Στην Ιαπωνία κάνουν διδασκαλία με ρομποτ.Στην Ελλάδα αλλάζουν κάθε χρόνο το εκπαιδευτικό σύστημα.Να γιατί οι λαοί προοδεύουν και εμείς εδώ μόνο διαφημιζουμε τον αρχαίο μας πολιτισμό....
Η Σάγια είναι μια ανεκτική δασκάλα, που δεν νοιάζεται αν οι μαθητές στην τάξη μιλάνε συνεχώς ή την κοροϊδεύουν. Στην πραγματικότητα είναι ένα ιαπωνικό ανθρωποειδές ρομπότ, που έχει κατασκευαστεί για να μαθαίνει τις επιστήμες και την τεχνολογία στα παιδιά με ευχάριστο τρόπο.
Η Σάγια ξεκίνησε τη ρομποτική καριέρα της ως ρεσεψιονίστ σε ιαπωνικές εταιρίες και στη συνέχεια αναπρογραμματίστηκε για να μπορεί να διδάσκει, όπως και κάνει αυτή τη στιγμή, στην πέμπτη τάξη ενός δημοτικού σχολείου του Τόκιο, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερ.
Αποτελεί δημιούργημα του καθηγητή Χιρόσι Κομπαγιάσι του Πανεπιστημίου Επιστημών του Τόκιο, σύμφωνα με τον οποίο το ρομπότ δεν σχεδιάστηκε για να αντικαταστήσει στο μέλλον τους δασκάλους, αλλά για να βοηθήσει στο να καταλάβουν οι μαθητές την ομορφιά της τεχνολογίας. Παρόλα αυτά, παραδέχτηκε ότι αν σε ένα μικρό σχολείο υπάρχει έλλειψη διδακτικού προσωπικού, ιδίως στην ύπαιθρο, η Σάγια θα μπορούσε να προσφέρει χείρα ουσιαστικής βοηθείας, καλύπτοντας τα κενά.Ο στόχος είναι το ρομπότ να εξελιχτεί έτσι ώστε μελλοντικά να μπορεί να διδάσκει σε τάξεις μαθημάτων τεχνολογίας.......
Τα παιδιά γοητεύτηκαν από τη Σάγια και πολλά δεν μπορούσαν να ξεκολλήσουν τα μάτια τους από πάνω της. Όταν έγινε διάλειμμα, μερικά την πλησίασαν και άρχισαν να την ...τσιγκλάνε. "Έχει πολύ περισσότερη πλάκα από μια κανονική τάξη", παρατήρησε ένα δεκάχρονο παιδί.
Ο κανονικός δάσκαλος των παιδιών πάντως έδειξε λιγότερο εντυπωσιασμένος (ανησυχώντας ίσως και για τη θέση εργασίας του στο μέλλον!), καθώς, όπως είπε, θα χρειαστούν ακόμα πολλά βήματα ερευνών μέχρι να δημιουργηθεί ένας πραγματικός ρομποτικός δάσκαλος.
Η Ιαπωνία είναι "πατρίδα" περίπου των μισών από τα 800.000 βιομηχανικά ρομπότ του κόσμου, ενώ παράλληλα αναπτύσσει μια πληθώρα εξελιγμένων ρομπότ, με σκοπό να παρέχουν μια σειρά από χρήσιμες υπηρεσίες στα σπίτια και τα γραφεία.
Παγκόσμιο πρωτάθλημα ρομπότ στο Γκρατς
Το RoboCup, το παγκόσμιο πρωτάθλημα ρομπότ, που αποτελεί το σημαντικότερο στον κόσμο γεγονός στον τομέα της ρομποτικής και της τεχνητής νοημοσύνης και το οποίο συνδυάζει με μοναδικό τρόπο παιγνίδια, σπορ και επιστήμη, πρόκειται να πραγματοποιηθεί φέτος στο Πανεπιστήμιο του Γκρατς της Αυστρίας από τις 29 Ιουνίου έως τις 5 Ιουλίου.
Αναμένονται περίπου 3.000 συμμετέχοντες από τουλάχιστον 40 χώρες, οι οποίοι θα φέρουν μαζί τους γύρω στα 700 εξελιγμένα ρομπότ, για να διαγωνιστούν σε διάφορα πεδία. Την προσοχή του κοινού τραβά κυρίως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου μεταξύ ανθρωποειδών ρομπότ, αλλά θα υπάρχουν και άλλα ενδιαφέροντα πράγματα, όπως π.χ. διαγωνισμός για το πιο πετυχημένο ρομπότ-διασώστη ή για το πιο πετυχημένο ρομπότ-οικιακό βοηθό, καθώς και διαγωνισμοί ρομποτικού χορού για παιδιά.
Την εκδήλωση, όπως πάντα, πλαισιώνει ένα μεγάλο διεθνές επιστημονικό συμπόσιο, όπου τίθενται επί τάπητος τα κατ' εξοχήν ζητήματα αιχμής της ρομποτικής και του αυτοματισμού, ενώ θα υπάρξει και ένα ειδικό θέαμα με τίτλο "Η ρομποτική συναντά την τέχνη".
