατάσταση των προγόνων μου από την Αρκαδία, αν το αποτέλεσμα διαφέρει ριζικά από αυτό των σημερινών κατοίκων του Αγριδακίου Αρκαδίας, θα δεχθώ να κάνω σουνέτι, να αλλάξω το όνομα μου σε Οσμάν και ποιος ξέρει, ο «αδελφός» Έρογλου μπορεί να μου επιστρέψει και μέρος της περιουσίας μου στην επαρχία της Κερύνειας. Αν συμφωνάτε μόλις επιστρέψω στη Κύπρο είμαι έτοιμος να αρχίσω τις διαδικασίες. Από σας το μόνο που ζητώ είναι να ακούσω ευθαρσώς την εθνική σας καταγωγή, όπως την αισθάνεστε εσείς.

Τώρα λίγα λόγια για την Δ.Δ.Ο. Η «ομοσπονδία» αυτή, που είναι δημιούργημα των Άγγλων δια του Χάνεϊ και του De Sotto, με συνεχιστή και μεγάλο θιασώτη τον σύμβουλο σας κ Τσελεπή, είναι Συνομοσπονδία. Εκτός που καθημερινά μας το λένε οι Τούρκοι πως σημαίνει δύο καθαρά κράτη, σ’ αυτό θα καταλήξουν και οι δικές σας προσπάθειες με τις υποχωρήσεις που έχετε ήδη κάμει. Το αποτέλεσμα θα είναι ένα καθαρό Τούρκικο κράτος σε 15 περίπου χρόνια, στο κατεχόμενο μέρος που θα πάρουν με τη δική μας υπογραφή οι Τ/κ και ένα μεικτό Ελληνοαραβοτουρκικό στις «ελεύθερες περιοχές» που μέσα σε μια 20ετία θα έχει μουσουλμανική πλειοψηφία. Σε τριάντα χρόνια το αργότερο εάλω ολόκληρος η Κύπρος. Θα γίνει Τουρκία!!!

Κύριε Πρόεδρε προσωπικά δεν βλέπω άλλη κατάληξη με τις δικές σας ενέργειες και την ατολμία που δείχνετε να αντιμετωπίσετε τη Τουρκία στη Ε.Ε. ως ισότιμο μέλος που είμαστε. Η Τουρκία προσδοκά στην πλήρη ένταξη της παρά τις τρομερές αμφιβολίες που έχει αν δηλαδή θα γίνει τελικά δεκτή σαν πλήρες μέλος. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν κάνει τη παραμικρή υποχώρηση στο Κυπριακό. Τώρα είναι λοιπόν η ώρα να της το πούμε καθαρά και να την αποκαλύψουμε. Ή αναγνώριση της Κυριακής Δημοκρατίας πριν τις εκλογές στη Τουρκία ή ξεκινούμε τον ανένδοτο αγώνα να τη ξεσκεπάσουμε και να της φράξουμε το δρόμο για να κάμει τη τελική της επιλογή, τη κατοχή του 37% της Κ.Δ. ή την πορεία προς την Ε.Ε.

*Οδυσσέας Αγγελίδης
Λάρνακας Λαπήθου.
ΠΗΓΗ

Δημοσίευση σχολίου

 
Top