Μετά τη μεταπολίτευση και κυρίως τη δεκαετία του '80, για λόγους μικροπολιτικών σχεδιασμών των κομμάτων, εκχωρήθηκε μέρος της εξουσίας στον συνδικαλισμό, ο οποίος την εξουσία αυτή την καταχράστηκε, με αποτέλεσμα, αντί για ένα κίνημα προάσπισης των δικαιωμάτων των εργαζομένων και, τελικά, της ίδιας της κοινωνίας, να έχουμε μια τάξη μη εργαζομένων, συνήθως καταχρώμενη την εξουσία που της εκχωρήθηκε....... Χαρακτηριστικό παράδειγμα της αλλοτρίωσης και της απόκλισης από τον πραγματικό σκοπό, είναι το γεγονός της συμμετοχής-συνενοχής των συνδικαλιστών στο έγκλημα των Ομολόγων των Ασφαλιστικών Ταμείων, οι οποίοι, παρότι συμμετέχουν στα διοικητικά συμβούλια των οργανισμών των οποίων η περιουσία κυριολεκτικά ξεπουλήθηκε, όχι μόνο δεν αντέδρασαν, αλλά συνυπέγραψαν το έγκλημα, μέ βάση τα όσα μέχρι στιγμής γνωρίζουμε.
Το γεγονός της αλλοτρίωσης, της ανεύθυνης και ενίοτε καταχρηστικής λειτουργίας του συνδικαλιστικού κινήματος στην Ελλάδα, είχε επιπτώσεις και στην συνδικαλιστική παιδεία του λαού, ο οποίος, εθιζόμενος στην αυθαιρεσία και τον ανορθολογισμό, για να μην πούμε παραλογισμό πολλές φορές των συνδικαλιστικών αιτημάτων, υιοθέτησε πρακτικές, που βάζουν πάνω απ' όλα το συντεχνιακό συμφέρον, αδιαφορώντας για τους συνανθρώπους τους, για άλλες κοινωνικές ομάδες που πλήττονται από τις πρακτικές τους, για τις επιπτώσεις στην εθνική οικονομία, αλλά και στα εθνικά συμφέροντα. Θα λέγαμε, μάλιστα, ότι η ποιότητα του συνδικαλιστικού κινήματος, καθόρισε σε ένα βαθμό και την καταστροφική πορεία του τόπου τις τελευταίες δεκαετίες.
Μια από τις μορφές αυτοκαταστροφικής συνδικαλιστικής έκφρασης και δράσης, είναι τα τρακτέρ των αγροτών και το κλείσιμο των δρόμων επί ημέρες και εβδομάδες, με τραγικές επιπτώσεις για την ήδη χειμαζόμενη οικονομία, η οποία, στην ουσία, τρώει ακόμα μια σπρωξιά προς το γκερμό που βαδίζει ολοταχώς.
Ασφαλώς, τα προβλήματα της αγροτιάς είναι μεγάλα, η ευθύνη, όμως, του κράτους είναι η μικρότερη. Τη μεγαλύτερη ευθύνη την έχουν οι ίδιοι οι αγρότες, που διέλυσαν οι ίδιοι ή επέτρεψαν σε άθλιους αγροτοσυνδικαλιστές και πολιτικούς να διαλύσουν τους συνεταιρισμούς και τώρα είναι εντελώς απροστάτευτοι στην αγριότητα της ελεύθερης αγοράς. Και η ευθύνη τους δεν σταματά εκεί. Δεν ανέπτυξαν οι ίδιοι ένα υγιές αγροτικό κίνημα, που θα ήταν σε θέση να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις των καιρών, εναποθέτοντας την τύχη και την επιβίωσή τους στο κράτος. Και τώρα θερίζουν ό,τι ακριβώς έσπειραν. Και επειδή η "σοδιά" δεν είναι καλή, ζητούν από το κράτος και την κοινωνία να πληρώσει τα λάθη τους.
Και το κυριότερο, δεν έχουν αντιληφθεί ακόμα ότι το "πάρτι" τελείωσε και το κλείσιμο των δρόμων, απλά θα επιταχύνει την ολική καταστροφή, στη λογική του "αποθανέτω η ψυχή μου μετά τον αλλοφύλων".
Μόνο που στην προκειμένη περίπτωση οι αλλόφυλοι δεν κάθονται με σταυρωμένα τα χέρια.
Διαβάστε παρακάτω:
Δίοδο για τους μεταφορείς της ζήτησε η Βουλγαρία από την Ελλάδα, εξαιτίας των αγροτικών κινητοποιήσεων
Το υπουργείο Μεταφορών της Βουλγαρίας ζήτησε από τις αρμόδιες ελληνικές αρχές να εξασφαλίσουν δίοδο για την ελεύθερη οδική μετάβαση των Βούλγαρων μεταφορέων, μέσω της ελληνικής επικράτειας, με αφορμή τις κινητοποιήσεις των Ελλήνων αγροτών.
Σε ανακοίνωση του βουλγαρικού Υπουργείου, αναφέρεται ότι «η βουλγαρική Πολιτεία αποδέχεται το δικαίωμα των πολιτών των χωρών της ΕΕ να εκφράζουν ελεύθερα τις απόψεις τους, καθώς και το δικαίωμα των Ελλήνων αγροτών να διαμαρτύρονται, αλλά όχι, σε περίπτωση που η διαμαρτυρία παραβιάζει βασικά δικαιώματα και ελευθερίες άλλων πολιτών της ΕΕ».
Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ακόμη ότι «η Βουλγαρία θα προσφύγει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για να εγγυηθεί τις βασικές ελευθερίες των Ευρωπαίων πολιτών και τις θεμελιώδεις αρχές της ενιαίας εσωτερικής αγοράς της Κοινότητας, που προκύπτουν από την ευρωπαϊκή οδηγία 2679/98, αν δεν ληφθούν τα απαιτούμενα μέτρα εκ μέρους των αρμοδίων αρχών της Ελλάδας».
