GuidePedia

0
"Εθνικό Σχέδιο για την Οδική Ασφάλεια 2011-2020" παρουσίασε στο υπουργικό συμβούλιο ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας.Ο υπουργός κάνοντας λόγο για "μείζον εθνικό και κοινωνικό θέμα", επεσήμανε ότι τα τροχαία στην Ελλάδα είναι μία από τις πρώτες αιτίες θανάτου. Πέραν της αξίας της ζωής, προσδιόρισε το κόστος - κοινωνικό και οικονομικό - σε πάνω από 5 δισεκ. ευρώ ετησίως.....
Η Ελλάδα στην οδική ασφάλεια κατέχει την έκτη χειρότερη θέση μεταξύ των 27 της Ε.Ε. δήλωσε ο κ. Ρέππας, ενώ ενημέρωσε ότι τα δύο στρατηγικά σχέδια που εκπονήθηκαν για τις περιόδους 2001-2005 και 2006-2010 οδηγήθηκαν σε μεγάλη απόκλιση από τους στόχους.
"Αν και το 2004 σε σχέση με το 2001 είχαμε μείωση των θυμάτων τροχαίων κατά 20%, το 2008 είχαμε 1550 νεκρούς με αρχικό στόχο να περιορίσουμε τα θύματα κάτω των 1000. Δηλαδή απόκλιση κατά 50%" ανέφερε χαρακτηριστικά.
Τα βασικότερα προβλήματα - όπως είπε - είναι η αποσπασματικότητα στην εφαρμογή των μέτρων, η έλλειψη συντονισμού ανάμεσα στους εμπλεκόμενους φορείς, οι ελλείψεις του οδικού δικτύου και ανεπαρκής συντήρησή του.
Ο Υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ Ρέππας χαρακτήρισε ως εθνικό θέμα την οδική ασφάλεια, κι έθεσε ως κυβερνητικό στόχο τη μείωση του αριθμού των θανάτων στην άσφαλτο κατά 40 τοις εκατό.
Ανάμεσα στα προτεινόμενα μέτρα είναι η αναμόρφωση του συστήματος εξέτασης των υποψηφίων οδηγών, η κατασκευαστική αναδιάρθρωση του οδικού δικτύου, η λειτουργία ανάδρομων λουρίδων σε αστικά κέντρα κυρίως για τη διέλευση ασθενοφόρων, και η προμήθεια από την αστυνομία εποπτικών μέσων κυκλοφορίας, όπως κάμερες και ραντάρ.
Επίσης προανήγγειλε τη ίδρυση υπηρεσίας καθαίρεσης αυθαίρετων διαφημιστικών πινακίδων, την πλήρη απαγόρευση χρήσης κινητών τηλεφώνων από επαγγελματίες οδηγούς με το όχημα εν κινήσει, τη δημιουργία ασφαλών προσβάσεων στα σχολεία, και τη σύνδεση του bonus-malus των ασφαλιστικών εταιρειών και με το point-system.

Δημοσίευση σχολίου

 
Top