Η Σάγια είναι μια ανεκτική δασκάλα, που δεν νοιάζεται αν οι μαθητές στην τάξη μιλάνε συνεχώς ή την κοροϊδεύουν. Στην πραγματικότητα είναι ένα ιαπωνικό ανθρωποειδές ρομπότ, που έχει κατασκευαστεί για να μαθαίνει τις επιστήμες και την τεχνολογία στα παιδιά με ευχάριστο τρόπο.
Η Σάγια ξεκίνησε τη ρομποτική καριέρα της ως ρεσεψιονίστ σε ιαπωνικές εταιρίες και στη συνέχεια αναπρογραμματίστηκε για να μπορεί να διδάσκει, όπως και κάνει αυτή τη στιγμή, στην πέμπτη τάξη ενός δημοτικού σχολείου του Τόκιο, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερ.
Αποτελεί δημιούργημα του καθηγητή Χιρόσι Κομπαγιάσι του Πανεπιστημίου Επιστημών του Τόκιο, σύμφωνα με τον οποίο το ρομπότ δεν σχεδιάστηκε για να αντικαταστήσει στο μέλλον τους δασκάλους, αλλά για να βοηθήσει στο να καταλάβουν οι μαθητές την ομορφιά της τεχνολογίας. Παρόλα αυτά, παραδέχτηκε ότι αν σε ένα μικρό σχολείο υπάρχει έλλειψη διδακτικού προσωπικού, ιδίως στην ύπαιθρο, η Σάγια θα μπορούσε να προσφέρει χείρα ουσιαστικής βοηθείας, καλύπτοντας τα κενά.Ο στόχος είναι το ρομπότ να εξελιχτεί έτσι ώστε μελλοντικά να μπορεί να διδάσκει σε τάξεις μαθημάτων τεχνολογίας.......
Τα παιδιά γοητεύτηκαν από τη Σάγια και πολλά δεν μπορούσαν να ξεκολλήσουν τα μάτια τους από πάνω της. Όταν έγινε διάλειμμα, μερικά την πλησίασαν και άρχισαν να την ...τσιγκλάνε. "Έχει πολύ περισσότερη πλάκα από μια κανονική τάξη", παρατήρησε ένα δεκάχρονο παιδί.
Ο κανονικός δάσκαλος των παιδιών πάντως έδειξε λιγότερο εντυπωσιασμένος (ανησυχώντας ίσως και για τη θέση εργασίας του στο μέλλον!), καθώς, όπως είπε, θα χρειαστούν ακόμα πολλά βήματα ερευνών μέχρι να δημιουργηθεί ένας πραγματικός ρομποτικός δάσκαλος.
Η Ιαπωνία είναι "πατρίδα" περίπου των μισών από τα 800.000 βιομηχανικά ρομπότ του κόσμου, ενώ παράλληλα αναπτύσσει μια πληθώρα εξελιγμένων ρομπότ, με σκοπό να παρέχουν μια σειρά από χρήσιμες υπηρεσίες στα σπίτια και τα γραφεία.
Παγκόσμιο πρωτάθλημα ρομπότ στο Γκρατς
Το RoboCup, το παγκόσμιο πρωτάθλημα ρομπότ, που αποτελεί το σημαντικότερο στον κόσμο γεγονός στον τομέα της ρομποτικής και της τεχνητής νοημοσύνης και το οποίο συνδυάζει με μοναδικό τρόπο παιγνίδια, σπορ και επιστήμη, πρόκειται να πραγματοποιηθεί φέτος στο Πανεπιστήμιο του Γκρατς της Αυστρίας από τις 29 Ιουνίου έως τις 5 Ιουλίου.
Αναμένονται περίπου 3.000 συμμετέχοντες από τουλάχιστον 40 χώρες, οι οποίοι θα φέρουν μαζί τους γύρω στα 700 εξελιγμένα ρομπότ, για να διαγωνιστούν σε διάφορα πεδία. Την προσοχή του κοινού τραβά κυρίως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου μεταξύ ανθρωποειδών ρομπότ, αλλά θα υπάρχουν και άλλα ενδιαφέροντα πράγματα, όπως π.χ. διαγωνισμός για το πιο πετυχημένο ρομπότ-διασώστη ή για το πιο πετυχημένο ρομπότ-οικιακό βοηθό, καθώς και διαγωνισμοί ρομποτικού χορού για παιδιά.
Την εκδήλωση, όπως πάντα, πλαισιώνει ένα μεγάλο διεθνές επιστημονικό συμπόσιο, όπου τίθενται επί τάπητος τα κατ' εξοχήν ζητήματα αιχμής της ρομποτικής και του αυτοματισμού, ενώ θα υπάρξει και ένα ειδικό θέαμα με τίτλο "Η ρομποτική συναντά την τέχνη".
Δημοσίευση σχολίου