Η νέα θεωρία συνωμοσίας του πρώην γενικού γραμματέα του τουρκικού υπουργείου Άμυνας Ουμίτ Γιαλίμ, είδε το φως της δημοσιότητας στην τουρκική εθνικιστική εφημερίδα Sozcu. Ο ίδιος συντηρεί τη θεωρία του τουρκικού αλυτρωτισμού για νησιά του Αιγαίου. Σε ρεπορτάζ υπό τον τίτλο Ο Έλληνας χτίζει εκκλησία στα νησιά μας και κανείς δεν το βλέπει – Ακούγεται η καμπάνα και όχι το κάλεσμα το μουεζίνη, φιλοξενούνται δηλώσεις του Ουμίτ Γιαλίμ, ότι η Ελλάδα έχει κατασκευάσει εκκλησίες στα «18 νησιά που έχει καταλάβει», στα οποία δεν υπάρχει κανένα τζαμί.
«Οι ομογενείς μας στην Ελλάδα δεν μπορούν να διορίσουν μουφτή, ενώ οι Ρωμιοί διορίζουν μητροπολίτη στην Προύσα και στη Νίκαια», σχολίασε ο Γιαλίμ.
Με αφορμή την πρόσφατη δήλωση του βουλευτή του ΑΚΡ Αϊχάν Ογάν περί «νέου κράτους», ο Γιαλίμ δήλωσε ότι αυτό αληθεύει και ότι το «νέο κράτος που επιθυμείται να ιδρυθεί είναι το Βυζάντιο». «Στο πλαίσιο της επανίδρυσης του Βυζαντίου, παραδόθηκαν στον ελληνικό στρατό 18 τουρκικά νησιά και μία τουρκική βραχονησίδα, κατασκευάστηκαν εκκλησίες στα νησιά αυτά και το Πατριαρχείο Φαναρίου Κωνσταντινούπολης διόρισε παπάδες», επεσήμανε. Και σχολίασε ότι το κέντρο του σχεδίου δημιουργίας νέου κράτους στα τουρκικά εδάφη είναι το Συμβούλιο Διεθνών Σχέσεων των ΗΠΑ.
«Στα «κεφάλαια» του σχεδίου αυτού περιλαμβάνονται η διάλυση της Τουρκικής Δημοκρατίας, η επανίδρυση του Βυζαντίου και η δημιουργία του Μεγάλου Κράτους του Ισραήλ με τη διεύρυνση των εδαφών του». Ο πρώην γενικός γραμματέας του Τουρκικού υπουργείου Άμυνας φέρεται να δήλωσε τα εξής: «Μετά την Άλωση της Κωνσταντινούπολης από τον Μωάμεθ τον Πορθητή το 1453, «έληξε» η Βυζαντινή Αυτοκρατορία. Από το Βυζάντιο απέμεινε μονάχα το Ρωμέικο Πατριαρχείο Φαναρίου. Η σημερινή διοίκηση της Ελλάδας βλέπει τον εαυτό της ως εκπρόσωπο της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας.
»Προσπαθεί να διευρύνει τα εδάφη της και να επανιδρύσει τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία και διοργανώνει λειτουργίες στις εκκλησίες».
Ο ίδιος υποστήριξε ότι «υπό την προστασία της κυβέρνησης του AKP, 6 ξένοι παπάδες, που δεν έχουν τουρκική υπηκοότητα, ορίστηκαν ως μητροπολίτες στο Πατριαρχείο. Στη Ρόδο όπου ζουν 4.000 ομογενείς μας, δεν υπάρχει μουφτής από το 1972. Δύο από τους μητροπολίτες ορίστηκαν στη Νίκαια και στην Προύσα, όπου δεν υπάρχει ρωμέικη κοινότητα. Ο Μητροπολίτης Ελπιδοφόρος Λαμπρινιάδης εκτύπωσε φυλλάδια στα ελληνικά και στα αγγλικά με χάρτη της Προύσας κατά τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία. Αυτοί οι διορισμοί και οι ενέργειες πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της προετοιμασίας της εγκατάστασης των Ρωμιών, οι οποίοι θα μεταφερθούν από την Ελλάδα, στη Νίκαια και στην Προύσα. Παράλληλα με τις ενέργειες αυτές, οι βυζαντινές εκκλησίες στην Τουρκία ξεκίνησαν να επισκευάζονται με τους φόρους του τουρκικού έθνους».
Ο πρώην γγ του τουρκικού υπουργείου Άμυνας ισχυρίστηκε ακόμη: «Σύμφωνα με την Συνθήκη της Λoζάνης, μπορεί να οριστεί μητροπολίτης μόνο για τη ρωμέικη μειονότητα της Κωνσταντινούπολης. Στο πλαίσιο της αμοιβαιότητας, μπορεί να διορισθεί μουφτής μονάχα για την τουρκική μειονότητα που ζει στη Θράκη. Τη στιγμή που οι ομογενείς μας που ζουν στην Ελλάδα δεν μπορούν να ορίσουν μουφτή στην Καβάλα, στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα, δεν μπορεί να γίνει αποδεκτός ο διορισμός των μητροπολιτών στην Προύσα και τη Νίκαια από τους Ρωμιούς που ζουν στην Τουρκία.
»Στην ιστοσελίδα του Πατριαρχείου, αναφέρεται ότι τα νησιά που έχουν καταληφθεί βρίσκονται υπό την άμεση διοίκηση του Οικουμενικού Πατριαρχείου.
Δηλαδή και το Πατριαρχείο Φαναρίου “ενέχεται” στην κατάληψη. Η Ελλάδα έκλεισε περίπου 100 σχολεία της τουρκικής μειονότητας στη Δυτική Θράκη από το 2010 έως σήμερα. Αντιθέτως, η Τουρκία άνοιξε το 2013 το ρωμέικο Δημοτικό Σχολείο και το 2015 το Γυμνάσιο και το Λύκειο στην Ίμβρο. Σειρά έχουν η Κωνσταντινούπολη και η Σμύρνη. […] Είναι ξεκάθαρο ότι θα υπάρξει μια δομή, όπως το καθεστώς του Βατικανού, διαχωρίζοντας τη Θράκη από την ιστορική χερσόνησο με το σχέδιο “Διώρυγα Κωνσταντινούπολης”».
«Είναι εθνικό καθήκον να παρεμποδισθεί η δημιουργία Βυζαντινού Κράτους στα τουρκικά εδάφη», τονίζει το δημοσίευμα.
πηγή
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
Δημοσίευση σχολίου