«Τυχόν αποκλεισμός όλων των συνοριακών σταθμών ελέγχου στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα θα προκαλέσει προβλήματα στους μεταφορείς από τη Βουλγαρία και από άλλες χώρες-μέλη της ΕΕ, που ταξιδεύουν στην Ελλάδα μεταφέροντας προϊόντα με άμεση ημερομηνία λήξεως», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
www.kathimerini.gr
Το γεγονός της αλλοτρίωσης, της ανεύθυνης και ενίοτε καταχρηστικής λειτουργίας του συνδικαλιστικού κινήματος στην Ελλάδα, είχε επιπτώσεις και στην συνδικαλιστική παιδεία του λαού, ο οποίος, εθιζόμενος στην αυθαιρεσία και τον ανορθολογισμό, για να μην πούμε παραλογισμό πολλές φορές των συνδικαλιστικών αιτημάτων, υιοθέτησε πρακτικές, που βάζουν πάνω απ' όλα το συντεχνιακό συμφέρον, αδιαφορώντας για τους συνανθρώπους τους, για άλλες κοινωνικές ομάδες που πλήττονται από τις πρακτικές τους, για τις επιπτώσεις στην εθνική οικονομία, αλλά και στα εθνικά συμφέροντα. Θα λέγαμε, μάλιστα, ότι η ποιότητα του συνδικαλιστικού κινήματος, καθόρισε σε ένα βαθμό και την καταστροφική πορεία του τόπου τις τελευταίες δεκαετίες.
Μια από τις μορφές αυτοκαταστροφικής συνδικαλιστικής έκφρασης και δράσης, είναι τα τρακτέρ των αγροτών και το κλείσιμο των δρόμων επί ημέρες και εβδομάδες, με τραγικές επιπτώσεις για την ήδη χειμαζόμενη οικονομία, η οποία, στην ουσία, τρώει ακόμα μια σπρωξιά προς το γκερμό που βαδίζει ολοταχώς.
Ασφαλώς, τα προβλήματα της αγροτιάς είναι μεγάλα, η ευθύνη, όμως, του κράτους είναι η μικρότερη. Τη μεγαλύτερη ευθύνη την έχουν οι ίδιοι οι αγρότες, που διέλυσαν οι ίδιοι ή επέτρεψαν σε άθλιους αγροτοσυνδικαλιστές και πολιτικούς να διαλύσουν τους συνεταιρισμούς και τώρα είναι εντελώς απροστάτευτοι στην αγριότητα της ελεύθερης αγοράς. Και η ευθύνη τους δεν σταματά εκεί. Δεν ανέπτυξαν οι ίδιοι ένα υγιές αγροτικό κίνημα, που θα ήταν σε θέση να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις των καιρών, εναποθέτοντας την τύχη και την επιβίωσή τους στο κράτος. Και τώρα θερίζουν ό,τι ακριβώς έσπειραν. Και επειδή η "σοδιά" δεν είναι καλή, ζητούν από το κράτος και την κοινωνία να πληρώσει τα λάθη τους.
Και το κυριότερο, δεν έχουν αντιληφθεί ακόμα ότι το "πάρτι" τελείωσε και το κλείσιμο των δρόμων, απλά θα επιταχύνει την ολική καταστροφή, στη λογική του "αποθανέτω η ψυχή μου μετά τον αλλοφύλων".
Μόνο που στην προκειμένη περίπτωση οι αλλόφυλοι δεν κάθονται με σταυρωμένα τα χέρια.
Διαβάστε παρακάτω:
Δίοδο για τους μεταφορείς της ζήτησε η Βουλγαρία από την Ελλάδα, εξαιτίας των αγροτικών κινητοποιήσεων
Το υπουργείο Μεταφορών της Βουλγαρίας ζήτησε από τις αρμόδιες ελληνικές αρχές να εξασφαλίσουν δίοδο για την ελεύθερη οδική μετάβαση των Βούλγαρων μεταφορέων, μέσω της ελληνικής επικράτειας, με αφορμή τις κινητοποιήσεις των Ελλήνων αγροτών.
Σε ανακοίνωση του βουλγαρικού Υπουργείου, αναφέρεται ότι «η βουλγαρική Πολιτεία αποδέχεται το δικαίωμα των πολιτών των χωρών της ΕΕ να εκφράζουν ελεύθερα τις απόψεις τους, καθώς και το δικαίωμα των Ελλήνων αγροτών να διαμαρτύρονται, αλλά όχι, σε περίπτωση που η διαμαρτυρία παραβιάζει βασικά δικαιώματα και ελευθερίες άλλων πολιτών της ΕΕ».
Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ακόμη ότι «η Βουλγαρία θα προσφύγει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για να εγγυηθεί τις βασικές ελευθερίες των Ευρωπαίων πολιτών και τις θεμελιώδεις αρχές της ενιαίας εσωτερικής αγοράς της Κοινότητας, που προκύπτουν από την ευρωπαϊκή οδηγία 2679/98, αν δεν ληφθούν τα απαιτούμενα μέτρα εκ μέρους των αρμοδίων αρχών της Ελλάδας».
«Τυχόν αποκλεισμός όλων των συνοριακών σταθμών ελέγχου στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα θα προκαλέσει προβλήματα στους μεταφορείς από τη Βουλγαρία και από άλλες χώρες-μέλη της ΕΕ, που ταξιδεύουν στην Ελλάδα μεταφέροντας προϊόντα με άμεση ημερομηνία λήξεως», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
www.kathimerini.gr
Δημοσίευση σχολίου