GuidePedia

0
Αγνωστο παραμένει το κρησφύγετο αλλά και το πού είναι... θαμμένα τα 30 εκατομμύρια ευρώ που πήραν ως λύτρα οι απαγωγείς του Περικλή Παναγόπουλου.

Σήμερα, το κατώφλι της 25ης τακτικής ανακρίτριας θα περάσουν οι πρώτοι 5 από τους 16 κατηγορουμένους, ενώ άλλοι 5 θα συνεχίσουν αύριο. Την ερχόμενη εβδομάδα, ανακριτής και εισαγγελέας θα ζητήσουν να λάβουν απολογίες και από τους πέντε εγκλείστους των φυλακών, σε δύο από τους οποίους η Αστυνομία αποδίδει ηγετικό ρόλο, τόσο στην απαγωγή του Περικλή Παναγόπουλου όσο και στα συμβόλαια θανάτου τα οποία σχεδίαζαν να εκτελέσουν.
Οι κατηγορούμενοι δε θα μείνουν με σταυρωμένα τα χέρια, ετοιμάζοντας τις επόμενες κινήσεις τους, με κυριότερη την «προσβολή» του κατηγορητηρίου ως άκυρου, λόγω των υποκλοπών των συνομιλιών τους.
Καλά «δεμένη»
Για την Αστυνομία η υπόθεση είναι καλά «δεμένη», αφού η δικογραφία περιέχει και ομολογίες, όπως αυτή μίας γυναίκας, γνώριμης του κατηγορουμένου Γ. Τρομπούκη.
«Στις αρχές του έτους, παρατήρησα μία αλλαγή στη συμπεριφορά του Γιώργου. Ηταν πολύ αγχωμένος και ανήσυχος. Τον πίεσα να μου πει τι είχε συμβεί και μου είπε ότι κάποια άτομα που είχαν κάνει την απαγωγή του εφοπλιστή Παναγόπουλου, τον πίεζαν και τον εκβίαζαν να τους βοηθήσει να ξεπλύνουν τα χρήματα που είχαν πάρει. Μου είπε ότι φοβόταν, γιατί κινδυνεύει η ζωή του. Του είπα να απαλλαχθεί όσο το δυνατό γρηγορότερα, όπως και έκανε. Γύρισε τα χρήματα πίσω», λέει η γυναίκα που μίλησε πρώτη στις αρχές........
Σε νάιλον σακούλες
Οπως προκύπτει από την ογκώδη δικογραφία που σχηματίζεται εδώ και μήνες από την Αστυνομία, στην πρώτη φάση του σχεδίου, τα χρήματα μεταφέρθηκαν σε νάιλον σακούλες στην επιχείρηση του κατηγορουμένου Γιώργου Τρομπούκη, ο οποίος μόλις είδε τον όγκο των χρημάτων έχασε το... χρώμα του, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπάλληλός του.
«Ο Τρομπούκης τα είχε χάσει. Εγώ, στην προσπάθειά μου να μετακινήσω τις σακούλες, αυτές σκίστηκαν και έτσι πήρα άλλες νάιλον σακούλες σκουπιδιών και άρχισα να βάζω μέσα τα χρήματα. Ολα τα χαρτονομίσματα ήταν των 200 ευρώ, κολαριστά».
Τα σχέδια
Κατά τη δεύτερη φάση του σχεδίου, τα χρήματα αυτά έπρεπε να «ξεπλυθούν» προσεχτικά, για να μη δώσουν στόχο στις αρχές. Τα μέλη της σπείρας είχαν πολλά σχέδια για το πώς θα τα νομιμοποιήσουν, αρχής γεγονομένης από την αγορά σκαφών και αυτοκινήτων. Οπως φαίνεται από τις συνομιλίες τους όμως, σκόπευαν να βγάλουν ένα ποσό και στο εξωτερικό.

Βλαστός: Καλημέρα, γιγαντάκια μου. Πού είσαι;.

Τρομπούκης: Αθήνα και πάω Βρυξέλλες.

Βλαστός: Βρυξέλλες; Τι πας να κάνεις εκεί, γιγαντάκια;

Τρομπούκης: Πάω να βρω ένα φίλο, ο οποίος μου βρίσκει αυτοκίνητα και μου τα στέλνει.

Βλαστός: Για κοίτα και το θέμα μας εκεί. Κατάλαβες τι λέω.

Τρομπούκης: Ναι γι' αυτό πάω πιο πολύ. Αυτόν τον εμπιστεύομαι. Και μου λέει ό,τι θες. Ελα πάνω να σου δώσω, γιατί στις τράπεζες δεν μπορούμε να τα βάλουμε εκεί. Θα πάρω το αεροπλανάκι το βράδυ και θα πάω.

Βλαστός: Ελβετία έχει πρόσβαση;

Τρομπούκης: Οχι, όχι, αλλού έχει αυτός κονέ.

Βλαστός: Σώπα, ρε! Για πες μου.

Δημοσίευση σχολίου

 
Top